2024-08-29, 16:53
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Eller så ger man fan i och tafsa på random folk. Är det nån du känner så har ni väl förhoppningsvis haft nån form av kommunikation innan så ni vet vad som gäller?
Men om man får lov att dansa tryckare med en tjej på en krog, då har väl någon kommunikation redan upprättats mellan varandra. Det tycker jag i alla fall, och om hon väljer att konna på min rumpa under dansen så är det helt okej. Det har faktiskt hänt att jag blivit taken på kuken också, och där går väl gränsen kan jag tycka. Inte för att jag anmält henne för det, men jag talade säkert om och skojade med polarna i baren om det efteråt
Citera
2024-08-29, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag hade nog överlevt det är jag ganska säker på .

Kanske en gång men om det hände med jämna mellanrum skulle du nog tycks att det var äckligt. Det är jävligt ohyfsat.
Citera
2024-08-29, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Jag är ganska säker på att de flesta inte anmäler sånt nu heller.

Känns som att förr gjorde männen lite som de ville tyvärr. Numera tycker nog de flesta att det är svinigt vilket det är.
Citera
2024-08-29, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Men om man får lov att dansa tryckare med en tjej på en krog, då har väl någon kommunikation redan upprättats mellan varandra. Det tycker jag i alla fall, och om hon väljer att konna på min rumpa under dansen så är det helt okej. Det har faktiskt hänt att jag blivit taken på kuken också, och där går väl gränsen kan jag tycka. Inte för att jag anmält henne för det, men jag talade säkert om och skojade med polarna i baren om det efteråt

Var inte så säker på det. Om jag bjuder upp till dans eller blir uppbjuden så är min första tanke enbart dans. Men om personen vill fortsätta dansa och det blir intimare, ja då kan det tolkas som en invit. Men jag hade nog ändå frågat lite snyggt om det finns en attrahering från denne och sen tagit ställning till det i det läget.
Att bara dansa utan att nåt annat hänt och sen bara grabba rätt på röven är inte okej, även om dansen varit nära (s.k. tryckare).

Och det som hänt dig är givetvis inte okej heller. Sen att du tar det med ro är ju din ensak, men det betyder ju inte att alla andra ska tycka att det är lugnt för det om dom blir utsatta för samma sak.
Citera
2024-08-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James.Fjong
Man gör verkligen allt för att för att så split mellan män och kvinnor.
Grova brott läggs ner men den här killen ska vi minsann sätta dit.
Män kommer i förlängningen att hålla kvinnor på avstånd vilket är väldigt dåligt för båda parter.

Det är typ det kvinnor har velat sedan tidernas begynnelse. Håll oss på avstånd tack så att vi kan leva våra liv i fred.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Känns som att förr gjorde männen lite som de ville tyvärr. Numera tycker nog de flesta att det är svinigt vilket det är.

Att många kom undan förr var ju knappast för att tjejerna ville mer utan snarare för att dom inte vågade säga ifrån. Så är det ju fortfarande, finns ju en anledning att tjejen som denna tråd initialt handlade om inte gav snubben en lavett eller skrek ifrån.
Citera
Medlem
Citat:

"Jag är så desperat efter närhet att det självklart skulle vara okej om tanten tafsar på mig under
tryckaren =/= Folk bör få tafsa bäst de vill när helst de känner för det".

Hur fan skulle det se ut om karlarna började tafsa på damerna under danstävlingar?
Citera
2024-08-29, 17:02
Medlem
Garanterat att det var en vadslagning med kompisar . Vem vågar ta henne på rumpan . Han viste inte att det skulle kosta dyrt för han
Citera
2024-08-29, 17:03
Medlem
Citat:
Men att som kvinna klämma män på kuken är rätt, eller hur?
När har jag sagt det?
Citera
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Herregud - och så finns det folk som undrar varför det föds så mycket färre barn, i dagens samhälle. Haha, "Är du okej med att jag kommer närmre?", En klassiker! Skulle vara kul att se dig på ett dansställe eller krogen, eller varför inte en trång buss eller T-banevagn. Kör du med samma stil där?

Jag har gjort fler barn än genomsnittet och aldrig blivit utredd för sexualbrott så det verkar fungera bra.
Citera
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Var inte så säker på det. Om jag bjuder upp till dans eller blir uppbjuden så är min första tanke enbart dans. Men om personen vill fortsätta dansa och det blir intimare, ja då kan det tolkas som en invit. Men jag hade nog ändå frågat lite snyggt om det finns en attrahering från denne och sen tagit ställning till det i det läget.
Att bara dansa utan att nåt annat hänt och sen bara grabba rätt på röven är inte okej, även om dansen varit nära (s.k. tryckare).

Och det som hänt dig är givetvis inte okej heller. Sen att du tar det med ro är ju din ensak, men det betyder ju inte att alla andra ska tycka att det är lugnt för det om dom blir utsatta för samma sak.
Nej, jag menar inte att grabba tag i skinkorna som en annan dåre utan en liten intim smekning ner på en skinkan. Blir svaret detsamma så vet man att det är något på gång och att man har blivit godkänd av tjejen. Visst, man kan viska i örat (eller snarare fråga högt i örat pga musiken) om det finns någon attraktion mella oss, men det är ju ganska så osexigt och awkward eller?
Citera
2024-08-29, 17:04
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Nu pratar vi om en smekning av en rumpa på en fest. Vi pratar om en händelse som sker mellan två olika kön där någon av dom är attraherade av den andre och de redan tagit kontakt med varandra.

Du föreslår att de ska smsa varandra om tillåtelse för beröring? Sådant sker utan konversation EFTER att man skapat rapport och redan haft en konversation. Du frågar säkert din gifta man om du får tillåtelse att gå ned och suga hans kuk, din sjuka jävel.

Av oss två är det inte jag som riskerar att hamna i myndigheternas klor pga. undermåligt uppträdande så det är nog inte jag som är den sjuke jäveln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in