2024-09-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag får ingen bra träff förutom adress-sidorna typ Ratsit, Mrkoll mm. Hon har två efternamn, vad sökte du på? Nån länk på PM?

Brunt hår, svarta byxor, leopardmönster på blusen framför en röd vägg. Det är det korta efternamnet hon använder på fb
Senast redigerad av snakkaru 2024-09-05 kl. 12:39.
Citera
2024-09-05, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är det här #475 gäddan.
"En ledare i en idrottsklubb i Borås har stängts av. Enligt uppgifter till P4 Sjuhärad ska ledaren ha sexchattat med vad hen trodde var en 13-åring. Föräldrar i den berörda klubben har kontaktats."
https://sverigesradio.se/artikel/idrottsledare-stangs-av-ska-ha-sexchattat-med-fiktiv-tonaring

Det låter som drevet drog igång tidigt mot senaste fångsten, ja!
Citera
2024-09-05, 13:19
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tror inte han kommer från någon finare släkt. Föräldrarna har ju tydligen haft tobakskiosk på Limhamn, frun nån halvtaskig lärare. Gäddan är nog första i familjen med akademisk karriär, bor i Lund men inflyttad från Malmö. Även hans dialekt tyder på arbetarklass, typisk Malmöitisk sociolekt.

#474 Att han en Phd i hans ålder ser jag inte som speciellt märkvärdigt, men allt är ju relativt.
Citera
2024-09-05, 13:32
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakkaru
Brunt hår, svarta byxor, leopardmönster på blusen framför en röd vägg. Det är det korta efternamnet hon använder på fb

Tack, fick det på PM av en annan användare. Synd, söt tjej...
Citera
2024-09-05, 13:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det verkar som Dumpen AB även har några beniga underutvecklade fiskare som ställer upp för posering för dom hungriga gäddorna.
De får vara försiktiga där. Även om personen på bilden har åldern inne så kan bilden klassas som barnporr ändå om den är för utmanande.
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jag tror starkt på att senaste gäddan nappa på ett sådant bete. AI kan ha begränsningar när det kommer till läskande unga beten i diverse ställningar.
AI har inga begränsningar alls när det kommer till sådant. Det finns hela sektioner på pedosidorna som ägnas åt AI-barnporr och som är väldigt erotisk, way better than the real thing.
Citera
2024-09-05, 13:37
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
#474 Att han en Phd i hans ålder ser jag inte som speciellt märkvärdigt, men allt är ju relativt.

Relativt hög utbildning jämfört med hans pappa som jobbade med att sälja porrtidningar och glass 1980. Men allt är ju relativt.
Citera
2024-09-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#475 är redan från starten av chatten både drivande och en smula hetsig. Så snart ”flickan” försöker övertyga honom om att hon blott är 13 år tänds hans intresse och han kräver att hon verifierar sig med foto där hon ska hålla upp ett papper där hon med penna skrivit nick och ålder.

En normalt funtad vuxen man visar inte intresse och drar inte igång en verifieringsprocess om han blir kontaktad av någon som utger sig för att vara 13 år. En normal vuxen man avbryter och lämnar chatten direkt!

#475 Tycks ju nästan som att de här typerna som först ska tokdissa barnets ålder, för att sedan varna för fula gubbar, agerar så för att verka vettiga.
Citera
2024-09-05, 14:07
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Alltså vafan. Hur kan en vuxen människa vara så jäkla cringe. Jag gillar att dumpen klippt ihop alla klippen sådär fint. Fy fan vad han måste må piss över att de där klippen kommer finnas för allmän beskådan på internet för alla framtid. Han har ju inte ens stor kuk. Varför filmar han den?

Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.
Citera
2024-09-05, 14:08
Medlem
olasvenssons avatar
Napp #475. Göteborg. Vad arbetar han med?
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
MrRelaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okejokejokej1
Jag har länk. Men är det ok att länka här till telegram gruppen? Eller ska man skicka PM?

Går ej att skicka PM till dig. Skicka gärna länkarna. Tack!
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.

This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.
Citera
2024-09-05, 14:24
Medlem
Okejokejokej1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Går ej att skicka PM till dig. Skicka gärna länkarna. Tack!

Såg precis att jag inte kan skicka PM, då jag har gjort färre än 50 inlägg tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in