2024-08-29, 10:43
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Tror det mer har att göra med att dessa kriminella dårar har lättare för sig att manipulera kvinnor med ytligt smicker, lögner, pengar, droger, skulder och våld. Har man lite dålig självkänsla så kan det vara väldigt svårt att dra sig ur någon som använder flera av dessa metoder samtidigt. Det kan räcka med att personen bjuder på mycket och verkar så himla trevlig men sen förväntas man att "betala" tillbaka på olika sätt och det är ju förjävligt om man vill göra slut när man fått så mycket "gratis". Hjälper inte heller att det kan vara farliga människor med mycket grupptryck inblandat, som inte sällan blir väldigt hämndlystna om dom inte får som dom vill.

Vanligt folk är sällan så kapabla/desperata att ta till alla ovan nämnda metoder för en flört/ligg/partner.

Ja, manipulation är nog riktigt vanlig bland dessa kriminella slödder - de vet vilka knappar att trycka på och ävens om du skriver, behålla dessa kvinnor i sitt sjuka garn...
Citera
2024-08-29, 10:47
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Är väl lite som att 50 shades of gray filmerna med våldtäktsfantasier sålt mer än bibeln.

Finns även flera undersökningar på hur kvinnor ser på kukstorleken, när det vankas "tjejkväll" på stan så är dom genetiskt förprogrammerade att hitta dom största dasarna och mest utåtagerade tjackade bolatorskarna på stället

Dom vill ha mycket aggresiv och gränslös sex när det är ONS, men det blir för jobbigt för dom i ett långt förhållande, då vill dom ha vanilj.

När 30 årsdagen närmar sig och handpenningen på huset skall betalas då duger Oskar och Gustav plötsligt.

Haha, ja väl rutet - ungefär så ter sig verkligheten för mången yngre kvinnor. Kvinnor har ett mycket större utbud att välja bland också, om man har dessa preferenser och när vi nu också invaderats av 100 000-tusentals invandrarmän så förstår man att kvinnor har att välja mellan...
Citera
2024-08-29, 11:19
Medlem
Varför älskar män kvinnor med ankläppar och söndersminkade/opererade ansikten med stora bröst?

Om du var kvinna vilken man skulle du tända på då? För övrigt tror jag inte att majoriteten av kvinnor gillar kriminella dårar. De som gör det tycker väl att de är tuffa och snygga - kanske har de vuxit upp i en sån miljö eller lyssnar på den typen av musik etc.
Citera
2024-08-29, 11:19
Medlem
RazorKevlars avatar
Kvinnor blir lätt uttråkade, de vill ha nerv i livet och åka med på en riktig roller coaster känslomässigt och då duger inte en harig svensk betahanne som hellre vill se på TV. Kvinnor vill bli upprivna och inte veta vart dom har dig, så det är bara att köra på!
Citera
2024-08-29, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag tror att en faktor i ekvationen att kvinnor dras till farliga män är att de tror sig kunna omvända dem.

Precis, kvinnor ser ofta män som ett slags renoveringsobjekt.
sen finns det såklart de som dras till spänning och det lite farliga.
Men att detta skulle gälla generellt för kvinnor tor jag inte på.
Citera
2024-08-29, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Varför älskar män kvinnor med ankläppar och söndersminkade/opererade ansikten med stora bröst?

Om du var kvinna vilken man skulle du tända på då? För övrigt tror jag inte att majoriteten av kvinnor gillar kriminella dårar. De som gör det tycker väl att de är tuffa och snygga - kanske har de vuxit upp i en sån miljö eller lyssnar på den typen av musik etc.

Stora naturliga bröst är vi bisarrt fixerade vid, från födsel till död.

Har dock aldrig aldrig hört nån gå igång på förstorade läppar och fakebröst.
Citera
2024-08-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Stora naturliga bröst är vi bisarrt fixerade vid, från födsel till död.

Har dock aldrig aldrig hört nån gå igång på förstorade läppar och fakebröst.
Åh, jo. Det är bara att kolla hur många kvinnor som kör med det plus alla porrfilmer med såna.
Citera
2024-08-29, 11:42
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Jag tror att en faktor i ekvationen att kvinnor dras till farliga män är att de tror sig kunna omvända dem.
Absolut en liten del av den kvinnliga befolkningen. Jag tror däremot mer på att majoriteten som faller för dessa män, gör det för att de missuppfattar "våldskapitel" och aggressivitet, med trygghet.
Citera
2024-08-29, 11:56
Medlem
Citat:

Den lilla andel kvinnor som dras till dessa kan nog tänka så. Men den som inte vill förändras kommer inte att göra det.

Själv har jag en snäll kille. Dessa rockar fett!
Citera
2024-08-29, 12:00
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Åh, jo. Det är bara att kolla hur många kvinnor som kör med det plus alla porrfilmer med såna.
Ja och alla kvinnor som sminkar sig. Det gör de för sin man där hemma, eller?

Företag vill sälja produkter och en dyr image, kapitalism. Kvinnor manipuleras av marknaden och övriga kvinnor skapar pådrivande normsättningar som sedan skapar orimliga trender. Dessa trender utgår inte ifrån mannens behov eller behag, utan företagens girighet och manipulation, kombinerat med kvinnliga spinn off-effekter.

Jag har aldrig träffat en man som gillar fake:ade attribut hos en kvinna. Det är kvinnor som missuppfattat detta. Visst kan många tänka sig ett BJ av en med stora läppar, men aldrig att jag skulle uppskatta att min kvinna såg ut så.
Citera
2024-08-29, 12:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Den lilla andel kvinnor som dras till dessa kan nog tänka så. Men den som inte vill förändras kommer inte att göra det.

Själv har jag en snäll kille. Dessa rockar fett!
Bra för dig Jag tror dock att andelen är större än man kan tro. De kvinnor som skickar beundrarbreven med giftasförfrågan till de sjuka mördarna på kåken är bara toppen på ett isberget. De flesta går nog inte så långt så att de skriver brev till kriminella på kåken, utan nöjer sig åt att fantisera och kanske dejta småkriminella blattrar med BMW och guldkedja runt halsen och addidas träningsoverall på kroppen.
Citera
2024-08-29, 12:05
Avslutad
Svårt att respektera såna kvinnor.

Tänker på ludren i Sopranos.
Sen gråter dom när männen i deras familjer dör och subban Adriana blir ju mördad av Silvio.

Minns ett luder från Stockholm som var tillsammans med en stentuff gangstersyrian i Södertälje.
Syrianen vart mördad av sina "vänner" och 08-ludret flyttade gråtande bort från Södertälje och grina att man vet inte vem man kan lita på i den staden.

Cry me a river, bitch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in