2024-09-04, 23:32
Medlem
Här är Hannas CV, finns bland sparade höjdpunkter från någon Q/A.
https://imgur.com/a/qDwfsxA
Citera
2024-09-04, 23:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Alltså Hanna, på riktigt. Du lade ut en frågelåda för tre dar sen men du har ännu inte lagt ut vare sig frågor eller svar.

Nu ska jag lära dig, jag som absolut inte är influenser (har bara dryga 500 följare på IG) men gör man en stor affär om en frågelåda så räknar dina följare med att få se resultatet!

Gillade du inte frågorna- hitta på egna frågor som alla andra iNfLuEnSeR gör (som en mjukstart på ett nytt betalt samarbete)

Fick du inga frågor- gör som ovan skrivet!

Orkar du inte hitta på egna frågor och svar?- lägg för fan inte ut en frågelåda från första början!!

Jag vet att du glidit på ett bananskal hela livet och är van vid att både lata dig och ljuga men har man nu hela Flashback i arslet så får man fan leverera eller hålla käften.
Citera
2024-09-04, 23:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada

Efter att ha läst det där "cvt" så vet vi nu att Hanna inte jobbat en dag i sitt liv på ett riktigt jobb, och att hon är expert på att hitta på orsaker varför hon inte kan jobba.

"Slutade jobba för att mamma fick cancer"
Men hallå!! Din morsa lever ju och mår skitbra sen många år så varför började du inte jobba igen sekunden senare?
Hur hjälpte du din morsa genom att vägra jobba?

"Jobbade med pappa en stund som målare men satsade två dar senare på att bli gravid"

Jaha?? Var det för tufft att både knulla med Kebaben och bära en målarhink?
Förklara för mig som inte förstår resonemanget!

Jag förstår verkligen varför följarna sviker.
Citera
2024-09-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Efter att ha läst det där "cvt" så vet vi nu att Hanna inte jobbat en dag i sitt liv på ett riktigt jobb, och att hon är expert på att hitta på orsaker varför hon inte kan jobba.

Men hallå!! Din morsa lever ju och mår skitbra sen många år så varför började du inte jobba igen sekunden senare?

"Jobbade med pappa en stund som målare men satsade två dar senare på att bli gravid"

Så himla mycket ursäkter. Vi andra dödliga jobbar ju heltid på RIKTIGA jobb, pendlar, roddar med barn och familjeliv, har kroniska sjukdomar, hjälper anhöriga och är med om tragedier. Det är väl helt normalt att vara sjukskriven efter att man förlorat ett barn men att inte kunna jobba som vuxen för att ens mamma är sjuk låter ju bara skumt.

Och det är ursäkter till varför hon inte postar inlägg, ursäkter till varför hon behöver pauser, ursäkter till varför barnet inte har solhatt och ursäkter till varför hon inte kan använda jeans, träna, åka i nya bilen osv osv. Blir så provocerad av människor som Hanna även i verkliga livet, som har ursäkter till exakt allt!
Citera
2024-09-05, 00:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Så himla mycket ursäkter. Vi andra dödliga jobbar ju heltid på RIKTIGA jobb, pendlar, roddar med barn och familjeliv, har kroniska sjukdomar, hjälper anhöriga och är med om tragedier. Det är väl helt normalt att vara sjukskriven efter att man förlorat ett barn men att inte kunna jobba som vuxen för att ens mamma är sjuk låter ju bara skumt.

Och det är ursäkter till varför hon inte postar inlägg, ursäkter till varför hon behöver pauser, ursäkter till varför barnet inte har solhatt och ursäkter till varför hon inte kan använda jeans, träna, åka i nya bilen osv osv. Blir så provocerad av människor som Hanna även i verkliga livet, som har ursäkter till exakt allt!

Ja precis! Det absolut enda positiva med Hannas icke jobbande är att vi skattebetalare faktiskt slipper betala för hennes otroliga lathet SAMT slipper ha henne som kollega.
Citera
2024-09-05, 05:36
Medlem
Citat:

Vad är de för ljug om att hon pluggat till uska på 7 månader? Utbildningen är vanligtvis 1 - 1 1,2 år på heltid enligt Google!
Citera
2024-09-05, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Vad är de för ljug om att hon pluggat till uska på 7 månader? Utbildningen är vanligtvis 1 - 1 1,2 år på heltid enligt Google!
Har aldrig sett en så kort utbildning till uska och skulle säga att jag är ganska insatt i sjukvården. Dessutom ska hon ju då hunnit med olika praktikperioder under den tiden och från cirka mars 2020 pausades typ all praktik inom sjukvården pga covid-19 och många t.ex. sjuksköterskor fick senarelägga sin examen för att dom inte fick gå ut och göra praktik. Hanna borde rimligtvis också ha postat stories om att hon är påväg till praktiken eller något liknande, har vi fått se några sådana?!
Citera
2024-09-05, 07:29
Medlem
Citat:
Så hon har alltså inte jobbat en enda dag i sitt liv.
Citera
2024-09-05, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Det finns anhörigstöd, dvs ersättning som man kan få från försäkringskassan för att ta hand om sjuk anhörig. Men det har hon knappast gjort utan hon hittar på andra ursäkter till att säga upp sig/inte ta ett jobb.
Citera
2024-09-05, 07:33
Medlem
Jag läste det på distans i drygt 1,5 år inkl 2 praktik på 10 veckor. Plockade bort två kurser jag gått tidigare.
Hon kan bara ha läst några kurser och trott att hon blev uska efter det. Det har sett olika ut hur många kurser man läser men vi läste nog iaf 13 st.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-09-05 kl. 07:38.
Citera
2024-09-05, 07:33
Medlem
Citat:
Har aldrig sett en så kort utbildning till uska och skulle säga att jag är ganska insatt i sjukvården. Dessutom ska hon ju då hunnit med olika praktikperioder under den tiden och från cirka mars 2020 pausades typ all praktik inom sjukvården pga covid-19 och många t.ex. sjuksköterskor fick senarelägga sin examen för att dom inte fick gå ut och göra praktik. Hanna borde rimligtvis också ha postat stories om att hon är påväg till praktiken eller något liknande, har vi fått se några sådana?!
Ja någon USK-legitimation lär hon inte kunna få i alla fall, den kompetensen finns ju ingen möjlighet att hon hunnit få på den korta tiden! 🤔
Citera
2024-09-05, 08:06
Medlem
Sen blir man inte Usk bara av att ha läst de ämnena, man går omvårdnadslinjen och sedan blir du det du blir anställd som. Skötare/undersköterska mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in