2024-09-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Japp, Ebba Busch är helt i klass med katastrofen Maud Olofsson men det möter ändå inget hinder att lägga sin röst på en svensk partiledare som är dummare än en själv.
Bra jämförelse! Frågan är vem som historien kommer att döma hårdast. Maud som nästan egenhändigt gav oss katastrofen PostNord som alla kan förhålla sig till. Och Noun som de flesta inte kommer ihåg/förstår. Ebba har ju god hjälp med att totalsabba energipolitiken och göra elen ännu dyrare för konsumenterna. Kanske är det så att Maud var inkompetent men Ebba totalt ohederlig!?
Citera
2024-09-02, 21:20
Moderator
Dr Kings avatar
Ebba Bitch har nu lyckats med att få Vattenfall att lägga ner stora vindkraftsprojekt samtidigt som kärnkraften kommer att bli orimligt dyr med en 40-årig nota för skattebetalarna. Frågan är vilken el Ebba tänker sig att vi skall använda i framtiden. Troligen skiter hon väl i det och planerar själv att lämna landet när hon efter nästa val kommer att få foten av sitt parti.
Citera
2024-09-04, 21:07
Avstängd
Ebba har blivit känd i mellanöstern då Aljazeer arabic hade ett reportage om henne:
https://youtu.be/ZyUr3p1nApA?si=ixDDymwru_T1O9qw

Varför bombade Sverige Libyen?
Citera
2024-09-04, 22:05
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ebba Bitch har nu lyckats med att få Vattenfall att lägga ner stora vindkraftsprojekt samtidigt som kärnkraften kommer att bli orimligt dyr med en 40-årig nota för skattebetalarna. Frågan är vilken el Ebba tänker sig att vi skall använda i framtiden. Troligen skiter hon väl i det och planerar själv att lämna landet när hon efter nästa val kommer att få foten av sitt parti.

Såklart hon lägger ned skiten. Testa att googla på ”vinst för vindkraft”😂
Citera
2024-09-05, 00:03
Medlem
picapicans avatar
Ebba Buske måste väl snart vara nere för räkning. Gör hon en Billström inom kort...? Msn kan ju alltid hoppas.
Citera
2024-09-06, 06:56
Medlem
Knut-Annes avatar
Nu blir det ordning på rucklet.

Efter hustvisten – så vill Ebba Busch renovera Esbjörn-villan.

Två år efter att hustvisten mellan Ebba Busch och Esbjörn Bolin är över har KD-ledaren nu startat renoveringen av sjövillan i Uppsala.
Busch planerar storslagna renoveringar och tillbyggnad av villan.
Arkitektritningar avslöjar bland annat en ny matsal, glasveranda och nya trädäck runt huset.

Snabbversion:
  • Ebba Busch har startat omfattande renoveringar och tillbyggnader av sin sjövilla i Uppsala, två år efter att hustvisten med Esbjörn Bolin avslutades.
  • Renoveringsplanerna innefattar en ny matsal, glasveranda, flera nya trädäck och upp till sju rum. Ett nytt reningsverk och bergvärme är också planerade.
  • Förutom bostaden planerar Busch även att renovera ett 13 kvadratmeter stort badhus och byta ut två medtagna flytbryggor vid sjötomten.

Låst artikel.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...esbjorn-villan
Citera
2024-09-11, 14:16
Medlem
zebra121s avatar
EB står i kammaren nu med en sexig svart tröja där hennes bröst går att skönja. Det blir otroligt hett. Har gärna sett att hennes bröst blir ännu större men vi gillar det vi ser.
Citera
2024-09-11, 16:33
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Nu blir det ordning på rucklet.

Efter hustvisten – så vill Ebba Busch renovera Esbjörn-villan.

Två år efter att hustvisten mellan Ebba Busch och Esbjörn Bolin är över har KD-ledaren nu startat renoveringen av sjövillan i Uppsala.
Busch planerar storslagna renoveringar och tillbyggnad av villan.
Arkitektritningar avslöjar bland annat en ny matsal, glasveranda och nya trädäck runt huset.

