Citat:
Ursprungligen postat av
Knut-Anne
Nu blir det ordning på rucklet.
Efter hustvisten – så vill Ebba Busch renovera Esbjörn-villan.
Två år efter att hustvisten mellan Ebba Busch och Esbjörn Bolin är över har KD-ledaren nu startat renoveringen av sjövillan i Uppsala.
Busch planerar storslagna renoveringar och tillbyggnad av villan.
Arkitektritningar avslöjar bland annat en ny matsal, glasveranda och nya trädäck runt huset.
Snabbversion:
- Ebba Busch har startat omfattande renoveringar och tillbyggnader av sin sjövilla i Uppsala, två år efter att hustvisten med Esbjörn Bolin avslutades.
- Renoveringsplanerna innefattar en ny matsal, glasveranda, flera nya trädäck och upp till sju rum. Ett nytt reningsverk och bergvärme är också planerade.
- Förutom bostaden planerar Busch även att renovera ett 13 kvadratmeter stort badhus och byta ut två medtagna flytbryggor vid sjötomten.
Låst artikel.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...esbjorn-villan
Jag förstår inte, i det brevet Ebba skrev till Esbjörn precis innan tvisten drog igång.
Skriver Ebba bland annat.att
•”Huset ligger på en skogstomt och den särprägeln ämnar jag bevara. Liksom jag ämnar restaurera huset och bevara det för framtiden. Jag har fått framfört till mig att vissa tror att jag har köpt huset för att förändra allt. Inget kunde vara längre från sanningen och det vet du utifrån de många samtal vi haft bland annat i det stora rummet. Om någon förmedlat något annat till dig så hoppas jag att detta brev är klargörande och kan skapa trygghet och lugn hos dig angående mina intentioner.”
Tänk att kristdemokraternas partiledare så glasklart inte står vid sitt ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
EB står i kammaren nu med en sexig svart tröja där hennes bröst går att skönja. Det blir otroligt hett. Har gärna sett att hennes bröst blir ännu större men vi gillar det vi ser.
Stackars människa vad är det för fel på dig. Du ska lyssna på vad som framförs i kammaren. Inte ha erotiska fantasier om talarna.