Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Ja, den här tråden är ett av de tydligaste exemplen på hur flashback infiltrerats av en illasinnad främmande makt som vill skada Sverige och flashback. Det är ju inte svenska folkets åsikter om Tobias Billström som framförs i tråden. I stället är tråden fylld av illaluktande kloakråttor som organiserat baktalar vår fd utrikesminister.
Naaaee hhh tycker inte det håller ..Demokratin fungerar ju bäst med Sanningsenliga uppgifter så snabbt som Möjligt Offentlighetsprincip mm mm Fri press ..
Han " Avstod" TV licensen
Han var inte med i Mainstream " Öppna Hjärtan " upplägget Partipiskan ven ..Inte hörts ngt
klargörande Ännu mindre Pudlat -- Jag tror det kommer igen om dom kan Dumpa SD
Han Företräder Sverige och Medborgarna ... Men så skall den jä.n inte hederligt berätta
Folket är hans Chef i Styrelseskicket men Semi Fascisten tänker inte berätta
Som vore det ngn Kokain Baron " Inga Kommentarer " Vill köra eget ..
Det finns ju de som tror att Politiker Säljer av landet till Främmande makt .Den misstanken slipper man om man slutar Trixa .. Berättar .. Kan ju gå käpprätt åt h..e annars.
Vägrar dom berätta så blir det gissningar Och hemska Konspirationsteorier .
" Israel " vänner utan insyn .Finns det slitningar i partiet så är det inget konstigt
Uffe " jag sparkade den J..n Han delar inte värdegrunden "
Eller Tobbe
" Jag fick ett släpp säkringen brann tål inte se den j..,n "
Men i stället kan det finnas ngt vi inte vet . Inte får reda på ...Fina Upplägg Som äventyrar rikets Säkerhet vi inte får reda på.
Amerikansk Trupp hit bla
Ingen tror riktigt på det lilla som sägs " Göra Annat " det brukar vara man fått sparken
Då säger man det helt enkelt " Jag fick Sparken "
Varpå reportern Frågar Regeringschefen " Ordet är Fritt " vad är planen samt Varför ?