2024-09-05, 20:56
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Man kan ju inte bara bortse från de absolut största problemen sexarbetare utsätts för; dvs kassa jävla män. ”Kristna moralkakor” är vårt minsta problem, helt ärligt.

Ja visst, men jag som liberal anser ju att man väljer sitt yrke också. Jag kommer ihåg tjejerna på fakturakundtjänsten på ett tidigare jobb, som fick stå ut med inringade sura personer hela dagarna som hamnat hos inkasso. Dom hade psykologer de kunde gå till. Dom klagade ju en del, men i slutet av dagen så hade dom ju valt att jobba där.

Om man inte tycker om ”kassa män” så kan man välja ett annat jobb. Man kan jobba inom vården t.ex med att städa upp ”bajskalas” eller ta sig igenom 5 år av ångest på högskola för att bli IT slusk.

Och visst man kan ju tro att kontorsjobb är enkelt, men det sliter på psyktet att sitta och stressa med något projekt som sedan bara läggs ned. Man måste träna som fan på fritiden annars blir man fort trött och tjock.
Senast redigerad av bithax 2024-09-05 kl. 21:05.
Citera
2024-09-05, 21:17
Medlem
Flyer6s avatar
Hon livesänder på sin Instagram just nu.
Citera
2024-09-05, 21:36
Avstängd
Böghoror är vanligast, men det kommer aldrig upp i media. För de njuter tillsammans.
Bög eller ej, män har en större enklare sexdrift generellt.
Bögar förresten, de är de värsta pedofilerna, men samma sak där med.
Men män kan i alla fall "stå för saken"

Detta väsen är störd i psyket, rotera.
Citera
2024-09-05, 21:37
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Hon livesänder på sin Instagram just nu.

Risigt. Hon behöver hjälp
Citera
2024-09-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Folk här tror alltså att kändisar inte köper fula horor?
Herregud. Går ni på dagis eller?
Är det säljarens marknad bara att hosta upp !
Citera
2024-09-05, 21:43
Medlem
Flyer6s avatar
Från livesändningen på hennes Instagram, Annas egna ord:

Maggio: Det var på Grodan på Stureplan, efterfest efter typ hennes första spelning. Maggio ska ha dragit ladd från hennes underliv, spankat henne och kastat pengar på henne som att "nu är jag klar med dig".

Sean Banan: "Borde få ett skott i pannan. Jag hade inte lämnat mina egna barn med honom direkt."

Mikael Nyqvist: "Han var ett riks-as"

Hasse Aro: ?

Hon är upprörd att folk mest bryr sig om kändisarna. Förstår henne. Men är väl hemskare för folk att ta in att även folkkära kändisar kan köpa sex.

Säg vad ni vill, det är synd om den här kvinnan oavsett.
Citera
2024-09-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Från livesändningen på hennes Instagram, Annas egna ord:

Maggio: Det var på Grodan på Stureplan, efterfest efter typ hennes första spelning. Maggio ska ha dragit ladd från hennes underliv, spankat henne och kastat pengar på henne som att "nu är jag klar med dig".

Ganska många detaljer så det gör det hela onekligen än mer trovärdigt. Såvida det nu var Maggio och inte en kvinna som var väldigt lik Maggio.
Citera
2024-09-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Man förstår ju att det här är lögner rakt igenom när man ser hur groteskt ful kvinnan i fråga är. Ingen skulle betala för att ha sex med henne.

Det här borde väl resultera i fängelse för kvinnan? Alternativt tvångsvård inom psykiatrin.
Det är svansen som" styr " som en sa en gång.
Citera
2024-09-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Inte det minsta rimligt, nej. Jag dealade fortfarande i Stockholms innerstad 2006 och närvarade på en hel del ”creddiga” fester, hur mycket jag än hatar det ordet. Jag minns Veronica från den tiden, och visst festades det överlag rätt hårt, men hon var trots debuten nästan pank. När man är tillräckligt inne blir man erbjuden gratis näsgodis, och bekanta till mig försökte med henne, men hon var inte ett dugg bekväm med hela den världen. Hon levde nästintill ett vanligt studentliv, billiga rödpangsfyllor typ. Dessutom var hon nästan obekvämt feministisk och överlag PK/anti-våld av sig, lite präktig liksom.

Så att påstå att hon samma år skulle ha blåslagit en hora och snortat ladd ur hennes fitta är verkligen att ha precis alla fel. Jag är inget Maggio-fan precis, men någon måtta får det vara på tokerierna. Med tanke på hur många kändisar som sysslar med droger, sexköp, våld och övergrepp så känns det verkligen pinsamt att lyckas stå och skälla under helt fel träd. Men det beror väl på att en vild anklagelse riktad mot en av Sveriges största artister självklart och bevisligen drar till sig uppmärksamhet, vilket horan är ute efter.
Jag själv har alltid uppfattat V.M. som en ordentlig tjej. Säkerligen skinn på näsan som Sthlms tjej har.
Citera
2024-09-05, 22:12
Medlem
Varför skulle 12åriga flickor, som tiktok är för, bry sig om sånt.. och vf hänger ni där?
Citera
2024-09-05, 23:04
Medlem
CalzoneItalias avatar
Var det detta som Gw och Camilla tog upp i "Veckan"?
Citera
2024-09-05, 23:21
Avslutad
Fantastiskt att efter alla dessa år med prat om kokain på inneställen, på småställen i landet och på kändisfester så har ni inte förstått att det tas överallt.
Har ni aldrig varit på Stureplan en kväll efter 20.

Alla tar kola, inklusive fröken Maggio som inte direkt är känd för att sköta sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in