2024-09-01, 22:05
Medlem
Kanastras avatar
Undrar hur många gånger man tappat bort käppen sin innan man får nog och tänker '-Hu, var tog käppen vägen.. Det var väl själva fan.. från och med nu KEDJAR jag fast min käpp runt huvudet mitt!!'
Citera
2024-09-01, 22:12
Medlem
SodaFointains avatar
Man kanske ska söka!!
Citera
2024-09-01, 22:15
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Man kanske ska söka!!
Skulle vara kul. Men samtidigt, usch och fy att bli nobbad i TV?
Citera
2024-09-01, 22:37
Medlem
Detta var ett av de värsta avsnitten på länge. Ett par snorungar måste balanseras upp med ett lugnt äldre par.
Citera
2024-09-01, 22:42
Medlem
Kul och kolla på men kanske inte och vara med i.
Citera
2024-09-04, 23:56
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Emma som var med nyss jävligt sexig med kul dialekt.

Visst? Måste på något vis vara en slags modern drömtjej
Citera
2024-09-05, 18:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Visst? Måste på något vis vara en slags modern drömtjej
Åsyftar? du inte hittepå-bisexuelle Lisa nu hon var ju väl inte heller ful? hon hade ju sådana där söta tänder (tandlossning?) & stora öron precis som vi vill ha dom

Jag håller med dig angående Lisa, det är en sådan vänsterbrutta (modern) vi ska hitta på bodycontact, och det är en sån en annan har möjlighet att få kortsiktigt :P Vet du vad det var för vita skor hon hade på sig? dom såg ju retro ut på nått sätt, sådana där vill jag ha själv!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-05 kl. 18:56.
Citera
2024-09-07, 08:17
Medlem
Jag har varit med i programmet.
Mer seriöst dejtingprogram finns nog inte.
De intervjuade mig flera gånger innan. De hittade en som ev passade, då kom följdintervju.
När jag kom till inspelningsplatsen så var de supertrevliga och gjorde allt för att man skulle känna sig bekväm.
Tyvärr fick jag inte chansen att prata så mycket med Daniel - i baren, han är ur skön och sympatisk.
#spoiler Dejten hade nog varit bra - men var inte intresserad av nåt annat än att vara med i TV. Blev en andra date som inte alls var lyckad.
Efter inspelningen så ringde de flera gånger och frågade hur det var och om det blev något av den andra dejten. Mer att de faktiskt brydde sig än att de skulle göra bra TV.
Tyvärr är jag singel fortfarande.
Ångrar inte att jag var med.
När programmet hade sänts så kom det på sociala medier kommentarer om att de gillade mig.
En youtube-kanal gjorde ett eget avsnitt om programmet och kommenterade - jag blev lite rädd att de skulle håna mig - men nej de var schyssta.

Anis Don Demina och Berra de undrade hur det gick sen..
Om ni läser detta så blev det alltså inget med den dejten.
Citera
2024-09-07, 22:38
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas62
Jag har varit med i programmet.
Mer seriöst dejtingprogram finns nog inte.
De intervjuade mig flera gånger innan. De hittade en som ev passade, då kom följdintervju.
När jag kom till inspelningsplatsen så var de supertrevliga och gjorde allt för att man skulle känna sig bekväm.
Tyvärr fick jag inte chansen att prata så mycket med Daniel - i baren, han är ur skön och sympatisk.
#spoiler Dejten hade nog varit bra - men var inte intresserad av nåt annat än att vara med i TV. Blev en andra date som inte alls var lyckad.
Efter inspelningen så ringde de flera gånger och frågade hur det var och om det blev något av den andra dejten. Mer att de faktiskt brydde sig än att de skulle göra bra TV.
Tyvärr är jag singel fortfarande.
Ångrar inte att jag var med.
När programmet hade sänts så kom det på sociala medier kommentarer om att de gillade mig.
En youtube-kanal gjorde ett eget avsnitt om programmet och kommenterade - jag blev lite rädd att de skulle håna mig - men nej de var schyssta.

Anis Don Demina och Berra de undrade hur det gick sen..
Om ni läser detta så blev det alltså inget med den dejten.

Tack för att du delar med dig! Jag har alltid undrat en sak, presentationerna som man ser på er deltagare i början, spelas de in före eller efter själva dejten? Samma med synken, t ex när man ska beskriva hur ens drömdejt ser ut, jag antar man ska få intrycket att det är inspelat före dejten, men hur ligger det till egentligen?
Citera
2024-09-08, 13:17
Medlem
Litauens avatar
Bra avsnitt idag.
Citera
2024-09-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Tack för att du delar med dig! Jag har alltid undrat en sak, presentationerna som man ser på er deltagare i början, spelas de in före eller efter själva dejten? Samma med synken, t ex när man ska beskriva hur ens drömdejt ser ut, jag antar man ska få intrycket att det är inspelat före dejten, men hur ligger det till egentligen?

Först spelas det in presentationen.
Här spelar ju frågorna in om t ex hur en drömdejt ser ut eller vad man har för intressen.
Därefter restaurangbesöket.
Därefter intervju om personen man dejtat.
Sist då man ska svara om man ska gå på en andra dejt..
Citera
2024-09-08, 22:07
Medlem
Lisa och den andra lesbiska Linnea 1/9. Tycker att det är värst grejen och skitstort att de åkte till London för att gå till HP-world när det var under 12 år. Jisses, 100% av ungar som åker till London åker för Harry Potter, inte fan för big ben eller bärs. Fan, vad barnsliga och jobbiga

Emma hade stora komplex för att hennes kurvor var stora. Borde inte ha det, hon hade goa kurvor.
Senast redigerad av bridge 2024-09-08 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in