2024-09-02, 13:42
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Har testat båda från sarmxxl där SR9009 var inhandlat från VG som tyvärr inte finns längre.
Handlade SR9011 direkt från sarmxxl (inom EU) och den ska ha högre biotillgänglighet än SR9009.
Tycker båda fungerar i syftet att bränna lite extra fettvävnad och mår bättre på SR9009 som har den effekten listad i tillägg till de andra metaboliska effekterna som båda ska ha.
SR9011 ska lagras i frys om det inte används inom en vecka och ska ha högre biotillgänglighet så lägger SR9009 under tungan själv vilket jag hoppas ska göra att det absorberas mer.
Edit: Hittar tyvärr inte dessa inrikes numera, men någon annan kanske har bättre koll?

Tack för svar!
Kan meddela att astonsshop har SR9009 (heter Stenabolic där) och samtidigt grönar jag en leverans från nämnda (extra stealth - mkt fint förpackat)! Funkar SR9009 bra så testar jag sannolikt SR9011 i framtiden oxå - förhoppningsvis finns det då inrikes - dock bra att veta att sarmxxl är OK! Ska bli spännande att testa!
2024-09-02, 18:40
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Aston är enligt mig 100 gånger bättre än Växtgaranten.

Kom igen nu. VG hade preparat från ett 10-tal mycket väl uppskattade märken och endast produkter som gick att verifiera via leverantörens hemsida. Dessutom bra priser och skickas med kollinummer.

Ingen, förutom Aston, vet var deras olja kommer ifrån. Gå in och läs på HB så kommer du se att många fått injektionssmärtor av deras produkter och det är en stark indikation på att miljön där oljorna har tillverkats inte håller måttet vad gäller sterilitet.
2024-09-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azhag
Ja vart beställer man bäst nu om man tidigare kört Växtgaranten?
Finns många på HB och har själv på senare tid god erfarenhet av Lilla skafferiet och Vision.
2024-09-02, 20:29
Medlem
Kan gröna apotekshuset.net

Handlat där många gånger och alltid fått bra service och bra varor. Kul att de öppnat igen efter ett uppehåll.

Rödar kapetenen som blåste polaren för månader sen och många andra tillsammans med VG
2024-09-02, 20:30
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Kom igen nu. VG hade preparat från ett 10-tal mycket väl uppskattade märken och endast produkter som gick att verifiera via leverantörens hemsida. Dessutom bra priser och skickas med kollinummer.

Ingen, förutom Aston, vet var deras olja kommer ifrån. Gå in och läs på HB så kommer du se att många fått injektionssmärtor av deras produkter och det är en stark indikation på att miljön där oljorna har tillverkats inte håller måttet vad gäller sterilitet.
UGL är ofta ett säkrare val för byggare än att köpa Indiska UGL prepp i snygga förpackningar som t.ex. Deus Medical, Hilma, Noveaux m.fl.

Nackdelen med att ha så stort sortiment med flera märken som Växtgaranten hade är att det blir svårt att kontrollera kvalitén. Jag köpte själv flera produkter från Deus Medical som var helt verkningslösa, exempel: Ostarine, Superdrolen och Raloxifenen...

Bara för att prepp kommer i snygga förpackningar och går att verifiera så betyder det inte att det är bra saker.

Varför några enstaka rapporterar om PIP med Astons oljor är förmodligen för att han bytt bärarolja till MCT som verkar vara den nya trenden bland UGL labb och många är tyvärr allergiska mot det, inkl mig själv.
2024-09-02, 21:04
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Varför några enstaka rapporterar om PIP med Astons oljor är förmodligen för att han bytt bärarolja till MCT som verkar vara den nya trenden bland UGL labb och många är tyvärr allergiska mot det, inkl mig själv.

Kan garantera dig att det inte är några enstaka rapporter. Det man ska komma ihåg är att Aston betalar pengar till HB för att vara en så kallad VIP-sponsor. Så fort något negativt omdöme kommer upp på deras forum så behöver dom endast kontakta admin och vips så är omdömet borta.

Bärarolja kan definitivt orsaka en allergisk reaktion, men inte en muskelinflammation i 7-10 dagar som folk skriver om. Aston är gröna på alla sätt och vis, snabba leveranser, inget strul, bra support. Men kvaliteten på deras varor är slätstruken, enligt mig.
2024-09-02, 21:37
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Kan garantera dig att det inte är några enstaka rapporter. Det man ska komma ihåg är att Aston betalar pengar till HB för att vara en så kallad VIP-sponsor. Så fort något negativt omdöme kommer upp på deras forum så behöver dom endast kontakta admin och vips så är omdömet borta.

Bärarolja kan definitivt orsaka en allergisk reaktion, men inte en muskelinflammation i 7-10 dagar som folk skriver om. Aston är gröna på alla sätt och vis, snabba leveranser, inget strul, bra support. Men kvaliteten på deras varor är slätstruken, enligt mig.

Jag kunde ha extrem PIP i en vecka från fulmens produkter, bytte till Aston och har haft noll PIP på deras test e 300 batch03
2024-09-02, 22:40
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Jag kunde ha extrem PIP i en vecka från fulmens produkter, bytte till Aston och har haft noll PIP på deras test e 300 batch03

Batch 04 var feber och en veckas pip för min del.
2024-09-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Finns många på HB och har själv på senare tid god erfarenhet av Lilla skafferiet och Vision.

Hur gör man för att hitta URLer till dessa?
2024-09-03, 07:27
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer

Ledsen att höra det! För mig var det tvärt om. Jag bytte från Hilma Test P till Aston Test P och fick PIP som varade i cirka 2 dagar. Sedan fick jag en ny vial av Aston (helt gratis) och av den fick jag en muskelinflammation som varade i 8 dagar. Kunde inte träna. Så jag kan bara uttala mig om Testo P batch 03.
2024-09-03, 07:28
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azhag
Hur gör man för att hitta URLer till dessa?

Du registrerar dig på www.h*shbo*rd.biz

* = u, a
2024-09-05, 23:49
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Aston och mshop gröna!

Någon med bra eller dåliga erfarenheter från exob**tiken?
Tb 500 bpc 157 och deras hgh?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in