2024-09-05, 14:44
Avslutad
Napp 475. Jävlar vad han trodde han skulle komma undan att va anonym. Haha, hans arbetsgivare lär ju bli glada.
Citera
2024-09-05, 14:59
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.

Man kan inte förstå vad de är gjorda av.

Vanlig människor får fylleångest när de hånglat med en granne och sjungit karaoke. Men dessa vidunder till män, de drar fram snablar och skriver porrnoveller till barn, spiknyktra och till synes ganska friska i huvudet….kuken ska ha sitt, så är det bara 🤮

Fanns det rebus på IT killen?
Citera
2024-09-05, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Vanlig människor får fylleångest när de hånglat med en granne och sjungit karaoke. Men dessa vidunder till män, de drar fram snablar och skriver porrnoveller till barn, spiknyktra och till synes ganska friska i huvudet….kuken ska ha sitt, så är det bara 🤮

Hans namn går på högvarv hos olika söktjänster. Gäddan har till och med hedrats med närvaro på topplistan "Mest eftersökta igår" @ Ratsit och är för närvarande placerad på en respektingivande 5:e plats. Han är 33 år gammal, från Borås, med initialerna BG. https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar
Senast redigerad av anwe8 2024-09-05 kl. 15:13.
Citera
2024-09-05, 15:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Hans namn går på högvarv hos olika söktjänster. Gäddan har till och med fått en hedrande plats på topplistan "Mest eftersökta igår" @ Ratsit och är för närvarande placerad på en respektingivande 5:e plats. Han är 33 år gammal med initialerna BG. https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar

Tack!
Citera
2024-09-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Kan försöka mig på en.
Förnamn:
Det vanligaste drivmedlet för bilar (trots elektrifiering av fordonsflottan). Byt plats på bokstäverna ”s” och ”n” i ordet. Byt ut det andra ”n:et” mot bokstaven ”k”.

Efternamn:
Pappersklämma [tre bokstäver] + kan man utbrista när man slår sig [två bokstäver] + den kemiska beteckningen för litium [två bokstäver].
Citera
2024-09-05, 15:25
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.

Ja, det är lite samma som PappaStors telefonsamtal adderade till pinsamheten att va så jävla korkad och svamla om att göra "barnet" gravid och allt vad det va. De här filmerna är liksom man skrattar åt det i panik och sekundärskam. Som anhörig till äcklet, de lär ju veta precis var han sitter och ronkar, och tänker att det dröjer nog innan man tar ett bad i ballerinans lilla badbalja igen. Fy fan
Citera
2024-09-05, 16:17
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.

Vilket gäddnummer pratar ni om? :-)
Citera
2024-09-05, 16:23
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Vilket gäddnummer pratar ni om? :-)

Ja, förlåt, glömmer det där. Forskaren #474
Citera
2024-09-05, 16:29
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Ja, förlåt, glömmer det där. Forskaren #474

Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.
Citera
2024-09-05, 16:42
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#475 Tycks ju nästan som att de här typerna som först ska tokdissa barnets ålder, för att sedan varna för fula gubbar, agerar så för att verka vettiga.
Ja exakt! Det är ju deras ständigt återkommande patetiska försvarstal.
Faktum kvarstår dock: en pedofil är en pedofil!
Citera
2024-09-05, 16:46
Medlem

Är ju en av få gäddor som visar upp ett hårt stånd. Är han då en farligare gädda för barn? Han ville ju dessutom köra i röven. Tänker att dom här andra gäddorna med sina halvslakna penisar mest kan bjuda på slick och smek. Traumat blir ju stort oavsett men en hård penetration på något som inte är fullt utvecklad blir ju både våldtäkt och misshandel.

Men fyfan vad äcklig han är. Ett riktigt jävla as. Han ser ju dessutom ut som ett upp och nervänt päron i ansiktsformen. Nä, nu ska jag läsa lite mer i grävguppen för detaljerad information om honom och vart han bor.
Citera
2024-09-05, 16:48
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.
Haha, ja! Och att ens komma på tanken att skicka en sådan film till den vuxna kvinna jag är i en relation med är för mig fullständigt otänkbart. Så jävulskt slemmigt osexigt och avtändande! Jävla sunkpeddo!
(#474 Forskaren)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in