2024-09-01, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat
Det enklaste sättet är väl att kolla upp mot natthimlen. Vill man däremot ha närkontakt av tredje graden så behövs förmodligen något narkotiskt preparat.
Du verkar ju veta det mesta, finns Gud?
Citera
2024-09-01, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du verkar ju veta det mesta, finns Gud?
Byrokrat, det säger väl allt. Den där raksträckan du ser framför dig, vad säger den dig?
Citera
2024-09-01, 04:58
Medlem
Det är det som är det jobbiga med den västerländska civilisationen, man måste hela tiden ta hänsyn till en massa idioter.
Citera
2024-09-01, 06:01
Medlem
AxxxxEEEEelllLLllLs avatar
min farfar såg ett ufo 38 när han var typ 8 han beskrev de som en grafit disk ungefär men vet inte hur
Citera
2024-09-01, 06:29
Medlem
En släkting påstår att om man tar en ir-kamera och riktar den uppåt i luften så kommer man se mängder av utomjordingar. Så ett tips är att köpa en sådan. Av egen erfarenhet så vet jag att alla märken har olika egenskaper så det är nog bäst att köpa alla som finns.
Citera
2024-09-01, 07:29
Medlem
Megalogics avatar
Jag skulle googla mig fram till plaserna där flest rapporterade ufo observationer finns dokumenterade. Sen hade jag tagit mig till en plats i närheten där ljusföroreningar är som minst för bäst sikt. Ta med dig campingutruatning ,mat,vatten , en bra kikare och kamera. Sen är det bara att spendera hela natten i horisontellt läge och blicka upp mot himlen. Lycka till och dela med dig av bilder sen.
Citera
2024-09-01, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrzinaloa
LSD.

Har du sett UFO på LSD? Berätta mer om mötena.
Citera
2024-09-01, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jag såg, inte mindre än, tre ufon idag när jag skulle fota norrsken.
Troligtvis satelliter, men vad vet jag?

Ja satelliter och stjärnfall ser man ofta, men inte UFO.. haha
Citera
2024-09-01, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
Jag skulle googla mig fram till plaserna där flest rapporterade ufo observationer finns dokumenterade. Sen hade jag tagit mig till en plats i närheten där ljusföroreningar är som minst för bäst sikt. Ta med dig campingutruatning ,mat,vatten , en bra kikare och kamera. Sen är det bara att spendera hela natten i horisontellt läge och blicka upp mot himlen. Lycka till och dela med dig av bilder sen.

Låter mysigt! Om man skall lyckas hinna fotografera något,.får man nästan filma hela upplevelsen från start och sedan klippa bort allt ointressant. Annars är det hög risk att man missar att få med det på film. Även om det inte blir något, så låter det som en mysig kväll/natt ändå.
Citera
2024-09-01, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, jässes. Åk till ej aktiva vulkaner och speja där

Varför just vulkaner?
Citera
2024-09-01, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facingevil
Jag har aldrig någonsin sett ett UFO, däremot mycket annat andligt.

Har enbart drömt om UFO och aliens 2 gånger:

Dröm 1: Rymdskeppet som gömmer sig bakom moln.
Då talar vi inte ett litet moln, utan när det är helt tätt av moln, som en tjock vägg. Jag minns hur jag iakttog skeppet genom fönstret. Då åker den upp lagom snabbt för att försvinna upp genom molnen (molnen befann sig på en ganska låg höjd). Jag kliver ett steg bakåt och då står en grå alien med stort huvud precis bredvid mig i mitt hus. Den var lika lång som en vanlig man på 1.80 cm, fast det stora huvudet gjorde den kanske 1.90 istället. Den såg aggressiv ut och påminde om ett rovdjur som smyger sig på sitt byte.

Dröm 2. Rymdskepp som utnyttjar molnen för att smyga sig på mig. I denna dröm satt istället 2 korta gråa alien. Kanske 1 meter eller 1.2 cm. De åkte mot mig, men jag blev rädd så började cykla extremt fort bort från dem. Då åkte de långsamt upp över molnen. Jag stannade med cykeln och kollade upp mot de hyffsat låga molnen. Plötsligt flyger de ner rätt ovanför mig istället, hann inte fly. De tog upp en pistol som sköt en grön stråle mot mig. Minns inte vad som hände efter det. Tror jag vaknade ur drömmen.

Vill gärna se i vaket tillstånd.. Vart är störst chans tror ni?

Då skulle jag rekomendera att du hyr en film om Ufo eller aliens.
Då får du garanterat se dessa.
Annars blir det nog tufft, är några enstaka som uppger sig sett UFOn några som uppgett att de fått dessa, men en stor del av dessa har identifierats som förfalskningar.
Citera
2024-09-01, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Då skulle jag rekomendera att du hyr en film om Ufo eller aliens.
Då får du garanterat se dessa.
Annars blir det nog tufft, är några enstaka som uppger sig sett UFOn några som uppgett att de fått dessa, men en stor del av dessa har identifierats som förfalskningar.

Ja, men jag har ju cirka 75 år kvar på mig om livet går som planerat. Någon gång måste man ju i så fall få möjligheten x)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in