Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Det gör det verkligen inte.
Va ju väldigt svårt för en viss person att förstå hur man kan skämmas för andra, men förstår själv vad du menar. Det kryper i hela kroppen.
Nu är förresten den videon jag prata om igår uppe på J’s instastory om ultraljudgrejen!
Hon som vet och kan allting borde ju veta att man kan skämmas oxå för andra
Titta nu på klippet vet inte jag ang ultraljudet?!
Förstår inte varför låter vissa saker så inövat för när hon berättar. Ska himla med ögonen och vifta med händerna använda mkt av kroppsspråk.
Är ju inget man behöver om.man talar sanning, vet inte tror N & J visste som jag skrev igår .
Och för att inte väcka misstankar så hittar man på en historia ang pcos
För hon har nu berättat 3 olika historier på hur hon fick reda på att hon hade denna sjukdom
Bara titta på YT då säger hon en version på IG Och en annan version i en intervju & podd
Och som jag skrev igår det som känner tecknar mest denna diagnos är hårväxten både i ansiktet som oftast ser ut som skägg då hårstråna är grova lika så på magen och benen är dom är mörka sällan ljusa och vad jag vet så har jag aldrig sett N ha det det skulle märkas
Och för att ställa denna diagnos måste detta symtom ingå
Man kan ha pcos och ej lida av dessa symtom men har man besvär så finns det hjälp att få
Du har nästan aldrig mens kanske en gång om året el inte alls hon sa att hennes mens var försenad först och kände att nått var konstigt så hon tog gravtest det är ju inte det första man tänker på om man aldrig nästan har mens
Hon säger även i Love Island i ett avsnitt till Frida & wilma att hon ej gärna vill bada pga mensen så då har hon alltså det fler ggr
Så nej jag tror ej på detta