2024-09-03, 18:06
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Det var en tjej som skrev artiklarna i EP nu. Angående avvikelserapporter så var det ju en assistant som sa att dom skrev avvikelser på misshandeln av Essie men familjen plockade bort dessa.

Ja, det är verkligen nedtonat jämfört med förra artikelnserien. As aggressionsproblem, Ps rättshaverism, JS skvallrade som gjorde att Essie så lägligt försvann mm nämns inte alls.

Tror absolut de fuskar med avvikelserapporterna. Det ligger även i assistansföretagets intresse att dölja vad som skett med Essie. Och de har ju annat i arbetsmiljön att stå till svars för, som tidigare nämnts otillåten kameraövervakning, rasism, sexuella trakasserier, hotelser som borde vara registrerat. Hur bevisar man sånt i efterhand? Det är ord mot ord och hellre fria än fälla.

Men något man inte kan komma ifrån är att det finns filmbevis. Hoppas att de kommer fram, att vi får se. Antagligen ingår de i förundersökningen och i får vänta på att polisen släpper dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Vad är det för grupp... Är det Facebook du menar så blev jag blockerad efter första kommentaren att han skulle plocka fram hunden..
Tror han blockerar alla som säger något negativt om honom...
Typiskt narcissister att inte kan inse att de gjort fel..
Sen tror jag inte att flickan har den kapaciteten att plåga hunden, då flickan är lite förståndshandikappad vilket gör att hon inte är i den åldern som hon är..

Det är ingen flicka utan en vuxen kvinna. Att hon är kapabel till grovt våld har vi sett svart på vitt. Läs dokumentationen i början av tråden får du se.

Det är inte fråga om rena utbrott heller utan rent utstuderat.

Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja gruppen menar jag, nu är PÖ:s sista inlägg också borttaget, så klart att de inte klarar av kritik
men de ropar efter nya medlemmar i gruppen, det var lika många medlemmar igår som idag och det var fortfarande ett 15-tal nya, det har varit så länge och de flesta av dessa som inte längre är med i gruppen dra sig ur så fort de ser att de är medlemmar verkar det som

Mig släpper de inte in.
Citera
2024-09-03, 18:25
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ja, det är verkligen nedtonat jämfört med förra artikelnserien. As aggressionsproblem, Ps rättshaverism, JS skvallrade som gjorde att Essie så lägligt försvann mm nämns inte alls.

Tror absolut de fuskar med avvikelserapporterna. Det ligger även i assistansföretagets intresse att dölja vad som skett med Essie. Och de har ju annat i arbetsmiljön att stå till svars för, som tidigare nämnts otillåten kameraövervakning, rasism, sexuella trakasserier, hotelser som borde vara registrerat. Hur bevisar man sånt i efterhand? Det är ord mot ord och hellre fria än fälla.

Men något man inte kan komma ifrån är att det finns filmbevis. Hoppas att de kommer fram, att vi får se. Antagligen ingår de i förundersökningen och i får vänta på att polisen släpper dem.

Det är ingen flicka utan en vuxen kvinna. Att hon är kapabel till grovt våld har vi sett svart på vitt. Läs dokumentationen i början av tråden får du se.

Mig släpper de inte in.
ja, men då har de nog listor på de som blivit utslängda ur gruppen...
Citera
2024-09-03, 18:36
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
ja, men då har de nog listor på de som blivit utslängda ur gruppen...

Ja, det tror jag. Har skrivit ett enda lite lätt ifrågasättande inlägg i början, innan vi säkert visste om A varit våldsam eller ej, och det räcker tydligen för att man inte ska vara välkommen tillbaka in.

Det pågår fortfarande polisutredning och egentligen ska de hålla sig borta från skriverier. Genom att göra gruppen privat har de lyckats krångla sig undan och kan fortsätta med propagandan. Sen att den privata gruppen har +30k medlemmar är en annan sak.

