2024-09-05, 08:04
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Han sa upp sig för att han var trött på sin chef, knappast världsunikt. Dessutom är han nog trött på M som parti eftersom det är ett sektliknande parti.

Typ så. Känner man sig trött och inte tillräckligt uppskattad behövs det nästan ingenting för att man ska lämna. Enough is enough och allt har sin tid.
Citera
2024-09-05, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Mikael Odenberg?
Förvisso 70 år, men en tuffing.

En gammal avdankad moderat alkis, nej tack!
Citera
2024-09-05, 08:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Hur många utrikesministrar i västvärlden kan du räkna upp som har talat för något annat? Det är inte precis så att han sticker ut i det avseendet.

Nä men min tes är att zionisterna har särskilt teddydvärgen Kristersson väldigt hårt snärjd. Den lilla information vi har stärker just denna tes då Billström nämner specifikt Gaza och alla kommentatorer talar om ett beef mellan Billström och teddydvärgen.
Citera
2024-09-05, 08:32
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Noterar att tråden utvecklats till en kloaktråd fylld av flashbacks sedvanliga kloakråttor och nya konton med låg post count som baktalar Tobias Billström.

Svenska folket tackar Tobias för enastående insats och tjänstgöring för Sverige i en svår tid.
Citera
2024-09-05, 08:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Noterar att tråden utvecklats till en kloaktråd fylld av flashbacks sedvanliga kloakråttor och nya konton med låg post count som baktalar Tobias Billström.

Svenska folket tackar Tobias för enastående insats och tjänstgöring för Sverige i en svår tid.

Jag scrollade tillbaka några sidor, och det var 1/20 st användare som hade färre än 3000 inlägg. Bra försök, kalsongmannen.
Citera
2024-09-05, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2J
USA avsatte både Billström och den Ukrainske utrikesministern pga fiaskot i Poltava

USA har inte befogenhet till detta. Efterblivet påstående.
Citera
2024-09-05, 08:40
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Jag kommer sakna Billströms omedelbara charm och karisma.

Ha, ha.

Jag kommer att sakna Billströms korrekthet och proffsighet.
Citera
2024-09-05, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo

Japp, det är många ryssråttor i tråden.
Citera
2024-09-05, 08:44
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Japp, det är många ryssråttor i tråden.

Ja de kryper fram lite överallt.

Och så finns det alldeles för många som späckar texten med sina egna, hemkokta, finurliga uttryck och ordvändningar som aldrig hörts förut. Så tröttande.
Citera
2024-09-05, 08:55
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Jag scrollade tillbaka några sidor, och det var 1/20 st användare som hade färre än 3000 inlägg. Bra försök, kalsongmannen.

Föga förvånande att en ryssapologet sticker ut hakan och ljuger skamlöst i en tråd om sveriges fd utrikesminister Tobias Billström.

En lögn som enkelt kunde punkteras genom att bara läsa tråden. Tog med några gamla låg post count-konton från tidigare än 2022 som återaktiverades just igår. Jag lade ner efter ca 10 sidor

Resultatet efter ca 10 sidor:
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2024-09-05 kl. 08:58.
Citera
2024-09-05, 08:59
Medlem
Tråkigt då han var en av få ministrar jag tyckte verkade bra.

Man behövde inte heller skämmas när det kom till Engelska intervjuer likt många andra..
Citera
2024-09-05, 09:00
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
En gammal avdankad moderat alkis, nej tack!

Vilken politiskt tillhörighet tror Du den nya utrikesministern kommer ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in