2024-09-01, 21:09
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det jag gillade bäst med intervjun var hur normala Kamala & Tim var. Så otroligt skönt att slippa den där negativa och aggressiva loserstilen som clownen och hans anhängare anammat. Ni vet .. b-svenne-stilen där en misslyckad och socialt handikappad blod&jord-wt tror sig veta allt bäst, trots att det är uppenbart att kunskapsluckorna är större än de saknade styckena i deras dna.

Det kändes som en intervju med människor man kunde bjuda hem på middag och ha fredagsmys med.

Härligt
Jag håller förstås med. Sedan är jag mer än övertygad om att väljarna lyssnar efter förslag som direkt kan hjälpa deras situation. Svamlet som kritiserar hennes flackande blick är väldigt överdrivet och ska betraktas som brus; hon lyckas trots det förmedla sin vilja, sin agenda och inte minst den ekonomiska agendan med stort självförtroende ändå. I North Carolina och i den här intervjun har hon dessutom lyckats kommunicera detta bra, medan Trump bedriver ras-, köns- och kulturkrig på ett mindre framgångsrikt sätt. Lol.

https://youtu.be/Qvwez0xOTKc?t=328
Citera
2024-09-01, 21:21
Medlem
Märkligt att media inte reagerar mer på att det tog så lång tid innan hon var med i en intervju. Undrar stilla hur det hade låtit om det var åt andra hållet
Citera
2024-09-01, 22:02
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Jag håller förstås med. Sedan är jag mer än övertygad om att väljarna lyssnar efter förslag som direkt kan hjälpa deras situation. Svamlet som kritiserar hennes flackande blick är väldigt överdrivet och ska betraktas som brus; hon lyckas trots det förmedla sin vilja, sin agenda och inte minst den ekonomiska agendan med stort självförtroende ändå. I North Carolina och i den här intervjun har hon dessutom lyckats kommunicera detta bra, medan Trump bedriver ras-, köns- och kulturkrig på ett mindre framgångsrikt sätt. Lol.

https://youtu.be/Qvwez0xOTKc?t=328

Bra klipp. Och jag håller med dem. Håller dessutom med Kamala om bekämpningen av verksamheter som utnyttjade covid för vinstmaximering. Vi har samma problem här i Sverige, där dagligvaruhandeln gör rekordresultat efter prisökningarna.
Citera
2024-09-01, 23:04
Medlem
MrsEjPKs avatar
Älskar att hon säger varför man ska rösta på henne : we want change .Och kändisar om.varför dom supportar Kamal :we want change .

Det är ju HENNES eget parti & deras policy som varit senaste 4 åren .........
Sådant brukar man säga när någon annan haft makten än ens EGET parti !
Senast redigerad av MrsEjPK 2024-09-01 kl. 23:18.
Citera
2024-09-01, 23:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Det postas fortfarande mycket Trump-OT i tråden och många får varningar.
Det kan inte vara så svårt att ta till sig vad som står i moderatormeddelandet som dyker upp när man skall posta.
Skärpning nu!

/Moderator
Citera
2024-09-02, 00:58
Moderator
Mr.Woodss avatar
Här har vi någon som går igenom intervjun och analyserar Harris kroppsspråk:

https://m.youtube.com/watch?v=qS14ZObF0Xg
Citera
2024-09-02, 07:32
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Här har vi någon som går igenom intervjun och analyserar Harris kroppsspråk:

https://m.youtube.com/watch?v=qS14ZObF0Xg

En kvasipsykologisk och pseudovetenskaplig "kroppsspråkskännare" som analyserar människor han inte gillar.
Citera
2024-09-02, 10:17
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
En kvasipsykologisk och pseudovetenskaplig "kroppsspråkskännare" som analyserar människor han inte gillar.
Jag har ingen aning om han är seriös, men han verkar ju även analysera motståndarsidan.
Citera
2024-09-02, 10:57
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jag har ingen aning om han är seriös, men han verkar ju även analysera motståndarsidan.
Biden, Pelosi, Kamala, Walz, M Obama mm tokdissas via hans pseudovetenskapliga "kroppsspråksanalyser". Hittar inte en enda ur trumplägret som granskas kritiskt. Sen i andra videor sprider han vidare MAGAs konspirationsteorier.
Har inga problem med det. Finns fullt av "experter" hos libs som gör samma sak mot cons, men nog kan det vara bra att identifiera när det är en partsinlaga man har att göra med.
Citera
2024-09-02, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Älskar att hon säger varför man ska rösta på henne : we want change .Och kändisar om.varför dom supportar Kamal :we want change .

…korrekt analys, men går kanske hem hos den okunniga och ängsliga woke-generationen. De som pluggat, googlat och följer konton… men inte kan något i praktiken, eller för den delen tänka vare sig kritiskt eller självständigt…

Problemet är att de är många nu. De kloka med substantiell kunskap dör av och de okunniga blir allt fler…
Citera
2024-09-02, 11:11
Medlem
ka
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK

Men hon vill ju förändra saker och ting. Eller? Skulle det inte låta dumt att säga att jag vill inte att något ska förändras. Jag tar exakt samma saker som vi gjort och ändrar inget? Va? Hon är ju sin egen person och inte Biden. Hon kan sätta sin prägel på politiken nu.
Citera
2024-09-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
…korrekt analys, men går kanske hem hos den okunniga och ängsliga woke-generationen. De som pluggat, googlat och följer konton… men inte kan något i praktiken, eller för den delen tänka vare sig kritiskt eller självständigt…

Problemet är att de är många nu. De kloka med substantiell kunskap dör av och de okunniga blir allt fler…

Men om man tänker efter lite då, så är ju "we want change" ett sätt att säga att hon och säkert partiet är beredda att gå vidare nu. Förändra saker och ting till det bättre kan väl aldrig vara fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in