2024-08-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Contrails bildar när flygplan stiger genom en viss höjd som inte är en flyghöjd, bara en passeraigenom-höjd.

Kolla vid flygplatser där flygplan stiger. Där är enda stället vi kan se contrails.

Du har uppenbart en helt annan definition av contrails än vad resten av världen har.

Varför kan vattnet i avgaserna inte bilda iskristaller på flyghöjd?
Citera
2024-08-29, 15:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kommer den här sörjan från vanliga flygplan i linjetrafik?

Har inte en aning.
Jag ser bara sörjan.
Citera
2024-08-29, 15:41
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Har inte en aning.
Jag ser bara sörjan.

Är det inte off topic då? Tråden handlar om chemtrails, inte nån ’sörja’ i luften.

Och chemtrails i sin tur påstås väl komma från just till synes vanliga trafikflygplan. Flermotoriga stora plan med eller utan (ovetande) passagerare. Det är iaf så jag tolkat ämnet. Trailsen ser från början ut som ett utsträckt ’streck’. Ser precis ut som vanliga kondensstrimmor, men det är de inte - enligt vissa.

Geoformning(?) utförd av insekter från andra planeter borde diskuteras i en annan tråd tycker jag.

Är insekterna inne i flygplanen?
Senast redigerad av Clay Allison 2024-08-29 kl. 15:48.
Citera
2024-08-29, 16:04
Medlem
Citat:
Och chemtrails i sin tur påstås väl komma från just till synes vanliga trafikflygplan. Flermotoriga stora plan med eller utan (ovetande) passagerare. Det är iaf så jag tolkat ämnet.

Nja, nu är de troende inte en homogen grupp men de flesta hävdar väl att det inte handlar om vanliga trafikflygplan utan snarast några mystiska militära flygplan som inte är synliga på t.ex FR24?

Att det skulle handla om vanliga passagerarplan faller ju på att dessa inte har lastförmåga att ta med sig en massa chemtrailsjuice, de kan inte lasta både passagerare och chemtrails.
Citera
2024-08-29, 16:07
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nja, nu är de troende inte en homogen grupp men de flesta hävdar väl att det inte handlar om vanliga trafikflygplan utan snarast några mystiska militära flygplan som inte är synliga på t.ex FR24?

Att det skulle handla om vanliga passagerarplan faller ju på att dessa inte har lastförmåga att ta med sig en massa chemtrailsjuice, de kan inte lasta både passagerare och chemtrails.

Ja det är mycket som faller i deras påståenden.

Men chemtrails måste väl ha en minsta gemensam nämnare. Så att allt som sker i luften är chemtrails. Eller så är det det. Jag kanske hade missuppfattat.

Men är de långa vita spåren ändå inte en förutsättning för att kalla det chemtrails?
Citera
2024-08-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ja det är mycket som faller i deras påståenden.

Men chemtrails måste väl ha en minsta gemensam nämnare. Så att allt som sker i luften är chemtrails. Eller så är det det. Jag kanske hade missuppfattat.

Men är de långa vita spåren ändå inte en förutsättning för att kalla det chemtrails?

Jo någon jävla ordning får det väl vara, självklart är synliga trails en förutsättning. Annars blir det ju bara jättedumt.
Citera
2024-08-29, 16:11
Medlem
Citat:
Contrails bildar när flygplan stiger genom en viss höjd som inte är en flyghöjd, bara en passeraigenom-höjd.

Varför kan vattnet i avgaserna inte bilda iskristaller på marschhöjd?

Citat:
Har inte en aning.
Jag ser bara sörjan.

Varför har du inte tagit reda på vilka plan det är som strimmar? De syns ju på FR24.

Är du bara lat eller är du ointresserad av ämnet vi diskuterar?
Citera
2024-08-29, 16:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Varför har du inte tagit reda på vilka plan det är som strimmar? De syns ju på FR24.

Är du bara lat eller är du ointresserad av ämnet vi diskuterar?

Ja det går liksom inte att bli troende om man inte är lagd åt det hållet, och har sett chemtrails.

Ni kan ju välja att inte ens tro på ögonen som ni ser med.
Ni har tränat på att tro sen ni föddes, för så bra är man inte på att tro.. om man inte blev lärd att tro på teorier istället för att studera fakta.

Alla kan inte tro.. efter att bevis har observerats, och uppfattats.
Citera
2024-08-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ja det går liksom inte att bli troende om man inte är lagd åt det hållet, och har sett chemtrails.

Ni kan ju välja att inte ens tro på ögonen som ni ser med.
Ni har tränat på att tro sen ni föddes, för så bra är man inte på att tro.. om man inte blev lärd att tro på teorier istället för att studera fakta.

Alla kan inte tro.. efter att bevis har observerats, och uppfattats.

Ännu mer innehållslöst ordbajsande.

Citat:
...efter att bevis har observerats, och uppfattats.

Vilka bevis?

Att det syns strimmor i skyn är inget bevis. Det kan förklaras med att vattnet i avgaserna bildar iskristaller.
Citera
2024-08-29, 17:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ännu mer innehållslöst ordbajsande.

Vilka bevis?

Att det syns strimmor i skyn är inget bevis. Det kan förklaras med att vattnet i avgaserna bildar iskristaller.

Du blir nog en farlig människa när du väl inser att chemtrails hände, och varför dom hände.

När allt du inbillat dig smulas sönder av att du ser sanningen.
Citera
2024-08-29, 18:53
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Du blir nog en farlig människa när du väl inser att chemtrails hände, och varför dom hände.

Lägg fram lite bevis istället.
Citera
2024-08-29, 18:55
Medlem
Citat:

Du får väl hjälpa mig att se sanningen.

Varför kan vattnet i avgaserna inte bilda iskristaller på marschhöjd? Det är ju trots allt jättekallt på 10000 meters höjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in