Citat:
Ursprungligen postat av
snorkherren
Har bara hunnit läsa del 1 om vapenbrott. Antingen stammar båda föräldrarna eller så vet de inte vad de ska säga? Många meningar börjar men, men, me.. men jo, men… Mamman har vapenlicens för jaktgevär men säger att hon begriper inget om vapen och kan inte skilja en leksak från en startpistol i metall.
Har inte uppdaterat mig här på evigheter, men efter info om åtalet i nyheterna var man ju tvungen att kolla. Har läst stämningsansökan, som fick mig att rysa över hela kroppen! Sprickor i skallben och hjärnblödningar - grovt våld, typ sten, mot huvud. Skarpt våld med skarpa kanter mot hals - kniv. Övriga skador - vem vet. Tillhyggen, slag, strypning, tecken på självförsvar (som skrapmärken på Tims händer).
Instämmer om mamman - om hon själv har vapenlicens borde hon definitivt haft full koll på detta vapen - och om inte, så har någon gjort ett grovt misstag som gett HENNE vapenlicens!!!
Herregud, vilka hemskheter denna taniga, lilla flicka fått utstå i sin sista stund!?! Inga olyckshändelser här minsann! Rent, skärt våld - inklusive grov, anal våldtäkt!! Nä, fy fan... en sån liten tanig tjej - och han, typ 3-4 dm längre och många kilo tyngre? Och han måste ta till grovt våld? Dessutom med tillhygge?? Nej, nej... den här "varelsen" (är fan inte värd att kallas vare sig pojke eller man) anser sig ha all rätt att köra över denna flicka, på alla sätt och vis - sen låtsas som ingenting?!? Måtte han aldrig komma ut!!!! Fy fan, detta är bland det värsta jag hört!! Stackars Majas familj!