Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Precis så är det 🫶
Hon föröker leva igenom sina barn, skulle inte förvåna mig om hon anser sig vara "coola" morsan, tragikomiskt är det! 🫣
För att tala i klarspråk skiter högaktningsfullt i vad hon känner, tänker, tycker. Hon kan få tro annat, be my guest (t o m det kopierade hon) kan inte ta henne på allvar.
För mig och alla andra här, är lilla C det viktigaste och fokus ligger där, inte på en wannabetonåring med åldersnojja som vill leva N's liv (så tydligt i storyn där hon önska att hon var 31 istället för 51 🙄 pinsam hela hon)
Tillägg:
Mycket riktigt nu förvränger hon ord mot den det berör och kopierar så som gaslightande narcissister gör. För hon kan inte komma på eget utan svarar dig om mig, pinsamt värre. Alla ser att hon är ett troll som spricker i ljuset som vi alla vet!
Tragiskt är bara förnamnet. Hållt låg profil här inne några dar just pga detta trams som denna morsa & dotter håller på med på sociala medier.
Om det är så här man tar sig fram här i livet får man fan skämmas
Hoppas hon inte säger så till sina elever när dom frågar något el skriver nått ska hon mobba då med .
Nä Hoppas så att något händer snart så Chiara får umgås med Normalt folk och får lära sig senare i livet vad som är rätt och fel och att man inte bara kan ställa sig och skrika rätt ut för att få saker