2024-08-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Igår sa han att han & rask har pratat och rask bad om ursäkta och han tog emot den så nu behöver ingen prata mer om de, så sa han. Avslutade med att vi är sams.

Men om jag va kriminell så skulle jag inte vara så glad om vad rask/jocke sagt om en. Ett samtal hjälper 20% men någonting annat måste ske. Jocke måste vara extremt stressad nu.
Citera
2024-08-30, 08:41
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenBoi
Men om jag va kriminell så skulle jag inte vara så glad om vad rask/jocke sagt om en. Ett samtal hjälper 20% men någonting annat måste ske. Jocke måste vara extremt stressad nu.

Har Jocke gått ut och talat om Prefab-Andreas?

På vilken plattform isf?
Citera
2024-08-30, 10:12
Medlem
Citat:

Men är han kriminell idag? Känns mer som att du vill få igång något som folk redan löst.
Tror inte Jocke är ett dugg stressad.
Citera
2024-08-30, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Har Jocke gått ut och talat om Prefab-Andreas?

På vilken plattform isf?

Andreas gick utanför jockes lägenhet och då skickade Jocke ett sms till någon och sa att Julias dejt går utanför vår lägenhet. Sen kom de de sms:et ut.
Det kanske kändes konstigt då Andreas varit utanför chrippa också.
Citera
2024-08-30, 10:22
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Andreas gick utanför jockes lägenhet och då skickade Jocke ett sms till någon och sa att Julias dejt går utanför vår lägenhet. Sen kom de de sms:et ut.
Det kanske kändes konstigt då Andreas varit utanför chrippa också.

Märkligt att alla privata sms delas offentligt.

Men jag kanske har en högre integritet och är gammaldags.
Citera
2024-08-30, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Märkligt att alla privata sms delas offentligt.

Men jag kanske har en högre integritet och är gammaldags.

De kan man tycka men jag svarade bara på din fråga om uttalandet.
Citera
2024-08-30, 10:51
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
De kan man tycka men jag svarade bara på din fråga om uttalandet.

Det var inte kritik mot dig.
Bara en reflektion.
Citera
2024-08-30, 14:01
Medlem
Citat:
Men är han kriminell idag? Känns mer som att du vill få igång något som folk redan löst.

Jag vet inte om Andreas är kriminell alls, jag bara menade att om han varit/är så kommer inte ett samtal med Jocke lösa det. Du är själv en av de som försvarar Jocke dag som natt men skulle du kunna framföra bevis att det är löst eller gillar du bara inte att man ifrågasätter Jocke? Du har rätt, jag skriver här för att få igång en diskussion, många skriver på Flashback för att få igång någonting. Att du inte vill att folk ska prata om vad de tror/tycker/tänker är uppenbart.
Är man inte stressat om man måste hålla koll på vilka som går utanför sin lägenhet? Det är ett pundarbeteende.

Sluta leka moderator och säg till folk om vad som får pratas om eller inte.
Citera
2024-08-30, 14:09
Medlem
Citat:
Jag vet inte om Andreas är kriminell alls, jag bara menade att om han varit/är så kommer inte ett samtal med Jocke lösa det. Du är själv en av de som försvarar Jocke dag som natt men skulle du kunna framföra bevis att det är löst eller gillar du bara inte att man ifrågasätter Jocke? Du har rätt, jag skriver här för att få igång en diskussion, många skriver på Flashback för att få igång någonting. Att du inte vill att folk ska prata om vad de tror/tycker/tänker är uppenbart.
Är man inte stressat om man måste hålla koll på vilka som går utanför sin lägenhet? Det är ett pundarbeteende.

Wow, känsligt märker jag.
Du kanske då ska vara tydlig med att du inte vet om han är kriminell eller inte när du börjar skriva något.
Vart framkommer det att Jocke & Andreas har nått otalt med varandra?
Vem har sagt att han står och har koll? han kan ju ha kollat ut genom ett fönster, varit på väg ut eller rastat hunden.
Citera
2024-08-30, 14:11
Medlem
Citat:

Citat:

Talar ni om Andreas från Spökjakt? Det stämmer att "medium" är kriminella ja, eftersom de sysslar med bedrägeri.
Citera
2024-08-30, 14:21
Medlem
Citat:
Wow, känsligt märker jag.
Du kanske då ska vara tydlig med att du inte vet om han är kriminell eller inte när du börjar skriva något.
Vart framkommer det att Jocke & Andreas har nått otalt med varandra?
Vem har sagt att han står och har koll? han kan ju ha kollat ut genom ett fönster, varit på väg ut eller rastat hunden.

Du vill uppenbart missförstå användare med flit. Varför ska jag vara tydlig med någonting som jag inte ens skrivit?
Har du bevis på att det löst sig? Du vill tysta folk utan bevis hela tiden.
Citera
2024-08-30, 16:00
Medlem
Citat:
Du vill uppenbart missförstå användare med flit. Varför ska jag vara tydlig med någonting som jag inte ens skrivit?
Har du bevis på att det löst sig? Du vill tysta folk utan bevis hela tiden.

Men du skrev ”om jag var kriminell” då låter ju det som att du menar att Andreas är kriminell, gå tillbaka och läs hur du skrev det.

Det är ju Andreas själv som har sagt det, han och Rask löste saken privat.
Sen att Jocke & Andreas har problem är inget jag har hört något om.

Alla har rätt att skriva vad dom vill jag försöker inte tysta någon för att jag skriver ett svar till någon.
Men anser att det är dumt med lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in