Han sa upp sig för att han var trött på sin chef, knappast världsunikt. Dessutom är han nog trött på M som parti eftersom det är ett sektliknande parti.
Typ så. Känner man sig trött och inte tillräckligt uppskattad behövs det nästan ingenting för att man ska lämna. Enough is enough och allt har sin tid.
Hur många utrikesministrar i västvärlden kan du räkna upp som har talat för något annat? Det är inte precis så att han sticker ut i det avseendet.
Nä men min tes är att zionisterna har särskilt teddydvärgen Kristersson väldigt hårt snärjd. Den lilla information vi har stärker just denna tes då Billström nämner specifikt Gaza och alla kommentatorer talar om ett beef mellan Billström och teddydvärgen.
Noterar att tråden utvecklats till en kloaktråd fylld av flashbacks sedvanliga kloakråttor och nya konton med låg post count som baktalar Tobias Billström.
Svenska folket tackar Tobias för enastående insats och tjänstgöring för Sverige i en svår tid.
Noterar att tråden utvecklats till en kloaktråd fylld av flashbacks sedvanliga kloakråttor och nya konton med låg post count som baktalar Tobias Billström.
Svenska folket tackar Tobias för enastående insats och tjänstgöring för Sverige i en svår tid.
Jag scrollade tillbaka några sidor, och det var 1/20 st användare som hade färre än 3000 inlägg. Bra försök, kalsongmannen.
Och så finns det alldeles för många som späckar texten med sina egna, hemkokta, finurliga uttryck och ordvändningar som aldrig hörts förut. Så tröttande.
Jag scrollade tillbaka några sidor, och det var 1/20 st användare som hade färre än 3000 inlägg. Bra försök, kalsongmannen.
Föga förvånande att en ryssapologet sticker ut hakan och ljuger skamlöst i en tråd om sveriges fd utrikesminister Tobias Billström.
En lögn som enkelt kunde punkteras genom att bara läsa tråden. Tog med några gamla låg post count-konton från tidigare än 2022 som återaktiverades just igår. Jag lade ner efter ca 10 sidor
Resultatet efter ca 10 sidor:
Reg: Aug 2024
Reg: Jul 2024
Reg: Jul 2024
Reg: Jun 2024
Reg: Mar 2024
Reg: Feb 2024
Reg: Apr 2023
Reg: Sep 2023
Reg: Aug 2023
Reg: Jul 2022
Reg: Nov 2022
Reg: Dec 2019
Reg: Mar 2019
Reg: Maj 2018
Reg: Okt 2016
Reg: Feb 2015
Reg: Dec 2010
Reg: Mar 2009
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2024-09-05 kl. 08:58.