Citat:
Ja, det är verkligen nedtonat jämfört med förra artikelnserien. As aggressionsproblem, Ps rättshaverism, JS skvallrade som gjorde att Essie så lägligt försvann mm nämns inte alls.
Tror absolut de fuskar med avvikelserapporterna. Det ligger även i assistansföretagets intresse att dölja vad som skett med Essie. Och de har ju annat i arbetsmiljön att stå till svars för, som tidigare nämnts otillåten kameraövervakning, rasism, sexuella trakasserier, hotelser som borde vara registrerat. Hur bevisar man sånt i efterhand? Det är ord mot ord och hellre fria än fälla.
Men något man inte kan komma ifrån är att det finns filmbevis. Hoppas att de kommer fram, att vi får se. Antagligen ingår de i förundersökningen och i får vänta på att polisen släpper dem.
Citat:
Vad är det för grupp... Är det Facebook du menar så blev jag blockerad efter första kommentaren att han skulle plocka fram hunden..
Tror han blockerar alla som säger något negativt om honom...
Typiskt narcissister att inte kan inse att de gjort fel..
Sen tror jag inte att flickan har den kapaciteten att plåga hunden, då flickan är lite förståndshandikappad vilket gör att hon inte är i den åldern som hon är..
Tror han blockerar alla som säger något negativt om honom...
Typiskt narcissister att inte kan inse att de gjort fel..
Sen tror jag inte att flickan har den kapaciteten att plåga hunden, då flickan är lite förståndshandikappad vilket gör att hon inte är i den åldern som hon är..
Det är ingen flicka utan en vuxen kvinna. Att hon är kapabel till grovt våld har vi sett svart på vitt. Läs dokumentationen i början av tråden får du se.
Det är inte fråga om rena utbrott heller utan rent utstuderat.
Citat:
Ja gruppen menar jag, nu är PÖ:s sista inlägg också borttaget, så klart att de inte klarar av kritik 
men de ropar efter nya medlemmar i gruppen, det var lika många medlemmar igår som idag och det var fortfarande ett 15-tal nya, det har varit så länge och de flesta av dessa som inte längre är med i gruppen dra sig ur så fort de ser att de är medlemmar verkar det som

men de ropar efter nya medlemmar i gruppen, det var lika många medlemmar igår som idag och det var fortfarande ett 15-tal nya, det har varit så länge och de flesta av dessa som inte längre är med i gruppen dra sig ur så fort de ser att de är medlemmar verkar det som

Mig släpper de inte in.