2024-09-06, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Hennes Instagram är fredagsmys nu. Hon verkar vilja ha betalt för allt. Inga bevis, bara gnabb.
haha every day is a hustlin'
Citera
2024-09-06, 15:33
Medlem
SnutteFia03s avatar
Framstår ju som att det hela är en form av scam för att få hennes följare att donera pengar via swish? Varför är det annars ett villkor att en viss summa uppnås på hennes bankkonto för att den här informationen ska komma ut?
Citera
2024-09-06, 15:47
Medlem
En tjej med en handfull diagnoser som blir rikspundare. Tragiskt, men inget nytt.
Dessvärre passar hennes historia in på det narrativ media vill förmedla kring prostitution, så hon bjuds in att berätta om misären. Ju mer hon skarvar desto mer uppmärksamhet. Tills t.o.m. SVT får kalla fötter.

Tror inte en sekund på att hon upplevt det hon påstår, framförallt inte med de hon påstår. Hennes trasiga hjärna har plockat upp rykten och omformat dem på sedvanligt EIPS- och pundarmaner.
Citera
2024-09-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det man möjligen kan tycka är lite off är i så fall att det ska ha hänt på Grodan av alla ställen. Det är ju lite mer aw och klassisk restaurang, inte direkt en plats för spanking och det inte ens år 2006. Men visst, i de lugnaste vatten…

Om väggarna på Grodan kunde tala..

Det har periodvis varit riktigt stökigt i vinbar m.m. De har minst tre CS, de har sett mer ladd än de flesta. Det finns även festvåningar som huserat rejält vridna stekarfester, pop up-klubbar och mycket annat.
Citera
2024-09-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Om väggarna på Grodan kunde tala..

Det har periodvis varit riktigt stökigt i vinbar m.m. De har minst tre CS, de har sett mer ladd än de flesta. Det finns även festvåningar som huserat rejält vridna stekarfester, pop up-klubbar och mycket annat.

Jotack, jag har varit på roliga fester i våningen. Men att säga att Grodans vinbar varit stökig allt jag säger är att det fanns långt vildare hålor på den tiden.
Citera
2024-09-06, 16:44
Medlem
Är det bara att skriva några namn, typ Ernest Hemmingway som dog 1961?
Citera
2024-09-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Nu tror förvisso inte jag direkt att denna lista stämmer.
Men tycker inte man kan utgå ifrån att man känner någon eller vet något bara för att en person är känd? Som sagt, tror inte listan är korrekt. Fast tror inte heller att du känner Veronica Maggio heller även om du tror det.

Jag får inte tycka att Maggio har klass?
Citera
2024-09-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Kinnaman har ju vålltagit förr så listan verkar stämma

Lär dig stava din mupp, visa papper på att han är dömd för våldtäkt.
Citera
2024-09-06, 16:49
Medlem
Har hon gått ut med att Göran Grejder köpt sex av henne eller är det andra troll som ...
Citera
2024-09-06, 16:52
Medlem
Hade vart kul om det va sant, men det här är för bra för att vara sant, finns inget med det här som är sant. Aldrig att det ligger nån sanning i detta.
Citera
2024-09-06, 16:52
Medlem
Ruggugglan var väl typ 15 år yngre, mycket händer med kroppen på 15 år.
Citera
2024-09-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycketpastej
Hahahah Du är extremt naiv, eller driver du med mig? Gå in på X så kommer du att förstå. Men om du är en verklighetsfrånvänd vänstermupp, då kommer du inte att fatta ändå.

Nej, jag är inte progressiv eller naiv. Jag tror inte en människa med sådan djup vördnad i själen som honom skulle betala för att stilla sexuell lust. Det är inget fel på honom, han är naiv men renhjärtad och det är något du kanske ska fundera lite själv över om du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in