2024-09-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Fanns knappast chemtrails före 2000 och inte en massa contrails heller som vissa påstår är normalt och alltid har funnits, inte en massa streck på himlen överhuvudtaget.

Folk glodde inte ner i sina mobiler då utan betraktade omgivningen mer och även himlen

Så det borde ju varit debatt tidigare om detta förekommit.

Erik ... "Shill"!

"The First Published Study About Chemtrails Is Here
Will bizarre conspiracies ever die?
by Erik Shilling
August 15, 2016"
https://www.atlasobscura.com/articles/the-first-published-study-about-chemtrails-is-here

Varför "borde" det ha varit debatt tidigare? Det är ju först på 2000-talet som ett fåtal dumskallar har fått för sig att strimmorna inte består av kondenserad vattenånga.

Märkligt att du länkar till en artikel som totalt avslöjar och helt avvisar hypotesen om "chemtrails".
Citera
2024-09-02, 16:54
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Fanns knappast chemtrails före 2000 och inte en massa contrails heller som vissa påstår är normalt och alltid har funnits, inte en massa streck på himlen överhuvudtaget.

Folk glodde inte ner i sina mobiler då utan betraktade omgivningen mer och även himlen

Så det borde ju varit debatt tidigare om detta förekommit.

Erik ... "Shill"!

"The First Published Study About Chemtrails Is Here
Will bizarre conspiracies ever die?
by Erik Shilling
August 15, 2016"
https://www.atlasobscura.com/articles/the-first-published-study-about-chemtrails-is-here

Jag är så tillpas gammal att jag inte minns strimlor på himlen, korrekt. Det är observationer jag har uppmärksammats på i senare år, det är blivit allt sämre. Att det finns en agenda 2030, presidenter som öppet pratar om new world order, i bästa '1984' stil, hertzen kring 'safe and effective' vaccine mot en harmlös influenza för ett hälsosamt människa, WHO som agerar diktatorisk och vill lockdowne och tvångsvaccinera alla på klotet, och det ska jag blunda för och acceptera som normalt?
Citera
2024-09-02, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Jag är så tillpas gammal att jag inte minns strimlor på himlen, korrekt. Det är observationer jag har uppmärksammats på i senare år, det är blivit allt sämre. Att det finns en agenda 2030, presidenter som öppet pratar om new world order, i bästa '1984' stil, hertzen kring 'safe and effective' vaccine mot en harmlös influenza för ett hälsosamt människa, WHO som agerar diktatorisk och vill lockdowne och tvångsvaccinera alla på klotet, och det ska jag blunda för och acceptera som normalt?
Det är just detta som är farligt med internet, idioter har inte kapaciteten att skilja sanning från lögn. Tyvärr finns det de som lever på lögner och är duktiga på att göra videor och memes. Dumskallarna sväljer det med hull och hår. Så här är vi nu. Lättlurade får köper den färgglada lögnen för att de känner sig speciella och köper allt de säger utan faktakontroll. Får det lov att vara en flaska ormolja och en fin vattennära tomt i Okeefenokeeträsket?
Citera
2024-09-02, 17:28
Medlem
Citat:
Allt utom de första två meningarna är OT i den här tråden.
Och att du inte minns "strimlor på himlen" bevisar inte att de inte fanns då. Dessutom finns det rader av andras vittnesmål, fotografier och böcker där de beskrivs. Att påstå att "strimlorna" är ett nytt fenomen är alltså ren lögn.
Senast redigerad av pewana 2024-09-02 kl. 18:06.
Citera
2024-09-02, 17:31
Medlem
Citat:
Men det hoppas jag verkligen att du fortsätter göra, det har dock visat sig att dessa vacciner inte har varit utan komplikationer. Flera unga människor har dött, och det i samband med vaccination. Som med chemtrails, där ligger en ond agenda bakom. Barn som blir sex traffickade, drog handlen, där stater är inblandade. Det kan inte vara slumpen?
Återigen OT. Kan du inte hålla dig till ämnet.
(Sen kan jag ju påpeka att det du skrev är lögner/missförstånd/överdrifter.)
Citera
2024-09-02, 17:31
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Allt utom första meningen är OT i den här tråden.
Och att du inte minns "strimlor på himlen" bevisar inte att de inte fanns då. Dessutom finns det rader av andras vittnesmål, fotografier och böcker där de beskrivs. Att påstå att "strimlorna" är ett nytt fenomen är alltså ren lögn.

