2024-08-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Talar ni om Andreas från Spökjakt? Det stämmer att "medium" är kriminella ja, eftersom de sysslar med bedrägeri.

Nej det är inte den Andreas.
Citera
2024-08-30, 16:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men du skrev ”om jag var kriminell” då låter ju det som att du menar att Andreas är kriminell, gå tillbaka och läs hur du skrev det.

Det är ju Andreas själv som har sagt det, han och Rask löste saken privat.
Sen att Jocke & Andreas har problem är inget jag har hört något om.

Alla har rätt att skriva vad dom vill jag försöker inte tysta någon för att jag skriver ett svar till någon.
Men anser att det är dumt med lögner.
Nu har jag inte läst hela eran diskussion. Men pratar ni inte om 2 olika Andreas?
Du menar Andreas i spökjakt, och den fd kriminella Andreas är prefab Andreas?
Citera
2024-08-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nu har jag inte läst hela eran diskussion. Men pratar ni inte om 2 olika Andreas?
Du menar Andreas i spökjakt, och den fd kriminella Andreas är prefab Andreas?

I så fall ber jag om ursäkt men jag tänker på
Prefab Andreas, han sa i sin live i onsdags att han inte ville ha mer diskussioner om Rask då Rask har bett honom ursäkt för videon och han tog bort den, dom löste det privat.
Har inte hört att det varit tjafs mellan Jocke & prefab Andreas.

Saken är den att prefab Andreas har också suttit inne för vapeninnehav.
Citera
2024-08-30, 20:16
Medlem
Citat:
Men du skrev ”om jag var kriminell” då låter ju det som att du menar att Andreas är kriminell, gå tillbaka och läs hur du skrev det.

Det är ju Andreas själv som har sagt det, han och Rask löste saken privat.
Sen att Jocke & Andreas har problem är inget jag har hört något om.

Alla har rätt att skriva vad dom vill jag försöker inte tysta någon för att jag skriver ett svar till någon.
Men anser att det är dumt med lögner.

Men nu spelar du bara dum. Du kan allt men väljer att ducka saker som kan se dåligt ut för Jocke, du har en agenda. Så vem är den andra som Andreas nämner? Rask + en till. Rent logiskt är det Jocke och du typ bekräftar det genom att gå försvarsställning och försöker tysta folk.
Jocke är en stressad man.
Citera
2024-08-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenBoi
Men nu spelar du bara dum. Du kan allt men väljer att ducka saker som kan se dåligt ut för Jocke, du har en agenda. Så vem är den andra som Andreas nämner? Rask + en till. Rent logiskt är det Jocke och du typ bekräftar det genom att gå försvarsställning och försöker tysta folk.
Jocke är en stressad man.

Vad är han ens stressad över? Förklara så man förstår. Tycker han verkar må ganska bra just nu.
Förstår inte ens vad som ska se dåligt ut för honom.
Citera
2024-08-30, 21:07
Medlem
Citat:
Vad är han ens stressad över? Förklara så man förstår. Tycker han verkar må ganska bra just nu.
Förstår inte ens vad som ska se dåligt ut för honom.

Det kommer, alla med iq över 80 förstår om vad som kommer hända. Och om man känner att man behöver fönstertitta för att känna sig trygg så kanske det finns anledning? Vem skickade Jocke SMS till och meddelade att någon gått förbi hans lägenhet?
Citera
2024-08-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det var inte kritik mot dig.
Bara en reflektion.

mutemute123 tar allt i denna tråden som ett privat meddelande till sig själv och leker moderator
Citera
2024-08-30, 21:14
Medlem
Citat:
Det kommer, alla med iq över 80 förstår om vad som kommer hända. Och om man känner att man behöver fönstertitta för att känna sig trygg så kanske det finns anledning? Vem skickade Jocke SMS till och meddelade att någon gått förbi hans lägenhet?

Jag tror det är flera här inne som vill veta vad som kommer att hända så berätta gärna.
Så du vet att han såg det genom fönstret?
På vilket sätt är han otrygg?
Jag vet inte vem som fick smset detta är ju något som kom ut på TikTok på skvallersidan om chrippa.
Du kan ju inte ens svara ordentliga på frågor.
Citera
2024-08-30, 21:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag vet inte om Andreas är kriminell alls, jag bara menade att om han varit/är så kommer inte ett samtal med Jocke lösa det. Du är själv en av de som försvarar Jocke dag som natt men skulle du kunna framföra bevis att det är löst eller gillar du bara inte att man ifrågasätter Jocke? Du har rätt, jag skriver här för att få igång en diskussion, många skriver på Flashback för att få igång någonting. Att du inte vill att folk ska prata om vad de tror/tycker/tänker är uppenbart.
Är man inte stressat om man måste hålla koll på vilka som går utanför sin lägenhet? Det är ett pundarbeteende.

Sluta leka moderator och säg till folk om vad som får pratas om eller inte.
Där har du en poäng.
Vem sitter och håller koll på vem som går utanför ens lägenhet/boende hela dagarna?
Okej, gammel tanten längre ner på gatan har stenkoll på alla bilar som kör på våran gata, inget undgår den damen. Dock är det ju inte ett normalt beteende att ha sådan koll på allt, antingen har man extremt tråkigt eller så känner man ett behov av att ha koll av någon anledning, stress? oro?

Har jocke ens gått ut och sagt själv att han såg perfab andreas eller är det bara ett rykte?
Och om det är jocke som gått ut med den informationen, varför? vad var hans poäng med att gå ut med den informationen?
Citera
2024-08-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Där har du en poäng.
Vem sitter och håller koll på vem som går utanför ens lägenhet/boende hela dagarna?
Okej, gammel tanten längre ner på gatan har stenkoll på alla bilar som kör på våran gata, inget undgår den damen. Dock är det ju inte ett normalt beteende att ha sådan koll på allt, antingen har man extremt tråkigt eller så känner man ett behov av att ha koll av någon anledning, stress? oro?

Har jocke ens gått ut och sagt själv att han såg perfab andreas eller är det bara ett rykte?
Och om det är jocke som gått ut med den informationen, varför? vad var hans poäng med att gå ut med den informationen?

Tror han vill ha ett alibi om hans hjärnspöken skulle vara sanna. Som sagt, hans stressnivå går att ta på.
Citera
2024-08-30, 23:06
Medlem
De va väl till gruppchatten han skrev? vem sa sms? han e stressad men de e mycket nu för han
Senast redigerad av Pallal 2024-08-30 kl. 23:09.
Citera
2024-08-30, 23:23
Medlem
Citat:
mutemute123 tar allt i denna tråden som ett privat meddelande till sig själv och leker moderator
Mutemute123 är inte helt ensam om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in