2024-09-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postitlappen
Vilken plattform hittar du henne?
Facebook och tiktok
2024-09-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Facebook och tiktok

Misstänkte det
Vad ska jag söka på, om du har ork och svara på det vore tacksamt
2024-09-06, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postitlappen
Misstänkte det
Vad ska jag söka på, om du har ork och svara på det vore tacksamt
K*rlsson M*lin Tu* på facebook
* a
Lex w*lton tiktok
*i
Trollbloggen har mängder med domar både avseende lvu och de olika brottmålen
Finns tidningsartiklar gällande kvinnor utklädda till vårdpersonal som dök upp på skola som också gäller PM
2024-09-06, 12:32
Medlem
Någon som sett vad är problemets nyaste video på YT? Har i denna stund endast lyssnat på 18 min av 1 timme, men slås av hur F totalt fastnar i saker. Som om hon hade en psykos. Har sett det mönstret länge, men nu blev det än mer tydligt.
Hon är som en gammal grammofonskiva med djupa hack.
2024-09-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
K*rlsson M*lin Tu* på facebook
* a
Lex w*lton tiktok
*i
Trollbloggen har mängder med domar både avseende lvu och de olika brottmålen
Finns tidningsartiklar gällande kvinnor utklädda till vårdpersonal som dök upp på skola som också gäller PM

Tack snälla !
Man vill gärna få ett ansikte till rösterna som man hör på Fias live.
2024-09-06, 13:36
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nu ska F gå igenom och kommentera senaste videon från Vad är problemet om nån är intresserad.
Det ser också ut som att hon ju faktiskt har en skrivare.

Som jag skrev tidigare i tråden är det bara rent trams att problemet för henne att slutföra är att hon inte kan skriva ut. Hon vill inte eller vet att det är meningslöst då ingen kommer läsa skiten ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Någon som sett vad är problemets nyaste video på YT? Har i denna stund endast lyssnat på 18 min av 1 timme, men slås av hur F totalt fastnar i saker. Som om hon hade en psykos. Har sett det mönstret länge, men nu blev det än mer tydligt.
Hon är som en gammal grammofonskiva med djupa hack.

Meh tycker videon är rätt så onödig. Fias live är väl det intressanta och det som helt klart är intressant är hur hon hakar upp sig på enstaka saker och inte alls kan släppa det. Som att hon la ner väldigt mycket tid på att diskutera vad ”veva” innebär.
2024-09-06, 14:01
Medlem
Nu vet vi att en annaconda orm sväljer en hel ko...det har LM sagt...frågor på det?
2024-09-06, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Meh tycker videon är rätt så onödig. Fias live är väl det intressanta och det som helt klart är intressant är hur hon hakar upp sig på enstaka saker och inte alls kan släppa det. Som att hon la ner väldigt mycket tid på att diskutera vad ”veva” innebär.

Vad ska man säga? Wow?

Vad är problemet bemöter:
https://www.youtube.com/live/PmgBF9NMhsI

Frejas historia:
https://www.youtube.com/watch?v=QFzZ3qD_OXE
2024-09-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Som jag skrev tidigare i tråden är det bara rent trams att problemet för henne att slutföra är att hon inte kan skriva ut. Hon vill inte eller vet att det är meningslöst då ingen kommer läsa skiten ändå.

På vilket sätt tycker du den är onödig? YT är den plattform som vad är problemet använder sig mest av, så helt klart att han ”bemöter” det på sitt sätt där.

Det blev extra tydligt hur F insinuerar till helt sjuka saker över ett enda ord. Veva blev till och med att kreatören ev är kvinnomisshandlare.
2024-09-06, 15:02
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
På vilket sätt tycker du den är onödig? YT är den plattform som vad är problemet använder sig mest av, så helt klart att han ”bemöter” det på sitt sätt där.

Det blev extra tydligt hur F insinuerar till helt sjuka saker över ett enda ord. Veva blev till och med att kreatören ev är kvinnomisshandlare.

Är Fias MO, hon lyckades få att de som tyckte att ett mail från EÅV räknades som ett svar till att vara nazister på typ tre tankevurpor häromveckan också.
2024-09-06, 15:15
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Tycker inte han bemöter speciellt mycket iom att det mesta Fia tar upp är nonsens till att börja med. Lite pajkastning.
2024-09-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Är Fias MO, hon lyckades få att de som tyckte att ett mail från EÅV räknades som ett svar till att vara nazister på typ tre tankevurpor häromveckan också.

Hon slutar aldrig att förvåna denna människa.
Återigen pratar hon emot sig själv. -Jag är emot mobbning” jag är emot alla människor som är elaka. Hon pratar ständigt med kluven tunga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in