2024-08-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tack jag förstår din poäng 🙏🫶
Ja kan bara hålla med , undrar om hon lär ut det till sina barn oxå . El vänta det har vi ju sett i Love Island mot Tom så arvet går vidare
Ja hon vill ha någon respons och när det inte blir som hon vill då går hon igång på detta tragiska människa

Och tycker hon är rolig med och skrattar åt sina egna kommentarer ..

Men får gärna ifrågasätta det man skriver men att dumförklara svaret man ger gång och sen sitta och och göra narr av det säger mer om den personen än den som skrev det
Varför uppfattar du alltid att du blir dumförklarad när du blir tillrättavisad vid felaktiga påståenden? Är väl jättebra att du också får veta hur det funkar?

Vänta nu får vi se om det kommer nån fräsig fras från hen med tonårstugget 🤣
2024-08-30, 16:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Varför uppfattar du alltid att du blir dumförklarad när du blir tillrättavisad vid felaktiga påståenden? Är väl jättebra att du också får veta hur det funkar?

Vänta nu får vi se om det kommer nån fräsig fras från hen med tonårstugget 🤣
Det beror väl på hur man blir tillrättavisad
Jag vet hur saker och ting funkar och jag vet att jag inte alltid har 100 % rätt . Men eftersom du ej tycks förstå vad jag har skrivit nu på fler ställen i tråden så avslutar jag här . Och håller mig till ämnet istället 👍🫵
2024-08-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Precis så är det 🫶

Hon föröker leva igenom sina barn, skulle inte förvåna mig om hon anser sig vara "coola" morsan, tragikomiskt är det! 🫣

För att tala i klarspråk skiter högaktningsfullt i vad hon känner, tänker, tycker. Hon kan få tro annat, be my guest (t o m det kopierade hon) kan inte ta henne på allvar.

För mig och alla andra här, är lilla C det viktigaste och fokus ligger där, inte på en wannabetonåring.
Synd bara att du är en av dom som spetsar till allt till max, inte så gulligt mot ett litet barn !!
2024-08-30, 16:56
Medlem
Citat:
Det beror väl på hur man blir tillrättavisad
Jag vet hur saker och ting funkar och jag vet att jag inte alltid har 100 % rätt . Men eftersom du ej tycks förstå vad jag har skrivit nu på fler ställen i tråden så avslutar jag här . Och håller mig till ämnet istället 👍🫵
Bra idé, rätt ska va rätt 👍😁
2024-08-30, 17:00
Avstängd
Citat:
Precis så är det 🫶

Hon föröker leva igenom sina barn, skulle inte förvåna mig om hon anser sig vara "coola" morsan, tragikomiskt är det! 🫣

För att tala i klarspråk skiter högaktningsfullt i vad hon känner, tänker, tycker. Hon kan få tro annat, be my guest (t o m det kopierade hon) kan inte ta henne på allvar.

För mig och alla andra här, är lilla C det viktigaste och fokus ligger där, inte på en wannabetonåring med åldersnojja som vill leva N's liv (så tydligt i storyn där hon önska att hon var 31 istället för 51 🙄 pinsam hela hon)

Tilläg:
Mycket riktigt kopierar narcissisten igen för hon kan inte komma på eget utan svarar dig om mig, pinsamt värre. Alla ser att hon är ett troll som spricker i ljuset som vi alla vet!
Exakt fokuset är kring Chiara, det ända jag vill veta hur det ska gå för henne och A💕 resten skiter jag i bara pinsamt att man kan hålla på som hon gör tillsammans med N

Tragiskt att msn inte kommer på egna ord blir inte trovärdigt någonstans precis som hela den här soppan. Dom kan ju fortsätta att ljuga på
2024-08-30, 17:03
Avstängd
Citat:
Precis så är det 🫶

För mig och alla andra här, är lilla C det viktigaste och fokus ligger där, inte på en wannabetonåring med åldersnojja som vill leva N's liv (så tydligt i storyn där hon önska att hon var 31 istället för 51 🙄 pinsam hela hon)

Tillägg:
Mycket riktigt nu förvränger hon ord mot den det berör och kopierar så som gaslightande narcissister gör. För hon kan inte komma på eget utan svarar dig om mig, pinsamt värre. Alla ser att hon är ett troll som spricker i ljuset som vi alla vet!
Tragiskt är bara förnamnet. Hållt låg profil här inne några dar just pga detta trams som denna morsa & dotter håller på med på sociala medier.
Om det är så här man tar sig fram här i livet får man fan skämmas

