2024-03-27, 00:25
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
incestkommentarerna är troll om nåt i tråden. det är tidigt konstaterat i tråden att M hade FAS förutom IF

OK, jag trodde att FAS också bara var ett rykte och en trådsanning. Jag har bara inte sett något trovärdigt belägg men det är ju lätt att ha missat.

Jag skulle säga att det är modigt av föräldrarna att adoptera en tjej på de villkoren. Ett beslut som nog få skulle vara beredda att ta.
Citera
2024-03-27, 00:31
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Nu förstår jag varför veteranerna här inte gillar dig. Du kan inte ens hitta nåt att citera från mig som du påstår. Du kan inte erkänna heller att du blandar ihop mig med en annan
Vi är många veteraner här som avskyr kärringen. Du förstår kanske varför nu?
Ser inga källor från henne utan bara en massa bla bla bla. Älskar att argumentera och lägger till fritt...
Men så bir det när skovet av spetälskan sätter in. Inget att bry sig om.
Citat:
incestkommentarerna är troll om nåt i tråden. det är tidigt konstaterat i tråden att M hade FAS förutom IF
Spekulationerna om att Maja skulle ha FAS är troliga men dom flesta vet inte vad det är.
Om gravida kvinnor dricker mycket under graviditeten blir barnet skadad på flera olika sätt.

Den medicinska diagnosen Fetalt alkoholsyndrom, FAS, har tre fastställda kriterier:
Tillväxthämning det hade Maja
Symtom från centrala nervsystemet det hade Maja
Specifika ansiktsdrag det kan jag inte avgöra från en bild.
Tillväxthämning definieras som vikt, längd eller huvudomfång under tionde percentilen, det vill säga de 10% av barnen som föds med lägst vikt/längd/huvudomfång.

Symtom från centrala nervsystemet kan vara hyperaktivitet, koncentrationssvårigheter och utvecklingsstörning.

Läs mer här https://www.fasportalen.se/vad-ar-fas/kriterier/
Citera
2024-03-27, 00:34
Medlem
Trollar polisen eller varför har man anmält sig själv?
Citera
2024-03-27, 00:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
varför är du förvånad det är jättemånga markbor som skriver i tråden
Var och när har jag sagt att det förvånar mig att många i närområdet vill vara med i tråden?
Citera
2024-03-27, 00:45
Medlem
von-Utfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var och när har jag sagt att det förvånar mig att många i närområdet vill vara med i tråden?

du blir ju rasande över att jag och nickenyfiken har varsin sambo som känner BO o GM

letar efter första veteranen som varnade för dig tidigt i tråden. kanske togs bort men skrivet av han som har en gul naken gubbe i posen draw me like your French girls som pfb. konstaterar att du käftat med många reggade 2009-2012 som är veteraner i min bok.
Citera
2024-03-27, 00:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalformaga
Anledningen till att jag frågar om länken, som du skrev finns, men lägligt inte kan hitta, till den påstådda rymningen är att vissa skriver att det va släkten som skicka ut polisen på en vild jakt över hela Sverige efter bo, när vi konstaterade att det var polisen som gjorde en fel pejling och skickade ut familjen i fel riktning i jakten på bo mot Norrköping. Och då börjar en undra om resten av hela historien om alla rymningar till bland annat Norrköping som skrivits om här är påhittad också.

Jag ville inte ha några råd från dej heller men det struntade du ju i och delade med dej ändå.
Du fick ju länken till den efterlysningen där det stod Norrköping och jag hade kopierat av hela texten i den och så kallar du det "lägligt inte kan hitta". Den är raderad av systern!
Jag har inte inloggning till systerns facebook så jag har inte raderat den.
Du fick ju en länk till som går till systerns facebook där efterlysningen med texten Stockholm finns kvar.
Vill du inte tro att Maja har rymt till Norrköping tidigare så får du göra det.
Diskuterar man med idioter får man väldigt dumma svar.
Citera
2024-03-27, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du fick ju länken till den efterlysningen där det stod Norrköping och jag hade kopierat av hela texten i den och så kallar du det "lägligt inte kan hitta". Den är raderad av systern!
Du fick ju en länk till som går till systerns facebook där efterlysningen med texten Stockholm finns kvar.

