2024-08-29, 21:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Ja, och det är det som är rasism!
Jag tror du missförstår mig?
Jag säger ju att chrippa är rasist.
Men att det inte är konstigt att han inte hade problem med Julia eftersom hon är vit och han är endast rasistisk emot icke vita människor.

Tillägg: eller menar du att man inte kan vara rasistiskt emot vita?
Senast redigerad av Dopy 2024-08-29 kl. 21:43.
Citera
2024-08-29, 21:58
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men att det inte är konstigt att han inte hade problem med Julia eftersom hon är vit och han är endast rasistisk emot icke vita människor.

"Vita" beror på hur du definierar det.
Svensk rasism mot finnar är obefintlig.
Däremot finns rasism mot slaver (som många polacker och ryssar etc är).
Citera
2024-08-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Precis! Så gör folk när de inte vill ha med sina värdesaker eller skylta med det på fel ställen. Vet ingen som beställer replikor av sina grejer för att t.ex resa med. Man reser väl ändå med något billigare man inte är lika rädd om om man är någorlunda pigg i huvudet. Det är bara en dålig ursäkt för att han blivit påkommen med att sina grejer han flashar med är fake. Det är inget fel med att inte ha råd eller inte vilja lägga pengar på dyra lyxmärken, billiga klockor funkar också finfint att kolla tiden på. Men köper man fake grejer för att flasha med och enbart gör det för att ”se rik” ut är det jävligt pinsamt. Att det ens ska vara så viktigt. Köp det du har råd med istället din idiot så ser du mindre dum ut! Du ser dummare ut med en fake Rolex än en märkeslös klocka från Ur och Penn.
Han gör de använder fejk för Jocke lärt han. han sa de många gånger lyssnar du nt?
Citera
2024-08-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Men tittar man på julia så ser man hennes jugoslaviska drag. Så chrippa är bara rasist mot hudfärg? Vilken hudfärg har araber då?
Citera
2024-08-29, 22:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Men tittar man på julia så ser man hennes jugoslaviska drag. Så chrippa är bara rasist mot hudfärg? Vilken hudfärg har araber då?
Mitt svar var till personen som tyckte det var konstigt att en rasist som chrippa kunde bli tillsammans med Julia.
Dem videos där jag sett honom uttrycka sig rasistiskt har det varit emot färgade personer, men om du vet om någon gång där han uttryckt sig rasistiskt emot någon vit får du gärna länka det.
Citera
2024-08-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Han gör de använder fejk för Jocke lärt han. han sa de många gånger lyssnar du nt?

Undra om han hoppar, om någon säger ”hoppa” också. Jisses, karln kan väl ta egna beslut utan att skylla på någon annan!
Citera
2024-08-29, 23:00
Medlem
Citat:

det är väldigt svårt att ta något han säger på allvar. killen är efterbliven. han är en iq 70 som tror han är supersmart. det ligger humor i det, vi skrattar åt honom och inte med honom.
Citera
2024-08-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är något jag också hade velat se.
Om han helt och hållet bara släppte på garden och tillmötesgår myndigheterna, så hade de uppfattat honom som samarbetsvillig.
Med det hade problemen successivt löst dig, även om det kommer att ta sin tid.
Han hade växt i både sina och i sina följares ögon.

Det hade dessutom varit hans perfekta content - ’vägen tillbaka’.
Hans kanal hade växt, finns det ens någon med liknande koncept att följa någon steg för steg i realtid?

Det är vad jag tror.

Lycka till att få idioten att inse det.
Citera
2024-08-29, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Undra om han hoppar, om någon säger ”hoppa” också. Jisses, karln kan väl ta egna beslut utan att skylla på någon annan!
Självklart. Han kan ju inte ta ansvar för vad han själv tar sig för.
Citera
2024-08-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Självklart. Han kan ju inte ta ansvar för vad han själv tar sig för.

Nä, det är ju mer än tydligt.
Citera
2024-08-30, 00:07
Medlem
Citat:

Att du ens tror på något han säger? 😂 Chrippa, sanningssägaren!
Citera
2024-08-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
precis många i tråden spårar ur totalt.

Har man lärt sig något om C är det att han säger det som passar för stunden och som ställer honom i bäst ljus. Största delen av det han säger är lögner, för att ibland erkänna något litet som någon annan redan outat. Fattar inte att det fortfarande finns småtjerer och grabbar som skriver ”men han sa juuuu” 🤦‍♀️
Han säger all möjlig skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in