2024-09-06, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Pia söker en man: https://youtu.be/CuzIvUQnjjs?si=1uQWDbOo6wEfOpN3

Någon som blir sugen?

Vilka är dessa ”alla killar”? Måste vara riktiga stolpskott.
Citera
2024-09-06, 15:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-Granne
Vilka är dessa ”alla killar”? Måste vara riktiga stolpskott.

Ena dagen kurerar hon självdiagnosticerad kondylom med receptfritt vårtmedel

( Skyller smittan på 70-årige ”ex-pojkvännen” Hassan, som rakat hennes könshår med kontaminerad rakhyvel )

Nästa, Söker manlig relation, med ärlig man.

Senast nu, fått beräkning ( från ex-man) på vad hon kan tänkas få kvar, när lägenheten tvångssålts och skulderna reglerade.
Är rädd för män ( inklusive ex-mannen ), då ”alla män kommer att veta att pengar finns på kontot”,när Pia bor på gatan.

Därför ska hon donera allt till välgörande ändamål,till något i Vaxholm, om jag uppfattade rätt?
Och be om ” skydd”, i livet på gatan.
Citera
2024-09-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ena dagen kurerar hon självdiagnosticerad kondylom med receptfritt vårtmedel

( Skyller smittan på 70-årige ”ex-pojkvännen” Hassan, som rakat hennes könshår med kontaminerad rakhyvel )

Nästa, Söker manlig relation, med ärlig man.

Senast nu, fått beräkning ( från ex-man) på vad hon kan tänkas få kvar, när lägenheten tvångssålts och skulderna reglerade.
Är rädd för män ( inklusive ex-mannen ), då ”alla män kommer att veta att pengar finns på kontot”,när Pia bor på gatan.

Därför ska hon donera allt till välgörande ändamål,till något i Vaxholm, om jag uppfattade rätt?
Och be om ” skydd”, i livet på gatan.

Det är säkert killar som trollar med henne för att de är tillräckligt sjuk i huvudet för att jävlas med en kvinna som är uppenbart sjuk i huvudet.
Jag syftade på dessa, sen så blir man inte mer åtråvärd om man pratar om hur killar är efter henne i en video, speciellt inte om man avslutar den som ett psycho.
Citera
2024-09-06, 20:48
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det är säkert killar som trollar med henne för att de är tillräckligt sjuk i huvudet för att jävlas med en kvinna som är uppenbart sjuk i huvudet.
Jag syftade på dessa, sen så blir man inte mer åtråvärd om man pratar om hur killar är efter henne i en video, speciellt inte om man avslutar den som ett psycho.

Jag tror inte att det är någon/några som
”trollar” med Pia?

Jag tror att hon har vanföreställningar.
Citera
2024-09-06, 21:13
Medlem
Nu är hon dyngrak på Tiktok live tillsammans med någon jobbig tjej som misstolkar allt hon säger och försöker ”nå” henne.. Pia skiter i allt. Pia är onåbar. Pia behöver riktig hjälp, inte någon tjej på Tiktok som övertalar henne att alkohol är dåligt. Pia påstår att hon är finsk så hon påverkas inte av alkohol, finnar gör inte det för de är uppväxta på sprit. Hon behöver psykvård och rehab..
Citera
2024-09-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nu är hon dyngrak på Tiktok live tillsammans med någon jobbig tjej som misstolkar allt hon säger och försöker ”nå” henne.. Pia skiter i allt. Pia är onåbar. Pia behöver riktig hjälp, inte någon tjej på Tiktok som övertalar henne att alkohol är dåligt. Pia påstår att hon är finsk så hon påverkas inte av alkohol, finnar gör inte det för de är uppväxta på sprit. Hon behöver psykvård och rehab..

Helt uppenbart att hon aldrig kommer sluta dricka självmant, hon ser det inte som ett problem alls.
Hon gnäller ofta men verkar samtidigt tycka att hennes eget liv är ungefär som hon vill ha det, slippa ta ansvar som en vuxen, eller göra det jobbiga som vuxna måste göra (öppna posten). Verkar inte ens ha tid att städa heller.
Pengarna från lägenheten skänker hon gärna bort, hon vill inte ha det "bra" på vanligt vis..