Bos släkt efterlyser bo i Norrköping eftersom att polisen felpejlat hennes mobil dit i den länken som delats på sociala media. Bos släkt nämner inget om rymningar vad jag har sett.

....
Senast redigerad av Lokalformaga 2024-03-27 kl. 01:03.
Citera
2024-03-27, 01:11
Medlem
Citat:
Du påstår att dom skriver ren skit om BO. Jag ser info.
Här har du ett till troll som du vill kalla dom men du får läsa alla 58 inläggen själv av Backad i tråden.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1539294&threadid=359 5075

När du ändå är igång kan du läsa von-Utfalls alla inlägg också. Många troll i tråden...
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=501641&threadid=3595 075

Varför blir jag indragen i detta och kallad troll? Jag har inte skrivit något illa om BO?
Senast redigerad av Backad 2024-03-27 kl. 01:27.
Citera
2024-03-27, 01:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det finns ju inget på systerns Facebook som säger att hon rymt tidigare till Norrköping eller att de ens tror på Norrköping.
Troligt är väl att Norrköping kommer från polisen - och därför plockades bort när de insåg att polisen pejlat fel.
Citera
2024-03-27, 01:25
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Varför blir jag indragen i detta och kallad troll? Jag var inte skrivit något illa om BO?
Du är inget troll. Jag var ironisk men Lokalformaga vill ha det till att alla som skriver information om Maja som har träffat henne är troll och dom har skrivit skit om henne. Dom ska man alltså inte tro på enligt hen.
Inget att bry sig om. Lokalformaga fattar tydligen inte att det bor en massa folk i Skene och som jobbar på skolan och som har träffat Maja.
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalformaga
Missade skriva von utfall, men har lagt till det i orginal posten. Det är två troll, Nicke o utfall som sitter o skriver ren skit om bo.
Citat:
Du påstår att dom skriver ren skit om BO. Jag ser info.
Här har du ett till troll som du vill kalla dom men du får läsa alla 58 inläggen själv av Backad i tråden.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1539294&threadid=359 5075

När du ändå är igång kan du läsa von-Utfalls alla inlägg också. Många troll i tråden...
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=501641&threadid=3595 075
Citera
2024-03-27, 01:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken73a
Mitt första inlägg här och följer allt med stort intresse.
Bor i Skene där detta skedde och har sett lite småfel här och var men inget direkt som skulle påverka utredningen.

Men…
MGM gick inte på någon specialanpassad skola innan gymnasiet.
Han gick på samma skola som mina barn och jag har träffat honom flera gånger.
Aldrig hört att han varit våldsam tidigare, bara att han haft ett väldigt stort intresse för tjejer… Lite åt hållet som hans far.
Finns det förresten några filmer som bevisar att hans far spelat in filmer eller är det bara rykten?

Vet inte hur han klarade skolgången på den vanliga grundskolan och sen går på en linje för mindre begåvade.
Mitt barn beskrev honom som lite udda och tycker det som har hänt är otäckt.
Flera har beskrivit att dom inte trodde att Tim hade någon funktionsstörning. Han såg ut och var som vilken pojke som helst, om än tystlåten och lite udda. Dom trodde han var yngre än 17 år, 14-15 år.
Det finns inga filmer.
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken73a
Som tur är så har mina barn det lätt i skolan.
Men hörde aldrig att han hade så stora problem i skolan.
Tycker nog han borde fått hjälp tidigare isåfall.
Problemen kanske fanns men han fick bra hjälp i grundskolan. När han skulle gå gymnasiet blev det för svårt och han fick gå på särskilda avdelningen.
Människor med dom här problemen som Tim och Maja har kan mycket väl lära sig praktiska saker och fungera bra på ett arbete. Det är oftast den teoretiska biten som blir för svårt.
Citera
2024-03-27, 01:44
Avslutad
är porr-pappan inblandad i mordet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här