Citat:
Ursprungligen postat av
GalenBoi
Jag vet inte om Andreas är kriminell alls, jag bara menade att om han varit/är så kommer inte ett samtal med Jocke lösa det. Du är själv en av de som försvarar Jocke dag som natt men skulle du kunna framföra bevis att det är löst eller gillar du bara inte att man ifrågasätter Jocke? Du har rätt, jag skriver här för att få igång en diskussion, många skriver på Flashback för att få igång någonting. Att du inte vill att folk ska prata om vad de tror/tycker/tänker är uppenbart.
Är man inte stressat om man måste hålla koll på vilka som går utanför sin lägenhet? Det är ett pundarbeteende.
Sluta leka moderator och säg till folk om vad som får pratas om eller inte.
Där har du en poäng.
Vem sitter och håller koll på vem som går utanför ens lägenhet/boende hela dagarna?
Okej, gammel tanten längre ner på gatan har stenkoll på alla bilar som kör på våran gata, inget undgår den damen. Dock är det ju inte ett normalt beteende att ha sådan koll på allt, antingen har man extremt tråkigt eller så känner man ett behov av att ha koll av någon anledning, stress? oro?
Har jocke ens gått ut och sagt själv att han såg perfab andreas eller är det bara ett rykte?
Och om det är jocke som gått ut med den informationen, varför? vad var hans poäng med att gå ut med den informationen?