2024-09-05, 23:21
Medlem
Baisers avatar
Ni fattar väl förfan själv att VM som 25 åring INTE köpt sex av någon gammal tjack-hora.

Hon var/är ju fotomodell snygg, och behöver knappast köpa nått ligg.

Hon var väl dessutom ihop med OL på den tiden.
Citera
2024-09-06, 00:08
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Fantastiskt att efter alla dessa år med prat om kokain på inneställen, på småställen i landet och på kändisfester så har ni inte förstått att det tas överallt.
Har ni aldrig varit på Stureplan en kväll efter 20.

Alla tar kola, inklusive fröken Maggio som inte direkt är känd för att sköta sig
Det handlar inte om huruvida hon drar kola eller inte, utan snarare om huruvida hon skulle köpa/närvara vid köp av prostituerad samt slå denna blå.
Citera
2024-09-06, 01:20
Medlem
Vem fan bryr sig?

Och om det stämmer gällande Maggio fick jag bara mer respekt för henne.

Lev lite förfan.
Citera
2024-09-06, 01:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Ni fattar väl förfan själv att VM som 25 åring INTE köpt sex av någon gammal tjack-hora.

Hon var/är ju fotomodell snygg, och behöver knappast köpa nått ligg.

Hon var väl dessutom ihop med OL på den tiden.

Utseende har inget med sexköp att göra, inte heller kändisskap. Titta bara på superkändisen Hugh Grant som köpte ett blow job av en rätt risig gatuprostituerad i mitten av 90-talet trots att han var ihop med jättesnygga Liz Hurley.

Vi ska nog inte heller stirra oss blinda på hur folk ser ut idag, hon som du kallar gammal tjackhora såg kanske betydligt fräschare ut för 18 år sedan?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2024-09-06 kl. 01:50. Anledning: Tillägg
Citera
2024-09-06, 01:36
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Utseende har inget med sexköp att göra, inte heller kändisskap. Titta bara på superkändisen Hugh Grant som köpte ett blow job av en gatuprostituerad i mitten av 90-talet.

Vi ska nog inte heller stirra oss blinda på hur folk ser ut idag, hon som du kallar gammal tjackhora såg kanske betydligt fräschare ut för 18 år sedan?

In your dreams att VM köpt sex.

Det har inte hänt.
Citera
2024-09-06, 01:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
In your dreams att VM köpt sex.

Det har inte hänt.

Tack men nu påpekade jag endast att kändisskap har inget att göra med om folk köper sex. Ett par manliga rikskändisar i Sverige har väl åkt dit för sexköp de senaste åren?

Det är väl dessutom rätt många namn på den där listan, tror du att alla är oskyldiga?
Citera
2024-09-06, 03:33
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Från livesändningen på hennes Instagram, Annas egna ord:

Maggio: Det var på Grodan på Stureplan, efterfest efter typ hennes första spelning. Maggio ska ha dragit ladd från hennes underliv, spankat henne och kastat pengar på henne som att "nu är jag klar med dig".

Sean Banan: "Borde få ett skott i pannan. Jag hade inte lämnat mina egna barn med honom direkt."

Mikael Nyqvist: "Han var ett riks-as"

Hasse Aro: ?

Hon är upprörd att folk mest bryr sig om kändisarna. Förstår henne. Men är väl hemskare för folk att ta in att även folkkära kändisar kan köpa sex.

Säg vad ni vill, det är synd om den här kvinnan oavsett.
Vad hade hon att säga om Göran Greider? Säkert riktigt svettig och sliskig och tvingade henne lyssna på hans egenskrivna dikter efter akten.
Citera
2024-09-06, 04:10
Bannlyst
Att ni är så blåsta så ni går på detta, Flashback har blivit ett tillhåll för idioter.
Göran Greider och Göran Hägglund sexköpare 🤣🤣🤣
Citera
2024-09-06, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Göran Greider och Göran Hägglund sexköpare 🤣🤣🤣

Typiska och mycket troliga sexköpare, ja.
Citera
2024-09-06, 07:16
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Vänta bara lite, så gör jag min egen lista. Där jag sätter upp människor som gjort både det ena och det andra.

Löjligt med denna lista.
Citera
2024-09-06, 07:22
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Från livesändningen på hennes Instagram, Annas egna ord:

Maggio: Det var på Grodan på Stureplan, efterfest efter typ hennes första spelning. Maggio ska ha dragit ladd från hennes underliv, spankat henne och kastat pengar på henne som att "nu är jag klar med dig".

Sean Banan: "Borde få ett skott i pannan. Jag hade inte lämnat mina egna barn med honom direkt."

Mikael Nyqvist: "Han var ett riks-as"

Hasse Aro: ?

Hon är upprörd att folk mest bryr sig om kändisarna. Förstår henne. Men är väl hemskare för folk att ta in att även folkkära kändisar kan köpa sex.

Säg vad ni vill, det är synd om den här kvinnan oavsett.

Har hon presenterat några bevis ännu?

Hon kan raljera kring de hon namngivit hur mycket som helst, men utan trovärdiga bevis spelar det fortfarande ingen större roll.

Anledningen till att jag fortsätter efterfråga bevis är för att hon själv har sagt att det finns konkreta bevis. Och det borde det ju rimligtvis göra om hon lyckats utpressa en del av dessa på pengar tidigare. Frågan är dock varför hon inte bara presenterar dessa i samband med att hon offentliggör de här namnen?
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-09-06 kl. 07:26.
Citera
2024-09-06, 07:36
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Brad Pitt
Ludvig XVI
Astrid Lindgren
Greta Thunberg
Jan Malmsjö
Jonas Gardell
Sten-Åke Cederhök och Sonya Hedenbratt
Ernest Hemingway
Mumintrollen
Hans Holmér
Sune Mangs
Erik den läspe och halte
Annica Strandhäll
Gammelsmurf

Tack!
Det var väl egentligen alltid rätt uppenbart att Astrid var en coochee-lover till torsk. Märks inte minst i hennes böcker där hon sexualiserar flickor och placerar mycket makt och pengar i händerna på dem.

Ogift dessutom. Skönt att det är ute nu så man slipper fortsätta hyckla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in