Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Jag har aldrig någonsin sett ett UFO, däremot mycket annat andligt.
Har enbart drömt om UFO och aliens 2 gånger:
Dröm 1: Rymdskeppet som gömmer sig bakom moln.
Då talar vi inte ett litet moln, utan när det är helt tätt av moln, som en tjock vägg. Jag minns hur jag iakttog skeppet genom fönstret. Då åker den upp lagom snabbt för att försvinna upp genom molnen (molnen befann sig på en ganska låg höjd). Jag kliver ett steg bakåt och då står en grå alien med stort huvud precis bredvid mig i mitt hus. Den var lika lång som en vanlig man på 1.80 cm, fast det stora huvudet gjorde den kanske 1.90 istället. Den såg aggressiv ut och påminde om ett rovdjur som smyger sig på sitt byte.
Dröm 2. Rymdskepp som utnyttjar molnen för att smyga sig på mig. I denna dröm satt istället 2 korta gråa alien. Kanske 1 meter eller 1.2 cm. De åkte mot mig, men jag blev rädd så började cykla extremt fort bort från dem. Då åkte de långsamt upp över molnen. Jag stannade med cykeln och kollade upp mot de hyffsat låga molnen. Plötsligt flyger de ner rätt ovanför mig istället, hann inte fly. De tog upp en pistol som sköt en grön stråle mot mig. Minns inte vad som hände efter det. Tror jag vaknade ur drömmen.
Vill gärna se i vaket tillstånd.. Vart är störst chans tror ni?
Då skulle jag rekomendera att du hyr en film om Ufo eller aliens.
Då får du garanterat se dessa.
Annars blir det nog tufft, är några enstaka som uppger sig sett UFOn några som uppgett att de fått dessa, men en stor del av dessa har identifierats som förfalskningar.