2024-09-02, 17:42
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kanske möjligt för säg 15 år sedan?

Mmmmmm.
Det refereras till sexköpslagen.
Den trädde i kraft den 1a januari 1999. Så det är möjligt.

Med tanke på Leif GW ekonomiska status. Hans förtjusning i det goda livet, samt smart nog att inte förstöra sina inkomster från konsultuppdrag, TV o böcker, så är det mer troligt att han skulle flyga till ett land där det är lagligt o han inte är känd, o beställa upp en ”fotomodell” för ett privat kalas.
Citera
2024-09-02, 17:45
Medlem
Om hon nu har varit prostituerad och kanske enbart har sålt tjänster i Sthlm då borde det väl vara extremt konstigt om hon bara hade haft svetsaren Anders Persson eller lokföraren Nils Andersson etc. som sina kunder? I rimlighetens namn bör det finnas betydligt kändare personer än så som hon haft som kunder. Det skulle vara verkligt underligt om inte ett antal kändisar har varit kunder.

Säkert har dessa kändisar kunnat betalat rejält bra för riktigt perversa öfningar till skillnad från ett vardagskn_ll med lastbilsföraren Åke. Sedan att det förmodligen har varit droger inblandat leder också i en riktning mot kändismiljön.
Citera
2024-09-02, 17:45
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Hahaha lol. Maggio betalar för att ligga? Jo tack! Hon skulle nog kunna få lägenheten fylld med söta unga tjejer som sniffar koks från varandras fittor utan att spendera ett öre på det
Citera
2024-09-02, 17:46
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Enligt henne själv så har hon "bankutdrag kvar från köpen". Hon har tydligen utpressat kändisar på pengar runt 2014-15 m.h.a dessa, för att finansiera sitt bröllop.

Hon pratar om det i detta klipp:
https://www.tiktok.com/@alexanderparleros/video/7337561344368971041

Fy fan, vem skulle betala för att knulla den vidriga flodhästen? Jag skulle inte sätta på henne om JAG fick betalt...
Citera
2024-09-02, 17:47
Medlem
gangleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det finns ingen dom. Det fanns anklagelser, för att påminna om den händelsen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dwn23j/joel-kinnaman-och-bella-davis-sista-forundersokningen-laggs-ner

Igen, polisen tog en titt på motbevisen Kinnaman hade (där enligt uppgift kvinnan hotade att anmäla honom för fejkad våldtäkt om han inte hjälpte henne med pengar och roller), la ner utredningen. Dessutom fick kvinnan kontaktförbud vis a vis Kinnaman. Det tyder på att han bevis var rätt starka.
Citera
2024-09-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Mmmmmm.
Det refereras till sexköpslagen.
Den trädde i kraft den 1a januari 1999. Så det är möjligt.

Med tanke på Leif GW ekonomiska status. Hans förtjusning i det goda livet, samt smart nog att inte förstöra sina inkomster från konsultuppdrag, TV o böcker, så är det mer troligt att han skulle flyga till ett land där det är lagligt o han inte är känd, o beställa upp en ”fotomodell” för ett privat kalas.

Givetvis att man kan fara till Peru och köpa sig en prostituerad men en sådan resa tar väl säkert drygt en vecka att göra och kräver mycket planering. Innan dess så har man kanske t.o.m hunnit glömma bort vad resan egentligen gick ut på.

Många av dessa herrar i den övre kretsen är ganska upptagna och känner de sig k_ta kl: 23:00 en tisdagkväll i november så nog fasiken tror jag att de kan tänka sig ett köp inom den närmaste timmen.

Resan till Peru behöver nödvändigtvis inte utesluta en snabb tömning på ett sjaskigt hotellrum i Sthlm. Lyxkn_ll kombinerat med ett snabbt vardagskn_ll.
Citera
2024-09-02, 17:53
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon skriver att hon har bildbevis på en del
Vi väntar på bilderna. Hon vet vart hon ska ladda upp allt.
Citera
2024-09-02, 17:54
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Vi väntar på bilderna. Hon vet vart hon ska ladda upp allt.
På 4chan
Citera
2024-09-02, 17:54
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Hahaha lol. Maggio betalar för att ligga? Jo tack! Hon skulle nog kunna få lägenheten fylld med söta unga tjejer som sniffar koks från varandras fittor utan att spendera ett öre på det
Fast maggio är väl knappast snygg så att unga tjejer hade velat ligga med henne som du beskriver. Jag säger inte att hon köpt sex. Men det du beskriver är absurdum.
Citera
2024-09-02, 17:55
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Den ex-prostituerade författarinnan menar att Maggio drog ladd från hennes fitta och slog henne så hon fick en blåtira.

Fria fantasier, men Maggio och Miriam Bryant hade väl råkat slå till varandra på en photo-shoot för något år sedan av misstag och den ena fick en blåtira? De berättade om det i en intervju och skrattade, tjackhoran har väl hört detta i ett rus och byggt sin fantasi undermedvetet på detta? #how-to-tell-a-lie
Citera
2024-09-02, 17:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Fy fan, vem skulle betala för att knulla den vidriga flodhästen? Jag skulle inte sätta på henne om JAG fick betalt...

Nä, ingen som vill betala för att knulla henne. Förmodligen därför hon försöker tjäna pengar på annat sätt.

Men jag tror också att man ska ta hennes ord med en gnutta salt. Pundare som snackar gamla minnen brukar krydda händelserna lite. Så det blir en blandning mellan verklighet och fantasi. Typ 1% verklighet och 99% fantasi.

Hon får bevisa sina påståenden.
Citera
2024-09-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
+1

I TV4 så listade hon rätt många grupper av män så jag gissar uppföljaren efter första släpper kommer ha

Uteliggare ?

Småbarnspappor ?

Yrkeskriminella ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in