2024-09-06, 23:13
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Nej tecken på extremt klent psyke är att vara lättmanipulerad och agera budbärare åt en person med ett sorgligt kontrollbehov, som verkar snudd på mentalsjuk själv faktiskt, som klarar av att tuta i dig lite vad som helst.

Har du inget som helst eget kritiskt tänkande?

Vem är det du pratar om nu....? Vem är den här anonyme personen som har gett mig alla mina åsikter menar du?

Syftar du på Putin? 😄
Citera
2024-09-06, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Vem är det du pratar om nu....? Vem är den här anonyme personen som har gett mig alla mina åsikter menar du?

Syftar du på Putin? 😄
Japp
Citera
2024-09-06, 23:39
Medlem
Citat:
Den kommentaren var helt väntad, men jag bortser från den då jag har VETSKAP om att stjärntecken spelar stor roll pga lång livserfarenhet och upprepade erfarenheter som bekräftar de klassiska modellerna:

* Skorpioner är egoistiska, passionerade och sexgalna.

* Oxar är envisa, trygga och stabila.

* Jungfrur är veka men snälla

* Skytten är målmedveten & passionerad

* Tvillingar är schizo

* Kräftor är dumma i huvudet, osv

Detta har jag fått bekräftat gång på gång på gång och har aldrig hittills blivit motbevisad.

Stenbocken då? Jag är skorpion gift med en stenbock - är det bra kombo?
Citera
2024-09-06, 23:39
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Japp

Då förstår jag. Tack för förtydligandet. Nej, jag köpte hans åsikter rakt av utan några som helst invändningar. Känns tryggt och framförallt enkelt.
Citera
2024-09-06, 23:40
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Stenbocken då? Jag är skorpion gift med en stenbock - är det bra kombo?

Ja det låter stabilt. Stay the hell away from fiskar och kräftor bara. Ät dem endast till middag! 😁
Citera
2024-09-07, 01:04
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Du, det finns MÅNGA saker som formar ens personlighet. Vilken typ av näring man får. Klimat. Föräldrar.... alla dessa saker kategoriseras under samlingsnamnet "miljö".

Och allt som man får genom DNA kallas för "arv" men detta trodde jag faktiskt att alla redan kände till.

Arv och miljö, det klassiska radarparet som formar människans personlighet 🙂 nu vet du!
Det visste jag liksom dom flesta sedan gammalt. Men astrologi-stollar som dig verkar ju tro att det hela styrs av vilket datum man är född, det har du ju själv redogjort för här i tråden. (?)
Citera
2024-09-07, 07:50
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Det visste jag liksom dom flesta sedan gammalt. Men astrologi-stollar som dig verkar ju tro att det hela styrs av vilket datum man är född, det har du ju själv redogjort för här i tråden. (?)

Precis, det faller under kategorin "miljö" då.
Citera
2024-09-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ja det förstår jag såklart att man tycker om man inte tror på det, precis som att en ateist kan tycka man är mentalsjuk om man tror på Gud.

Enligt mitt synsätt är man snudd på mentalsjuk om man inte tror på osynliga saker, exempelvis Gud och astrologi. Jag har studerat vetenskapsteori ganska ingående, och det är ju rakt av en vanföreställning att vetenskspen förstår allt; att allt som är verkligt går att se, höra, förstå och mäta (& jag har 0 respekt för folk som inbillar sig det).

Tecken på ett extremt klent psyke med ett sorgligt kontrollbehov att över huvud taget tro att livet kan förklaras och förstås av en mänsklig hjärna, eftersom livet är ett stort mysterium och hjärnan inte är så mycket mer än en aphjärna.

Man är olika, jag tror på vetenskapen och det man kan se och ta på, allt annat är dårskap. Men hoppas du hittar någon annan dåre att dejta i alla fall
Citera
2024-09-15, 06:21
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Du är som sagt en redflag. Hoppas han märker det fort.
Läser texten så kommer du aldrig vara trogen honom om en badguy råkar dyka upp.

Lämna honom i fred

Det där stämmer inte. Om jag är i en relation med någon så älskar jag den personen. Jag vill ha ett vanligt familjeliv. Har väldigt svårt att se ett scenario där jag skulle vara otrogen mot en snäll & naiv kille, bara för att jag råkar få syn på en "bad boy".

Det är mer att jag gillar looken 😉 alla kärringar gillar ju Brad Pitt t ex, men man skulle knappast gå bakom ryggen på sin man bara för att någon råkar "glida förbi" med det utseendet. Det hade varit väldigt omoget och dumt på alla sätt.

Risken är nog större att jag skulle vara otrogen mot en så kallad badboy (vilket jag har varit, EN gång) bara för att de själva är så opålitliga och förhållandet är som regel värdelöst. I fallet med exet förtjänade han det. Känner fortfarande samma skadeglädje, 10 years down the line.... jag är fel person att bråka med.

Men om man träffar en snäll kille så ska man ju vara rädd om honom.
Senast redigerad av noll.con.troll 2024-09-15 kl. 06:23.
Citera
2024-09-15, 09:06
Medlem
Barbamonks avatar
Tror han iaf har mindre red flags än vad du har. Gör man en tråd och frågar om det är okej att "Heila" hemma får man direkt minst 10 röda flaggor på automatik.
Citera
2024-09-15, 09:24
Medlem
HBTKuks avatar
*Jag gillar den jag är när jag är med honom!!!!!

* Verkar otroligt känslig, till den grad att jag under hela tiden vi dejtade kände att jag gick på äggskal och hela tiden oroade mig för att säga eller göra något som irriterade honom.

Hur går dessa två ihop? Eller vill du vara på alerten, rädd och orolig för att göra fel hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in