Hoppas hon inte säger så till sina elever när dom frågar något el skriver nått ska hon mobba då med .
Nä Hoppas så att något händer snart så Chiara får umgås med Normalt folk och får lära sig senare i livet vad som är rätt och fel och att man inte bara kan ställa sig och skrika rätt ut för att få saker
Senast redigerad av Hulken52 2024-08-30 kl. 17:07.
2024-08-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Tragiskt är bara förnamnet. Hållt låg profil här inne några dar just pga detta trams som denna morsa & dotter håller på med på sociala medier.
Om det är så här man tar sig fram här i livet får man fan skämmas

Hoppas hon inte säger så till sina elever när dom frågar något el skriver nått ska hon mobba då med .
Nä Hoppas så att något händer snart så Chiara får umgås med Normalt folk och får lära sig senare i livet vad som är rätt och fel och att man inte bara kan ställa sig och skrika rätt ut för att få saker

Förstår dig till fullo, ibland behöver man paus från den sortens energitjuvar som hon och avkomman är.
Det skriker narcissist lång väg om henne.
Tyvärr kommer de undan då folk sällan ser igenom deras bullshit! De visar inte sitt rätta jag till en början, när de blir avslöjade, då går de till nästa "offer" som de kan dupera för stunden.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 17:37.
2024-08-30, 20:26
Medlem
Citat:
Du brukar skriva precis så här när du har försökt få folk att tro nåt annat än vad som gäller.
Det var till mig du försökte dig på en urfånig ursäkt om att du hade skrivit fel haha
Förminskar inte dina känslor, du får känna va fan du vill 👍 Och tänka sig att det får även jag 😉
Är du den mogna av oss tycker du eller hur är det?

Och när ber du om ursäkt för att vara en förnedrande person?
Istället för att svara tillbaka med frågor och omformuleringar på det man frågar dig så kan du ju faktiskt ta och svara på detta denna gången.
Bland annat har du varit extremt hänsynslös och respektlös mot mig. Så när ska du be om ursäkt?
Lustigt att du pratar om saklig fakta när du själv har skrivit ett x antal fel, bland annat gällande soc.
2024-08-30, 20:42
Medlem
Citat:
Det har stigit henne åt huvudet detta här podden resorna hon gjort mm Tror sig vara större än hon är .

Går ej att titta på när 2 vuxna beter sig som 2 fjortisar flamsar stojar mm skäms

Det gör det verkligen inte.
Va ju väldigt svårt för en viss person att förstå hur man kan skämmas för andra, men förstår själv vad du menar. Det kryper i hela kroppen.

Nu är förresten den videon jag prata om igår uppe på J’s instastory om ultraljudgrejen!
2024-08-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Och när ber du om ursäkt för att vara en förnedrande person?
Istället för att svara tillbaka med frågor och omformuleringar på det man frågar dig så kan du ju faktiskt ta och svara på detta denna gången.
Bland annat har du varit extremt hänsynslös och respektlös mot mig. Så när ska du be om ursäkt?
Lustigt att du pratar om saklig fakta när du själv har skrivit ett x antal fel, bland annat gällande soc.
Om någon här uppfattar mig som förnedrande så betyder det inte att jag är det. Så jag kan inte be om ursäkt för något jag inte är.

Vad vill du ha svar på?

Vad har jag skrivit fel om ang soc? Nada

Vad vill du ha en ursäkt om? Ber du om ursäkt? Eller vad är det du vill ha sagt?
2024-08-30, 21:26
Medlem
Citat:
Om någon här uppfattar mig som förnedrande så betyder det inte att jag är det. Så jag kan inte be om ursäkt för något jag inte är.

Vad vill du ha svar på?

Vad har jag skrivit fel om ang soc? Nada

Vad vill du ha en ursäkt om? Ber du om ursäkt? Eller vad är det du vill ha sagt?

Att sitta & kalla någon för det ena & det andra ÄR respektlöst, vilket du gjort gång på gång på gång. Få lite verklighetsuppfattning.

Skulle aldrig i hela mitt liv be om ursäkt till dig. Behandlar dig så som du behandlar cirka alla andra i denna tråden. Ger man skit ska man skit ha, varsågod & ät bajsmackan du skapat åt dig själv.
2024-08-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Att sitta & kalla någon för det ena & det andra ÄR respektlöst, vilket du gjort gång på gång på gång. Få lite verklighetsuppfattning.

Skulle aldrig i hela mitt liv be om ursäkt till dig. Behandlar dig så som du behandlar cirka alla andra i denna tråden. Ger man skit ska man skit ha, varsågod & ät bajsmackan du skapat åt dig själv.
Inga problem, inte jag som är ilsk och frustrerad 😁Vill du smaka eller har du en egen större macka?
Tack för svaren förresten 👍
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 21:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in