Ni som är inne i gruppen, kan ni se om man fortfarande tar emot Swish?
Senast redigerad av SmurfSmurf 2024-09-03 kl. 18:37. Anledning: Tillägg
Citera
2024-09-03, 21:27
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ja, det tror jag. Har skrivit ett enda lite lätt ifrågasättande inlägg i början, innan vi säkert visste om A varit våldsam eller ej, och det räcker tydligen för att man inte ska vara välkommen tillbaka in.

Det pågår fortfarande polisutredning och egentligen ska de hålla sig borta från skriverier. Genom att göra gruppen privat har de lyckats krångla sig undan och kan fortsätta med propagandan. Sen att den privata gruppen har +30k medlemmar är en annan sak.

Ni som är inne i gruppen, kan ni se om man fortfarande tar emot Swish?

Var ser man det om dom tar emot swish? Jag ser inget iallafall om det. Eller menar du om dom gamla inläggen är kvar?
Citera
2024-09-03, 21:28
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ja gruppen menar jag, nu är PÖ:s sista inlägg också borttaget, så klart att de inte klarar av kritik
men de ropar efter nya medlemmar i gruppen, det var lika många medlemmar igår som idag och det var fortfarande ett 15-tal nya, det har varit så länge och de flesta av dessa som inte längre är med i gruppen dra sig ur så fort de ser att de är medlemmar verkar det som

Nä det inlägget är kvar? Det från 1 september.
Citera
2024-09-03, 21:36
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Var ser man det om dom tar emot swish? Jag ser inget iallafall om det. Eller menar du om dom gamla inläggen är kvar?
Oaktat om swish nummret finns kvar offentligt eller inte så är det bara mottagaren som kan se om det kommer in pengar eller inte.
Om så är fallet att dom får in swish pengar hur för det tråden närmare sanningen om Essies öde?
Citera
2024-09-03, 21:38
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Oaktat om swish nummret finns kvar offentligt eller inte så är det bara mottagaren som kan se om det kommer in pengar eller inte.
Om så är fallet att dom får in swish pengar hur för det tråden närmare sanningen om Essies öde?

Nä jag hittar inget telefonnummer längre överhuvudtaget.
Citera
2024-09-04, 03:50
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Nä jag hittar inget telefonnummer längre överhuvudtaget.

Ok. Såg en rätt färsk dump från gruppen, där fanns ett mobilnummer. Damage reduction efter att ha läst här, troligen, att det är väck.Om det ska gå till den nya hunden eller i egen ficka kan man undra.
Citera
2024-09-04, 07:47
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
ja, men det finns många narcissister som inte blir massmördare och jag tror att Essie dödades både för att hon blev skadad och för att det var mycket negativ uppmärksamhet runt henne och det var osannolikt att hon skulle bli godkänd vid nästa inspektion som skulle snart vara...

Hon har inte "dödats".. hon lever, men det verkar vara "bestämt" att hon är avliden

Fanns en kommentar på ska hem sidan... gällande just detta,om den är kvar vet jag inte har inte kollat nu...
Citera
2024-09-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Hon har inte "dödats".. hon lever, men det verkar vara "bestämt" att hon är avliden

Fanns en kommentar på ska hem sidan... gällande just detta,om den är kvar vet jag inte har inte kollat nu...

Om du nu är så säker på att jycken lever får du gärna presentera något underlag för det.
Citera
2024-09-04, 08:21
Bannlyst
Citat:

Mig släpper de inte in.

Har nog följt tråden bättre än du verkar det som....
Läs själv att hon är vuxen i ÅLDER, var har du sett det på svart o vitt.
Undrar var hon har vårdare där om hon är vuxen
Citera
2024-09-04, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies

Vad vet du om att hunden lever...
Var i så fall...
En som går ut med en vuxen hund och folk har aldrig sett denne haft innan...
Är bara att gå fram o klappa labben o samtidigt kolla tandraden..
Jag tror att hunden är död och dumpad nånstans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in