Hur gammal är du själv? Då låter väldigt ung.
Citera
2024-09-02, 17:32
Medlem
Citat:
Men det hoppas jag verkligen att du fortsätter göra, det har dock visat sig att dessa vacciner inte har varit utan komplikationer. Flera unga människor har dött, och det i samband med vaccination. Som med chemtrails, där ligger en ond agenda bakom. Barn som blir sex traffickade, drog handlen, där stater är inblandade. Det kan inte vara slumpen?
Dumskalle, det finns inga "chemtrails", när ska du fatta? Vi har ALLA sett contrails innan 2000, vi som levde då. Det finns böcker om det som presenterats i tråden otalet gånger och nyligen. Är du riktigt efterbliven?
Citera
2024-09-02, 17:38
Medlem
Citat:
Hur gammal är du själv? Då låter väldigt ung.
Tack för komplimangen (om det nu var en sådan).

Jag är såpass gammal att jag vet att jag såg kvarliggande kondensstrimmor på 1960-talet och vartenda år därefter. Men såpass ung att jag har klara och tydliga minnen från den tiden, och varje år därefter.

Dessutom är jag såpass gammal och erfaren att jag kan inse vad som är rimligt och vad som är idiotier.
Citera
2024-09-02, 17:44
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Tack för komplimangen (om det nu var en sådan).

Jag är såpass gammal att jag vet att jag såg kvarliggande kondensstrimmor på 1960-talet och vartenda år därefter. Men såpass ung att jag har klara och tydliga minnen från den tiden, och varje år därefter.

Dessutom är jag såpass gammal och erfaren att jag kan inse vad som är rimligt och vad som är idiotier.

Du måste ha haft mycket tid över, jag är från slutet av 60 talet, och jag minns inget om dessa strimmor. Nu ser jag det överallt. Vissa dagar mindre, igår knappast, uppenbart flygas det inte vidare om söndagen. Tycker du har en taskig attityd, du är en sådan person jag skulle hålla mig 2 m ifrån.
Citera
2024-09-02, 18:02
Medlem
Citat:
Du måste ha haft mycket tid över, jag är från slutet av 60 talet, och jag minns inget om dessa strimmor. Nu ser jag det överallt. Vissa dagar mindre, igår knappast, uppenbart flygas det inte vidare om söndagen. Tycker du har en taskig attityd, du är en sådan person jag skulle hålla mig 2 m ifrån.
Jag är helt ointresserad av att vara närmare dig är 2 m. Jag struntar också helt i vad såna som du tycker om min attityd. Tål du inte att jag säger att idiotier är idiotier så är det ditt problem.

Återigen – att du inte minns något om dessa strimmor bevisar inte att de inte existerade.
Citera
2024-09-02, 18:27
Medlem
Citat:
Men då klare du säkert också att få påklistrad epitetet 'idiot' i fin stil.

Vad en sån som du sätter för epitet på mig bryr jag mig inte om.

För att återgå till ämnet: Har du nu lyckats få in i din skalle att kvarliggande kondensstrimmor fanns även långt före år 2000? Har du också lyckats begripa att kondenserad vattenånga, moln, kan finnas kvar betydligt längre än 30 sekunder?
Citera
2024-09-02, 19:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Regeringar jobbar på uppdrag av insekterna som har tagit över ägandet av Jorden som dom bestämmer ska bli en solfattig planet eftersom dom ska göra som på sin hemplanet där dom åt upp allt så planeten blev ogästvänlig och dom tvingades bygga ett rymdskepp och dra på jakt efter en ny planet som blir ledig snart.. och då var det Jorden som var en sån planet som snart blir ledig.

Dom körde igång chemtrails direkt efter att insekterna vann kriget i rymden , över vem som skulle få Jorden när hon blir ledig. Flera raser krigade tydligen, sen vann insekterna , och installerade även vapen i rymden för att skjuta på dom andrA.. och det var en amerikansk president som tog beslutet om att installera värsta supervapnen i RYMDEN.. medans ni tror att er röst i demokratin verkligen spelar roll lol.

Chemtrails är en till enkel grej för insekterna att dra igång så länge ett fåtal politiker gör som insekterna säger så kan dom ta globala beslut om att chemtrails inte ska framkalla militärisk insats mot flygplan som kan spraya agent orange eller vad som helst ju.. Men tack vare demokrati så var det väldigt enkelt att kontrollera och fixa lagar som gör att chemtrails tillåts och samtidigt inte snackas om av politikerna som måste ha tagit beslut om lagar som gör att flygplan fritt från spraya vad dom vill utan att militären ingriper för att försvara folket med trails ovanför huvudet..

Men det är alltså insekter? Med tredelade kroppar och sex ben? Finns det bilder på dessa kryp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in