2024-09-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entilltomte
Inte de vanliga slagorden inom epakulturen?
Någon skylt antydde ju att bäraren ville se fruntimmer kissa, exempelvis. Kan hända att det är vanligt inom epa-kulturen, vilket jag inte vet är positivt eller ej i sammanhanget.
Citera
2024-09-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Pappan har svårt för matte och att läsa precis som Tim och pappan har gått i särskola också.
Mamman är lite bakom med. Inte att undra på att Tim har en utvecklingsstörning.
Hur är det med systern? Är hon normalbegåvad?

Det sjuka är att man inte steriliserar människor som går särskola dom är aldrig lämpade att vara föräldrar. Man får inte ens steriliseras före 25års ålder med if diagnos vilket är helt åt helvete när vissa tillochmed vill det
Citera
2024-09-06, 17:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inipatienten
Någon som vet i vilken bilaga av fup man ser bild på mördaren?
Har inte kommit så lång i FUP ännu men bild finns på hans facebook inlagd juli 2023.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=232592829668154&set=a.111779198416185
Citera
2024-09-06, 17:35
Medlem
Tim Andersson 20060802-5052 från Berghem i Marks kommun åtalas inte bara för grov våldtäkt på 17-åriga flickan Maja utan också för att ha mördat henne. Jag lider med ortsborna i Berghem och offrets familj, släkt och vänner. Hoppas rätten kommer fram till strängast möjliga dom i fallet.
Citera
2024-09-06, 17:45
Medlem
verkar vara en mycket arg sexuellt sjuk pojke, fyfan
hoppas han får vård
Citera
2024-09-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabden
Någon skylt antydde ju att bäraren ville se fruntimmer kissa, exempelvis. Kan hända att det är vanligt inom epa-kulturen, vilket jag inte vet är positivt eller ej i sammanhanget.
Har ej sett skyltarna, men det budskapet kändes ganska oskyldigt i sammanhanget.
Citera
2024-09-06, 17:52
Medlem
ElonMusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabden

I en av bilagorna var något papper som pappan fyllt i, jag lade märke till att handstilen var mycket lik den på skyltarna
Citera
2024-09-06, 17:56
Medlem
Protokollbilagan på 119 sidor. Där blandas helt hänsynslöst bilder som rör BO och bilder på ex GM händer, knivar o kläder…

Djävligt osmakligt, tror inte jag sett det i någon fup tidigare faktiskt.

Det brukar vara i separata dokument, det som rör BO resp MGM, kostar ju absolut inget extra att dela upp på det sättet.

En adress för husrannsakan som görs är väl helt felaktig dessutom(?) 👀
Citera
2024-09-06, 18:08
Medlem
Börjat läsa igenom förhören i första dokumenten...Inte mycket som stämmer.
  1. Pappan säger att vapnet var hittat någon månad innan dom hade förhöret. (Februari)
  2. Mamman säger att det var hittat på hösten. (2023?)
  3. MGM säger vår eller sommar, länge sen. (Tidigare under 2023?)

Sedan säger pappa att han inte brytt sig alls vad som hänt med vapnet och inte då haft något att göra med det, medan MGM säger att han tydligen har tränat att skjuta i deras trädgård, tillsammans med pappan.
(Tydligen hittade han patroner tillsammans med vapnet, 8stycken i en påse fastbunden i pistolen, trots att mamman säger att det inte fanns några. Sedan har han hittat flera i samma container som på något magiskt sätt kommit dit.)
Citera
2024-09-06, 18:08
Medlem
inte ett enda förhör med brottsmisstanken kan man läsa?
Citera
2024-09-06, 18:18
Avslutad
Tjusiga plakat som låg gömda i bilen. Faderns alster?
Citera
2024-09-06, 18:19
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyingeagleeye
Aha okej!
Jag antar att Krimfup kommer köpa och lägga ut resterande FUP.
Jag hållet ett öga på deras hemsida, och lägger ut FUP så snart resterande finns!
Jag har fått information om att det ska finnas någonting på krimfup nu. Jag har inget konto där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in