Citat:
Ursprungligen postat av
PyjamasXL
Men om man får lov att dansa tryckare med en tjej på en krog, då har väl någon kommunikation redan upprättats mellan varandra. Det tycker jag i alla fall, och om hon väljer att konna på min rumpa under dansen så är det helt okej. Det har faktiskt hänt att jag blivit taken på kuken också, och där går väl gränsen kan jag tycka. Inte för att jag anmält henne för det, men jag talade säkert om och skojade med polarna i baren om det efteråt

Var inte så säker på det. Om jag bjuder upp till dans eller blir uppbjuden så är min första tanke enbart dans. Men om personen vill fortsätta dansa och det blir intimare, ja då kan det tolkas som en invit. Men jag hade nog ändå frågat lite snyggt om det finns en attrahering från denne och sen tagit ställning till det i det läget.
Att bara dansa utan att nåt annat hänt och sen bara grabba rätt på röven är inte okej, även om dansen varit nära (s.k. tryckare).
Och det som hänt dig är givetvis inte okej heller. Sen att du tar det med ro är ju din ensak, men det betyder ju inte att alla andra ska tycka att det är lugnt för det om dom blir utsatta för samma sak.