2024-05-13, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Flodhästen åmade sig i morgonTV om att alla är elaka mot henne för att hon är fet men främst för att hon är en så framgångsrik kvinna. Tjockan är fet thats it...

Det sägs ju ibland att vara författare eller konstnär inte är något man blir FET på. Men Läckberg har väl motbevisat det. Hon ser inte ut att svälta.

Förr-i-tiden var det väl också en del rik överklass som visade att de hade det gott ställt via en omfångsrik kroppshydda. Så det kanske är Läckbergs sätt att visa upp sin framgång. Hon visar att hon har råd att äta. Gott. Och mycket.
Citera
2024-05-14, 14:53
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunteBra
Det sägs ju ibland att vara författare eller konstnär inte är något man blir FET på. Men Läckberg har väl motbevisat det. Hon ser inte ut att svälta.

Förr-i-tiden var det väl också en del rik överklass som visade att de hade det gott ställt via en omfångsrik kroppshydda. Så det kanske är Läckbergs sätt att visa upp sin framgång. Hon visar att hon har råd att äta. Gott. Och mycket.

Tydligen så är hon fåfäng nog att med photoshop ta bort det feta facet på reklamerna om senaste boken. Så nog är flodhästen medveten om hur hon ser ut och att folk undrar varför hon med alla sina pengar inte gör något åt sin fetma. Hon äger ju för tusan en vårdcentral på Östermalm och nog har de väl en dietist som kan hjälpa till?
Citera
2024-06-06, 01:41
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Tydligen så är hon fåfäng nog att med photoshop ta bort det feta facet på reklamerna om senaste boken. Så nog är flodhästen medveten om hur hon ser ut och att folk undrar varför hon med alla sina pengar inte gör något åt sin fetma. Hon äger ju för tusan en vårdcentral på Östermalm och nog har de väl en dietist som kan hjälpa till?

Hon (Fettot) har, Pengar, Vårdcentral, Dietist, numera även spökskrivare till sina böcker så hon har all tid och möjlighet i världen att gå ner till åtminstone 100 kg, dvs bort med 30-40kg.
Citera
2024-06-12, 16:52
Medlem
moralhoras avatar
Jag ska säga att jag har börjat beundra kvinnan mer och mer av den enkla anledningen att hon kallar sina serier på ViaPlay/Tv3 för såpor. Jag hoppas hon fortsätter försöka återuppliva den svenska såpan som dog en elak död i det tidiga 2000-talet!
Citera
2024-07-07, 23:44
Medlem
Varför lämnar hon alltid bort polly? Känns som polly aldrig är med sina föräldrar
Citera
2024-07-25, 09:58
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Varför lämnar hon alltid bort polly? Känns som polly aldrig är med sina föräldrar

Barn är som en accessoar för rika människor, där har du svaret på ditt inlägg, tragiskt men sant.
Citera
2024-07-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunteBra
Att folk häcklar just Camilla Fettberg angående hennes fetma beror väl antagligen bl a på att hon själv gjort fettofobiska uttalanden.
Det här tycker jag är intressant. Kan du visa på hennes gamla fettofobiska uttalanden?
Citera
2024-07-25, 20:01
Medlem
Dotter flyttar till Gbg kul för mormor
Citera
2024-08-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Det här tycker jag är intressant. Kan du visa på hennes gamla fettofobiska uttalanden?
Jag minns tydligt hur hon i en intervju (enl journalisten iaf) hånade sitt gamla jag när hon var som smalast, under Lets Dance, och berättade att Simon sagt att den "gamla" Camilla inte hade fått mycket ligga. Nu är hon ju sen några år tillbaka i samma figur som hon hade längre tillbaka. Kan inte låta bli att tänka på den intervjun när jag läser att hon klagar på att hon utsätts för fettmobbing.
Citera
2024-08-30, 11:01
Medlem
Jag undrar så vad som hänt mellan henne och hennes mamma. Förr nämndes mamman friskt på hennes instagram, det var bilder och texter osv. Nu inget. Mamman verkar inte ens vara i Sthlm för att fira hennes 50 års dag??🤨 för att vara någon som tjatat om sin unika "stjärnfamilj" så är ju detta mkt konstigt. Verkar skurit sig helt där?
Citera
2024-08-30, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag minns tydligt hur hon i en intervju (enl journalisten iaf) hånade sitt gamla jag när hon var som smalast, under Lets Dance, och berättade att Simon sagt att den "gamla" Camilla inte hade fått mycket ligga. Nu är hon ju sen några år tillbaka i samma figur som hon hade längre tillbaka. Kan inte låta bli att tänka på den intervjun när jag läser att hon klagar på att hon utsätts för fettmobbing.
Ah, tack. Kan bara gissa att hon och Simon helst vill lägga den intervjun i glömskans arkiv.
Citera
2024-08-30, 12:55
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Ah, tack. Kan bara gissa att hon och Simon helst vill lägga den intervjun i glömskans arkiv.

Hon skulle ju till och med börja tävla i fitness i samband med tiden denna intrevju gjordes 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in