2024-09-05, 12:07
Medlem
Andy85s avatar
Peter Walhbeck i halmstad och Kjelle Bergqvist på centralen i Göteborg. Snackade lite snabbt med Kjell, väldigt trevlig karl
Citera
2024-09-05, 12:14
Medlem
David Batra i säkerhetskontrollen på Arlanda sen senare på flyget satt jag jämte Olle Sarri som skulle iväg och filma en ny serie. Han var en favorit från när man var yngre och kollade på Segemyrh!
Citera
2024-09-05, 12:16
Medlem
James.Fjongs avatar
Jag var på Legoland med familjen när ungarna var små.
Jag uppsökte en pissoar, och när jag står där kommer Christer Sjögren och ställer sig bredvid mig.
Bara vi två där, kändes minst sagt udda.
Citera
2024-09-05, 12:20
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy85
Peter Walhbeck i halmstad och Kjelle Bergqvist på centralen i Göteborg. Snackade lite snabbt med Kjell, väldigt trevlig karl

Är det verkligen ett "udda ställe" att stöta ihop med PW i Halmstad? Han bor väl där? Och har väl sin konstateljé där as well?

Nåväl, jag har stött på Henrik Bergren från Broder Daniel sovandes i min polares gamla Saab 99 en sommarmorgon utanför ett festivalområde! Haha, fan så skevt. Länge sedan nu.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2024-09-05 kl. 12:22.
Citera
2024-09-05, 12:21
Medlem
stolenChevys avatar
Jag har spelat badminton med Ingemar Stenmark, utomhus.
Citera
2024-09-05, 12:26
Medlem
bomhulls avatar
Jag såg ola-conny inne på gekås i ullared. Alltid något
Citera
2024-09-05, 12:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Sett Eva Dahlgren på en Michelin-krog (bordet intill) kring höjden av hennes karriär (1988?).. Hon var så smal, så blek, så platinablond. Verkade spänd. Hennes energi var som en katts. Typ "jag känner inte de här människorna, jag vill bara kura ihop i hemmasoffan". Jag svär. Karisma som en hemmakatt.

Sett Mauro Scocco på Djurgårdsbrunns Wärdshus kring höjden av hans karriär (1987?).
Han var såååå sööööt och avslappnad, leende, med manlig kamrat. Jag beundrade på avstånd (ja, jag och mina vänner brukade skråla hans sånger fjortis-högt då).

Stött på Sir Richard Branson, vd för Virgin Records när han var i Stockholm. Via vänner i musikbranschen. Vilken stark, positiv energi och karisma han hade. Wow. Han verkade dessutom genomgod och hederlig.
Han sa att han ville komma tillbaka till Stockholm med sin gigantiska yacht. Och sitt Colgate-smile

Stött på andra också. Kommer inte ihåg alla. Kommer ihåg dessa pga deras karisma, eller brist på. Pernilla Wahlgren, Carola Häggkvist mfl Stockholmsartister såg jag ofta i stan.

Sett, vistats med Hollywood-folk utomlands t ex i södra Frankrike, London, Stockholm men inga man interagerade med på så sätt att man fick en känsla av personen, om ni hajar vad jag menar.

När jag var inne på Åhléns skivbutik på Sergels Torg, hette inte Åhléns utan något annat på D... Kommer inte ihåg.
Iaf så stod jag och tittade på skivorna på topplistan och nyinkommet. In vandrar tjejerna från bandet Caramell. Det var 1999 - 2000 ca då de släppte sin första sång "Om du var min".
De såg sig om lite förstrött och arrangerade sen om listan så deras singel låg högst upp.
Haha, skönt gjort.
(Det var först när jag såg deras video jag insåg att det var dem!)

"Om du var min, du var min,
Om du var bara min å jag var din, jag var din,
Om jag var bara din
"... Crap
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-09-05 kl. 12:37.
Citera
2024-09-05, 12:33
Medlem
Zizzoerps avatar
Såg Eminem inne på Stadium i gallerian, Stockholm.
Citera
2024-09-05, 12:42
Medlem
Jag träffade Paolo Roberto på gröna linjen.
Citera
2024-09-05, 12:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Dolph Lundgren med flickvön när han kom ut ur den lilla cykelverkstaden/affären på Birger Jarlsgatan i Stockholm.

Steffo Thörnqvist på Systembolaget...
Citera
2024-09-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James.Fjong
Jag uppsökte en pissoar, och när jag står där kommer Christer Sjögren och ställer sig bredvid mig.
Dansbandskillen?
Citera
2024-09-05, 12:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James.Fjong
Känns som att det saknas en mening här. Hur stor var den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in