2024-09-02, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Hahaha lol. Maggio betalar för att ligga? Jo tack! Hon skulle nog kunna få lägenheten fylld med söta unga tjejer som sniffar koks från varandras fittor utan att spendera ett öre på det

Tänk lite Bengtsson!
Om M varit där så är det troligtvis en man som har betalt och som har varit med
Citera
2024-09-02, 17:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sui29
Flera av de som de namnen som förekommer på listan är dömda sedan tidigare & förekommande på
https://www.krimfup.se/

Däribland Bianca ingrossos morbror (?) som torskade för sexköp på en thaimassage-salong

Vänta lite nu!!!!
Detta kan alltså innebära att hon har läst igenom en massa domar på sexköpare och vill få det till att det är HENNE alla dessa karlar som har åkt fast har haft sex med?
Detta låter som en twist av Munchaussens syndrom a la sex.
Tänk er i rättsalen: Hon säger: Det var mig NW låg med i thaisalongen... Domaren: Det kan det inte ha varit. Hon är redan identifierad och ute ur landet..
Senast redigerad av Gabriel Knight 2024-09-02 kl. 18:12.
Citera
2024-09-02, 17:58
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Givetvis att man kan fara till Peru och köpa sig en prostituerad men en sådan resa tar väl säkert drygt en vecka att göra och kräver mycket planering. Innan dess så har man kanske t.o.m hunnit glömma bort vad resan egentligen gick ut på.

Många av dessa herrar i den övre kretsen är ganska upptagna och känner de sig k_ta kl: 23:00 en tisdagkväll i november så nog fasiken tror jag att de kan tänka sig ett köp inom den närmaste timmen.

Resan till Peru behöver nödvändigtvis inte utesluta en snabb tömning på ett sjaskigt hotellrum i Sthlm. Lyxkn_ll kombinerat med ett snabbt vardagskn_ll.

Har svårt att tro att han är villig att riskera allt för att tömma pungen i en påtänd hora.

Men poängen är den att vi inte vet.
Citera
2024-09-02, 17:58
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fast maggio är väl knappast snygg så att unga tjejer hade velat ligga med henne som du beskriver. Jag säger inte att hon köpt sex. Men det du beskriver är absurdum.

Eeh, hon kanske inte är bildskönast i Sverige men helt klart en av de sexigaste och "snyggaste" kändisarna. (Om man inte är en liten 12-åring som gillar putläppar och influensers vill säga, utan riktiga kvinnor av kött å blod med hår på fittan som luktar svett när man satt på dem).
Citera
2024-09-02, 17:59
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Fast maggio är väl knappast snygg så att unga tjejer hade velat ligga med henne som du beskriver. Jag säger inte att hon köpt sex. Men det du beskriver är absurdum.
Maggio var extremt poppis ett tag, tror alla ville ligga me henne då. Räcker man ser medel ut, e man kändis, poppis o omtyckt i sthlm city så
Citera
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Hahaha lol. Maggio betalar för att ligga? Jo tack! Hon skulle nog kunna få lägenheten fylld med söta unga tjejer som sniffar koks från varandras fittor utan att spendera ett öre på det
Hon tjänar inget på att hitta på och ingen har sån fantasi att man kommer på detta. Så jag säger att det hänt.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangleri
Igen, polisen tog en titt på motbevisen Kinnaman hade (där enligt uppgift kvinnan hotade att anmäla honom för fejkad våldtäkt om han inte hjälpte henne med pengar och roller), la ner utredningen. Dessutom fick kvinnan kontaktförbud vis a vis Kinnaman. Det tyder på att han bevis var rätt starka.
Vänta. Jag har hört (läst) våldtäktsrykten om Kinnaman ända sen han blev känd som vuxen! Menar du att det är SAMMA KVINNA som utövat utpressning i alla dessa år?
Citera
2024-09-02, 18:00
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hon tjänar inget på att hitta på och ingen har sån fantasi att man kommer på detta. Så jag säger att det hänt.
hon tjänar uppmärksamhet. "clout chasing" is a hellofa drug
Citera
2024-09-02, 18:02
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Tänk lite Bengtsson!
Om M varit där så är det troligtvis en man som har betalt och som har varit med

Kom igen nu karlsson skulle en bekant till maggio, såpass nära bekant att han är närvarande när maggio sniffar fitta, inte kunna få fitta själv då? Är han så ful? Njööö lite långsökt
Citera
2024-09-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nä, ingen som vill betala för att knulla henne. Förmodligen därför hon försöker tjäna pengar på annat sätt.

Men jag tror också att man ska ta hennes ord med en gnutta salt. Pundare som snackar gamla minnen brukar krydda händelserna lite. Så det blir en blandning mellan verklighet och fantasi. Typ 1% verklighet och 99% fantasi.

Hon får bevisa sina påståenden.
Med tanke på hur lätt skitsnack får vingar behövs inga bevis för att förstöra någons liv, bara ett rättshaveristiskt beteende. Kolla på t.ex Kinnaman, även om hans situation handlade om en störd persons utpressningsförsök finns det folk idag som hävdar att han minsann är en våldtäktsman. (Källa: internet).

Det borde vara lika höga straff på falska anklagelser som det är för själva gärningen.
Citera
2024-09-02, 18:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Men varför skulle någon betala för att ligga med någon som ser ut sådär. Jag förstår om man gjort det om personen såg ut way over ens egen liga.
Citera
2024-09-02, 18:05
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Men varför skulle någon betala för att ligga med någon som ser ut sådär. Jag förstår om man gjort det om personen såg ut way over ens egen liga.
Hur skulle hon komma på tanken att ens säga Veronica Maggio av alla kändisar? Det har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in