2024-09-07, 01:19
Medlem
Hela The Ark på en mack där de skulle köpa folköl, till sin efterfest med ett par brudar som kanske var 14 år typ. Slemmiga typer.
Citera
2024-09-07, 01:42
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Bert-Åke Varg början på 80-talet.
Åkte sovvagn med dåvarande fjällan mot Norrland strax innan Jul.
Gick ur kupén strax före Sundsvall, där stod Bert-Åke asradar i korridoren med en grogg i handen: Vafan ska ni hålla på och göka hela natten? Man får ju fan inte sova här! 😂

Makarna Palme, Fårösund Gotland augusti 1984.
Svängde in för att tanka på automatstationen strax före färjeläget klockan 2 på natten.
Lisbeth tankade Saaben, Olof ville helt klart inte synas, gömde ansiktet bakom en tidning.
Citera
2024-09-07, 01:49
Medlem
Stod i vägen för kungen en gång: hörde någon som harklade sig lite diskret, vände mig om och såg att det var Knugen.
Jag flyttade på mig.
Citera
2024-09-07, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distributoren
Lasse Kronér på Liseberg, han satt på en krog och skränade och ville gärna ha uppmärksamhet. Rufsade håret på nån kille som gick förbi osv. Jag och mina kompisar satt några bord bort och tog en öl. När vi var och pissade en stund senare kom han in. Min polare stod och svarade på ett sms samtidigt som han pissade varpå Lasse frågade: Fan fotaru kuken ellä?

Träffade Miriam Bryant samma höst som Så Mycket Bättre sändes. Hon gick med på att vara med på bild, om än motvilligt för vi var rätt packade och säkert dryga, frågade om vi fick lyfta henne, det fick vi inte men gjorde ändå... Sen blev vi utslängda

Frank Andersson på ett apotek i Phuket och bodde på samma hotell som Patrik Ekwall samma resa, då levde hans fru fortfarande, men hade nyligen fått diagnos...

Höll på att köra på Knugen och Silvia ute på Lovön när jag skulle åka till en skog med hunden, kom runt en krök och de fick hoppa ner i diket. 30m bakom gick 2 SÄPO-vakter. Kungen vinkade när vi åkte förbi och jag gjorde honnör. Glad att jag var snabbtänkt för en gångs skull där
Har festat med Lasse Kronér ett par gånger då en vän är lillebror till en av medlemmarna i Tripple and touch. Kan säga att Lasse är en supertrevlig kille och har inga olater för sej. Vet inte varför du stör dej på att han rufsa håret mm skulle svartmåla Lasse...
Citera
2024-09-07, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Bert-Åke Varg början på 80-talet.
Åkte sovvagn med dåvarande fjällan mot Norrland strax innan Jul.
Gick ur kupén strax före Sundsvall, där stod Bert-Åke asradar i korridoren med en grogg i handen: Vafan ska ni hålla på och göka hela natten? Man får ju fan inte sova här! 😂

Makarna Palme, Fårösund Gotland augusti 1984.
Svängde in för att tanka på automatstationen strax före färjeläget klockan 2 på natten.
Lisbeth tankade Saaben, Olof ville helt klart inte synas, gömde ansiktet bakom en tidning.

"Operation kärleksförbud" på Rederiet
Citera
2024-09-07, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Stod i vägen för kungen en gång: hörde någon som harklade sig lite diskret, vände mig om och såg att det var Knugen.
Jag flyttade på mig.
Du skulle ha sagt; tjeena kungen! hur går det med fjellan..?!
Zinat Pirzadeh stod bakom mig i kön när Mediamarkt öppnade i kungens kurva. hon har en rätt så
mjuk lite släpig och skön röst. Di leva tittade på med stora ögon när jag en gång löpte en enkilosburk med vaselin på dekorima ( heter de väl?) butiken bredvid där palme sköts.
Småkul tråd förövrigt.
Citera
2024-09-07, 06:48
Medlem
Prippsgras avatar
Hamnade på samma bar som Claes Malmberg för två år sedan i Göteborg. Jag och polarna lyckades på nåt sätt "nästla" oss in mot bordet där han satt och drack vin med scentekniker och annat. Tog till slut mod till mig och bad om en bild med gubben. Det var inga problem tyckte han och skrattade. När hans gäng hade droppat av så bjöd han oss på vin och tjötade vidare i nån timme.

Riktigt skön jävel asså.

Sprang även förbi Börje Salming utanför nationalmuseum i Stockholm när jag gick i gymnasiet. Han såg stressad ut.
Citera
2024-09-07, 07:53
Medlem
Vid ett besök på Kolmårdens djurpark för kanske 15-20 år sedan gick vi som vanligt till en lite undanskymd fikaplats, med utsikt över Bråviken. Sällan andra är där men just denna gång träffade vi på Arne Hegerfors, med fru och två barn. Arne var ganska sur och tvär, men hans fru var otroligt trevlig. Hon snyggade till vid bordet så att vi kunde ta över platsen (de var på väg vidare). Arne sade sig vara trött på att kika ut över ”den där gamla viken”. Det kändes nästan som att hans fru var överdrivet trevlig för att kompensera makens surhet 😄
Citera
2024-09-07, 08:06
Medlem
Jag har sett Alexander B på nakenbad, han stod en bit ut i vattnet och runkade med stånd.
Lindarw på ett annat nakenbad, han solade och var anständig.
På US-video har man ju sett en och annan kändis med ståkuk.
Inte ofta jag varit i Stockholm men mötte Rickard Wolff på Hornsgatan vid två olika tillfällen med några års mellanrum.
Har haft sex i samma säng som en av systrarna Graf haft, dock inte samtidigt.

Haft oralsex med en av deltagarna i Villa Medusa..
Jo jag har varit en slampa..
Nu sköter jag mig.. åldern gör mig ointressant..
Citera
2024-09-07, 09:41
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mnomad
Gambia i början på nittiotalet. Jag och morsan åkte dit för att träffa en nära släkting som vid tiden var gift med en gambiansk man, de bodde där nere en tid. En kväll besökte vi en restaurang i Bakau. Vid bordet bredvid satt tre svarta män och Monika Zetterlund.

Det var fan i mig udda.
Citera
2024-09-07, 09:45
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas62
Jag har sett Alexander B på nakenbad, han stod en bit ut i vattnet och runkade med stånd.
Lindarw på ett annat nakenbad, han solade och var anständig.
På US-video har man ju sett en och annan kändis med ståkuk.
Inte ofta jag varit i Stockholm men mötte Rickard Wolff på Hornsgatan vid två olika tillfällen med några års mellanrum.
Har haft sex i samma säng som en av systrarna Graf haft, dock inte samtidigt.

Haft oralsex med en av deltagarna i Villa Medusa..
Jo jag har varit en slampa..
Nu sköter jag mig.. åldern gör mig ointressant..

Jag såg Alexander Bard på en BDSM-klubb i Solna en gång. Han var där med yngre killar å tjejer.
Citera
2024-09-07, 12:56
Medlem
Såg Fredrik virtanen på en hultsfredfestival för mååånga år sedan.. Vi båda letade efterfest typ och var allmänt förvirrade.. Det hade börjat bli morgon och jag kände att festen var över mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in