Det viktigaste för henne är att hitta en man, och sen kunna dricka ihop honom resten av livet typ. Det ser hon som en dream come true.
Citera
2024-09-07, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Helt uppenbart att hon aldrig kommer sluta dricka självmant, hon ser det inte som ett problem alls.
Hon gnäller ofta men verkar samtidigt tycka att hennes eget liv är ungefär som hon vill ha det, slippa ta ansvar som en vuxen, eller göra det jobbiga som vuxna måste göra (öppna posten). Verkar inte ens ha tid att städa heller.
Pengarna från lägenheten skänker hon gärna bort, hon vill inte ha det "bra" på vanligt vis..

Det viktigaste för henne är att hitta en man, och sen kunna dricka ihop honom resten av livet typ. Det ser hon som en dream come true.

Så sant. Hennes version av ett ”bra” liv skiljer sig från vårat. Klart hon inte slutar dricka när hon ser det som något positivt, hon har ingen insikt i att många av hennes problem grundar sig i missbruket. Eller kanske det mesta, men hon är inte särskilt frisk utan alkoholen heller. En förmyndare och regelbundenhet på psykiatrin hade varit bra för henne. Hon kan inte ta hand om sig själv men vägrar ta emot hjälp eftersom hon bara är intresserad av att supa och ligga så hon är svårhjälpt. Undrar verkligen hur det går när hon blir utan lägenhet snart..
Citera
2024-09-08, 10:21
Medlem
packmalms avatar
Citat:

Dom sista 10 sek fångar verkligen hennes galenskap. Tvärvändningen från mys fantasi till att börja skrika argt som en sann finsk fyllekärring är extremt talande till vad hon blivit.
Citera
2024-09-09, 16:17
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av packmalm
Dom sista 10 sek fångar verkligen hennes galenskap. Tvärvändningen från mys fantasi till att börja skrika argt som en sann finsk fyllekärring är extremt talande till vad hon blivit.

Men så har det väl varit ofta, i det hon lägger ut? Åtminstone det jag sett.
Svänger snabbt i humör, går från

”fnittrigt konstigt ” småflicksprat”,

” söker partner för BDSM, kompatibel med hennes egna skills och intellekt”

” Alla män och kvinnor - framförallt svenska, är horor”

till någon form av urdjursskrik med öppen mun.
( Med eventuell lite ” dans” därtill, eller utlopp med köksredskap/ dylikt )
Citera
2024-09-09, 16:58
Medlem
Sonny00s avatar
Nu förnekar hon att hon är en sköka: https://youtu.be/-njv3if_FUk?si=_68I-Jt3sO48qITo
Citera
2024-09-09, 17:21
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Nu förnekar hon att hon är en sköka: https://youtu.be/-njv3if_FUk?si=_68I-Jt3sO48qITo

” Jag har aldrig prostituerat mig ”

Jag är dum i huvud, men om man säljer sin nakna kropp , i sexuella situationer, för pengar på OF, då är man väl prostituerad?

På något sätt? Det är ju inte olagligt (än) på nätet.
Men, visst är det väl prostitution?

Hur gör hon nu, innan avhysning?
I Hobbyrummet?
🙄🙄🙄
Citera
2024-09-09, 18:11
Medlem
packmalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men så har det väl varit ofta, i det hon lägger ut? Åtminstone det jag sett.
Svänger snabbt i humör, går från

”fnittrigt konstigt ” småflicksprat”,

” söker partner för BDSM, kompatibel med hennes egna skills och intellekt”

” Alla män och kvinnor - framförallt svenska, är horor”

till någon form av urdjursskrik med öppen mun.
( Med eventuell lite ” dans” därtill, eller utlopp med köksredskap/ dylikt )

Visst har hon det, men det är väl sällan det går från 0 till 100 såhär? Dessutom helt oprovocerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in