Snabbversion:
  • Ebba Busch har startat omfattande renoveringar och tillbyggnader av sin sjövilla i Uppsala, två år efter att hustvisten med Esbjörn Bolin avslutades.
  • Renoveringsplanerna innefattar en ny matsal, glasveranda, flera nya trädäck och upp till sju rum. Ett nytt reningsverk och bergvärme är också planerade.
  • Förutom bostaden planerar Busch även att renovera ett 13 kvadratmeter stort badhus och byta ut två medtagna flytbryggor vid sjötomten.

Låst artikel.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...esbjorn-villan
Jag förstår inte, i det brevet Ebba skrev till Esbjörn precis innan tvisten drog igång.

Skriver Ebba bland annat.att
•”Huset ligger på en skogstomt och den särprägeln ämnar jag bevara. Liksom jag ämnar restaurera huset och bevara det för framtiden. Jag har fått framfört till mig att vissa tror att jag har köpt huset för att förändra allt. Inget kunde vara längre från sanningen och det vet du utifrån de många samtal vi haft bland annat i det stora rummet. Om någon förmedlat något annat till dig så hoppas jag att detta brev är klargörande och kan skapa trygghet och lugn hos dig angående mina intentioner.”

Tänk att kristdemokraternas partiledare så glasklart inte står vid sitt ord.

Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
EB står i kammaren nu med en sexig svart tröja där hennes bröst går att skönja. Det blir otroligt hett. Har gärna sett att hennes bröst blir ännu större men vi gillar det vi ser.
Stackars människa vad är det för fel på dig. Du ska lyssna på vad som framförs i kammaren. Inte ha erotiska fantasier om talarna.
Citera
2024-09-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag förstår inte, i det brevet Ebba skrev till Esbjörn precis innan tvisten drog igång.

•”Huset ligger på en skogstomt och den särprägeln ämnar jag bevara. Liksom jag ämnar restaurera huset och bevara det för framtiden. Jag har fått framfört till mig att vissa tror att jag har köpt huset för att förändra allt. Inget kunde vara längre från sanningen och det vet du utifrån de många samtal vi haft bland annat i det stora rummet. Om någon förmedlat något annat till dig så hoppas jag att detta brev är klargörande och kan skapa trygghet och lugn hos dig angående mina intentioner.”

Stackars människa vad är det för fel på dig. Du ska lyssna på vad som framförs i kammaren. Inte ha erotiska fantasier om talarna.
Tycker du att hon ska stå fast vid sitt ord trots att Esbjörn Bolin svek sitt inte mindre än två gånger? Två gånger tog han i hand på ett avtal och sedan backade han på sitt ord. För de flesta skulle det innebära att alla gemensamma löften därmed är brutna.
Citera
2024-09-11, 21:54
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Läs på lite någon gång innan du slänger ur dig saker. Det där handlar bara om att Vattenfall är en statligt ägd firma som tror att de kan slösa skattepengar hur som helst som de alltid gjort. Andra havsbaserade vindkraftprojekt verkar klara sin budget – trots slopade anslutningsstöd.
Citera
2024-09-12, 00:56
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Ebba är en falsk och motbjudande människa. Att hon ljög för Esbjörn är inget att förvåna sig över.
Det som Ebba säger går helt enkelt inte att lita på.
Citera
2024-09-12, 10:42
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tycker du att hon ska stå fast vid sitt ord trots att Esbjörn Bolin svek sitt inte mindre än två gånger? Två gånger tog han i hand på ett avtal och sedan backade han på sitt ord. För de flesta skulle det innebära att alla gemensamma löften därmed är brutna.
Ditt svar lämnar så många frågor:
• Menar du att om strulet kring husaffär aldrig funnits. Om affären avslutats samma sommar som den påbörjades. Hade Ebba valt att behålla huset i dess ursprungliga form och bara varsamt restaurerat?
• Menar du att det är okej att bete sig som en skitstövel om den andra har varit en skitstövel först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in