2024-08-29, 17:05
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Varför är du så feg så att du gömmer dig bakom en man? Kan du inte "tillrättavisa" den slemmige förbrytaren själv genom att ge honom en örfil och ett skarpt, verbalt - "ge dig för i helvete"?

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, jag försvarar inte någon som tafsar men jag anser att man kan stå upp för sig själv och inte gömma sig bakom sin partner eller lagboken. Ytterst fegt beteende som ligger helt rätt i tiden, tyvärr...

Min mans örfilar är mer kraftfulla, det blir således en mer korrekt och balanserad tillrättavisning.
Citera
2024-08-29, 17:06
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedSunshine
"Jag är så desperat efter närhet att det självklart skulle vara okej om tanten tafsar på mig under
tryckaren =/= Folk bör få tafsa bäst de vill när helst de känner för det".

Hur fan skulle det se ut om karlarna började tafsa på damerna under danstävlingar?
Vi snackar intima tryckare mitt i natten på nattklubbar nu och där båda parter har fått i sig både ett och annat glas.
Citera
2024-08-29, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Nej, jag menar inte att grabba tag i skinkorna som en annan dåre utan en liten intim smekning ner på en skinkan. Blir svaret detsamma så vet man att det är något på gång och att man har blivit godkänd av tjejen. Visst, man kan viska i örat (eller snarare fråga högt i örat pga musiken) om det finns någon attraktion mella oss, men det är ju ganska så osexigt och awkward eller?

Jo, men hellre osexigt och awkward än att göra en tjej potentionellt obekväm.
Citera
2024-08-29, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Att många kom undan förr var ju knappast för att tjejerna ville mer utan snarare för att dom inte vågade säga ifrån. Så är det ju fortfarande, finns ju en anledning att tjejen som denna tråd initialt handlade om inte gav snubben en lavett eller skrek ifrån.

Ja, allt vänds mot kvinnorna och det har det alltid gjort! Kanske är det inte svårare än att han går över en gräns och hon fryser, vet inte hur hon ska reagera i stunden. Han är den starkare. Att han beter sig illa åt - det är hans handlande. Hon kan inte beskyllas för att ha reagerat fel i en situation som han skapade på eget initiativ.
Citera
2024-08-29, 17:08
Medlem
Citat:
Nej, jag menar inte att grabba tag i skinkorna som en annan dåre utan en liten intim smekning ner på en skinkan. Blir svaret detsamma så vet man att det är något på gång och att man har blivit godkänd av tjejen. Visst, man kan viska i örat (eller snarare fråga högt i örat pga musiken) om det finns någon attraktion mella oss, men det är ju ganska så osexigt och awkward eller?

Men lilla gubben, livet är ju tyvärr inte en av dina snuskfilmer från snusk-tube. Man smeker inte främlingar "lite intimt" på skinkorna. I verkligheten så är det fortfarande att ofreda. Oavsett vad skådespelarna får det att framstå som.
Jag börjar förstå varför du har sådana märkliga resonemang.
Citera
2024-08-29, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Jo, men hellre osexigt och awkward än att göra en tjej potentionellt obekväm.

Tacksam för de orden
Citera
2024-08-29, 17:10
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Grattis, ta väl hand om honom då.

Tror dock jag missade din poäng. Vill du utveckla?

Absolut. Då diskussionen grundas i, på ett ungefär, att utvecklingen i Sverige (tafsande män polisanmäls och får betala skadestånd) är ett tecken på hur feminismen får allt att ruttna på bekostnad av "bra/riktiga män" - så kan jag i egenskap av att vara kvinna som anser att tafsande män förtjänar ett berg av skit - klargöra att jag inte haft svårt att träffa män, en del av dem bra, och att jag nu lever med en mycket bra man.

Män som förgörs av en utveckling som innebär att det är förbjudet att tafsa eller köpa sex - är inga män, ju färre av dem desto bättre.
Citera
2024-08-29, 17:10
Medlem
Citat:
Vi snackar intima tryckare mitt i natten på nattklubbar nu och där båda parter har fått i sig både ett och annat glas.

Jaja på så vis. Bara jag har druckit lite så får jag klappa lite vart jag vill, och en dans är en invit till att klämma bäst man vill på motpartens skinkor. Brösten också kanske?
Citera
2024-08-29, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Ja, allt vänds mot kvinnorna och det har det alltid gjort! Kanske är det inte svårare än att han går över en gräns och hon fryser, vet inte hur hon ska reagera i stunden. Han är den starkare. Att han beter sig illa åt - det är hans handlande. Hon kan inte beskyllas för att ha reagerat fel i en situation som han skapade på eget initiativ.

Precis. Sen vet vi ju inte vad tjejen har för erfarenheter tidigare. Hon kan ju haft riktigt jävliga upplevelser med snubbar förr och efter många och långa besök hos diverse psykologer och kuratorer så kanske hon vågar sig på lite krogliv för första gången och så händer detta?
Vi har ingen aning om vad folk har i bagaget. Och även om dom inte har några trauman bakom sig så ska dom inte behöva få det heller bara för att snubbar tror dom äger rätten över tjejers kroppar.
Citera
2024-08-29, 17:12
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedSunshine
Jaja på så vis. Bara jag har druckit lite så får jag klappa lite vart jag vill, och en dans är en invit till att klämma bäst man vill på motpartens skinkor. Brösten också kanske?
Nä, inte brösten, där går gränsen. Likadant som att gränsen går vid kläm på snoppen från grogghaggans sida.
Citera
2024-08-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Har du aldrig smekt en kvinna på rumpan? Du måste vara bög.
Det är svårt att vara bög när man kvinna. Jag tafsar på varken män eller kvinnor. Hyfs kallas det. Lär dig det.!.
Citera
2024-08-29, 17:15
Medlem
Citat:
Nä, inte brösten, där går gränsen. Likadant som att gränsen går vid kläm på snoppen från grogghaggans sida.

Så hur kommer det sig att skinkorna är okej, men inte brösten?

Du låter som en väldigt sorglig individ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in