Citat:
Ursprungligen postat av
Stehauf
Hur definierar du en nazist?
Judehatare.
Stör mig på hycklare som låtsas vara emot rasism men hatar judar. Ni är stora rasister själv egentligen. Ni är hjärntvättade av propaganda och lögner. Och det är sådan hat som gör att det aldrig blir fred på denna planeten och för att Palestinierna dödas och får lida. Man låtsas som att Isreal är det stora problemet(finns givetvis problem med krigsbrott, högerextremister och bosättningar men hade de inte startat krigen så hade de inte förlorat marken ju?) när det är Hamas och judehatet som trissar upp våldet och krigen till stor del.
Jag har inget med judar eller andra i konflikten att göra men jag är inte blind, blåögd och lätt att hjärntvätta. Att säga "Baaarn" om och om igen kommer inte funka på intelligenta människor. Givetvis är det synd om barnen som dör, men bryr man sig om barnen bör man fokusera på att stoppa Hamas och inte på judehat ffs. Judarna vill inte döda barn(i synnerhet inte generellt, kanske finns någon enstaka galning men detta är en helt annan sak), sluta försöka insinuera sådan idioti, Hamas attackerar dom och gömmer sig bakom civila och det resulterar i offer som man inte vill döda.