Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Vad är det egentligen jag nyss har lyssnat på !!!
Säger som DonotGetTwisted varför heter podden "Alla kort på bordet "
Snacka om att bli blåst om man nu vill lyssna på det . På sätt & viss blir det fel marknadsföring
Och det var som jag trodde flyttar N ner så är det med hennes mamma & plastpappa .
Och det är inte aktuellt I dagsläget
Men inom snar framtid
Kan hon verkligen inte göra någonting utan sin mamma .
Och här kommer den ena lögnen efter den andra fram i detta avsnitt.
Dom pratar åter igen om Davide vilken gentleman han och den italienska Hingsten . Och allt kretsa kring henne & Davide i alla tidningar och allt blev så stort mm
Var det inte hon som satt och sa att hon aldrig kunde vara med en kille som varit med så många tjejer för ett tag sen bla hängt ut A och påstått det så ni tjejer kan ta över mm
Hon sitter och säger att hon bara var i Spanien 2 dar inte i 2 v . Men plötsligt så när dom ska hem så blir hennes bror sjuk och hamnar på sjukhus så dom får stanna längre .
Men vänta sek innan säger du att det är 2 där sen går mamma J åter in igen oh försvarar N varför resan blev längre mm
Och här kommer Ns rätta sida fram igen det är bara pengar som styr hela tiden
Brutit mitt löfte & tvingat mig själv att lyssna på den senaste podden.
Förlåt..men herregud vad är det man lyssnar på???
Vilket flams & raljerande.....
Blir så lågt & Sååå pinsamt.
Man känner att N vill ha ordet hela tiden och detta eviga självfösvar från J sida.
Inte mycket att lyssna på.... Ren och skär smörja om någon frågar mig. Men det finns ju uppenbarligen de som gillar det med och som sagt, ingen tvingar ju en att lyssna till dessa ytliga juveler.
Förstår bara inte:
Hur kan människor tycka att dessa fnittrande ladies, svävandes högt upp i det blå som konstant förskönar, försvarar och talar emot sig själva öppet är förtroendegivande och fyller någon som helst funktion?
*N spanade ogenerat via burken in & "raggade" upp Davide på SM. Sitter nu och skryter om den dejten i sin podd som om hon vore det mest perfekta "ragget" , en världsstjärna av högsta rang och typ jagad av paparazzi.🙄🤣🤮
Och så "mamma" J som mer än gärna hakar på "glamoursnacket" med signaler som kan likställas med citatet:
"Hi Guys, come and pick me".
* En Marbella-snackis där klimat, killar & "jobbresor" ploppar upp mitt i dejtingdjungeln & hur fantastiskt det är att leva och bo i Spanien. Men framförallt hur "attraktiva" Spanjorer (Sydeuropeiska män) är i förhållande till Svenskar. Det är även helt ok. och absolut inte något fel i att åka bort i två veckor
när man har en bebis hemma och en "mormor" som kan vara barnvakt. Det har människor inget med att göra.
N är sugen på stt flytta till Marbella om hon får med sig familjen.🫣
Skulle vara intressant att få uppleva dessa två "mega🌟🌟 flyga ner och rota fötterna på jordytan för en stund och öppna den dörr som leder dem till det verkliga livet istället för att ägna dyrbar tid till att tro sig leva i en värld som inte finns.
Visst. Drömmar är till för att drömmas, om och om igen, men för lilla C skull så bör det rimligen finnas en värd för henne och i hennes direkta närhet som är rotad, trygg och verklig. I nuläget finns nog bara den välden hos hennes pappa (A).
JÖSSES!!!