2024-09-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vart bor hon nu för tiden, Julia? Har hon fixat jobb och stabilitet för sig och barnet. Även om många ogillar att Chrippa reser mycket så märks det att det finns rutiner med bra mat, regelbundna sängtider, kläder och andra behov. Nu kommer alla förstå-sig-påare skrika dagis, men det behövs inte om lilla C går på dagis på mammaveckorna. Om nu folk skall syna Chrippa så in i helvete i sömmarna, så gör likadant med Julia också då. Kanske är det till och med så att det är L som drar det största lasset med barnet?

Nu är jag inte helt med vad ditt svar har med mitt att göra.
Citera
2024-09-02, 06:23
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Vart bor hon nu för tiden, Julia? Har hon fixat jobb och stabilitet för sig och barnet. Även om många ogillar att Chrippa reser mycket så märks det att det finns rutiner med bra mat, regelbundna sängtider, kläder och andra behov. Nu kommer alla förstå-sig-påare skrika dagis, men det behövs inte om lilla C går på dagis på mammaveckorna. Om nu folk skall syna Chrippa så in i helvete i sömmarna, så gör likadant med Julia också då. Kanske är det till och med så att det är L som drar det största lasset med barnet?
Hon har egen lägenhet i Karlskoga. (sedan -22?)
Men hon är ofta hos sin mamma.
Hon jobbar med sociala medier. Barnet går på förskola nära hennes lägenhet.
Julia och Chrippa har vecka/vecka vårdnad om barnet.
Citera
2024-09-02, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om det skulle visa sig att Julia har brustit så svårt i sitt föräldraskap och Chrippa är den superföräldern som det sägs här (det finns ju folk här som är av den åsikten även om jag inte delar den) är det rimligt att antaga att Chrippa är den som blir tilldelad boendet. Då får han sannerligen slå sig till ro och planera om sitt liv så det passar den lilla flickan.

Exakt och han kan inte hålla på med saker som riskerar fängelse, borde han ju inte gör nu heller men om flickan ska få trygghet även långsiktigt.
Citera
2024-09-02, 11:11
Avslutad
Inte vart här på någon vecka så förstår inte riktigt det senaste om rykten ang lilla C och blåmärken…? Vill någon vara så snäll och uppdatera lite snabbt?
Citera
2024-09-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Och från vilken plattform menar du att hon drar in tillräckligt för att leva på det. Rabattkoder på Instagram och pinsamma filter videos på TikTok?
Citera
2024-09-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt och han kan inte hålla på med saker som riskerar fängelse, borde han ju inte gör nu heller men om flickan ska få trygghet även långsiktigt.

Det är ju en av grundpelarna i att vara förälder och borde inte vara så svårt!
Citera
2024-09-02, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd

Lägenheten har hon väl inte kvar?
Av vad jag sett är Chrippa mer mån om barnet än henne. Bra mat och rena kläder mm
Citera
2024-09-02, 14:17
Avslutad
Citat:
Lägenheten har hon väl inte kvar?
Av vad jag sett är Chrippa mer mån om barnet än henne. Bra mat och rena kläder mm

Nu delar ju Chrippa mer sig mer (och kan välja exakt vad han visar) av vad han gör med barnet då han vloggar osv, Julia gör inte det så du kan inte ha samma insyn med hur hon har det och gör med barnet som Chrippa.
Citera
2024-09-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Exakt. Så om det nu stämmer att detta uppkommit den senaste tiden enligt det som Angelica skrivit, och att nära och kära nu anmält detta nyligen för en ny utredning så är det självklart det bästa för barnet. (obs jag vet inte om det är sant. Men det är vad Angelica skrivit och eftersom ingen går ut och dementera vad hon skriver, så vet man inte vad man ska tro)

Men om det bara är hittepå är det troligtvis inte anmält heller.

Det bästa vore om C och L och J bara slutade med sociala medier helt. Så de alla kan ta itu med sina problem

Jag reagerar också på att ingen går ut och dementerar det Angelica säger, man borde ju ändå vilja försvara sig.

Detta är ett av dagens inlägg

https://imgur.com/a/kn4drT8
Citera
2024-09-02, 18:29
Medlem
Citat:
Det är ju en av grundpelarna i att vara förälder och borde inte vara så svårt!

Man kan verkligen tycka att det borde vara enkelt, förstår inte ens att han vågar riskera att förlora flera år med tösen. Han har inte mycket till konsekvenstänk.
Citera
2024-09-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Man kan verkligen tycka att det borde vara enkelt, förstår inte ens att han vågar riskera att förlora flera år med tösen. Han har inte mycket till konsekvenstänk.

Tänker man på Chrippa är inte konsekvenstänk det första som kommer upp.

Jag har så otroligt svårt att förstå hur han kan hålla på som han gör utan att för en sekund fundera på hur det drabbar deras barn.
Citera
2024-09-02, 19:14
Medlem
Citat:
Tänker man på Chrippa är inte konsekvenstänk det första som kommer upp.

Jag har så otroligt svårt att förstå hur han kan hålla på som han gör utan att för en sekund fundera på hur det drabbar deras barn.

Den dagen han åker dit så kommer han börja fundera, han borde tänka tillbaka på hur det kändes när han satt inne för misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in