Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Hur mår du egentligen?
Jag mår bra tack. Men det verkar ha hänt något med dig? Kan det ha med jobbet att göra? Sett tuffa saker på jobbet som du behöver bearbeta?
Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Snacka om att hitta på och dra slutsatser baserat på känslor!
Snälla nån, du anklagar mig för precis det socialsekreterare gör dagarna i ända. Jag pratar om vad som står i lagboken. Men det begriper väl inte du dig på i egenskap av socionom?
Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Jag skrev att bloggen tycks ha utgivningsbevis och då blir det genast inte så enkelt som du försöker få det till.
Det hjälper inte. Det är olagligt att förtala privatpersoner och det är även extra olämpligt och djupt oetiskt att publicera domar där barn är inblandade. Det finns två barn i det här och de tar skada av publiceringen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det bästa för barnen är att alla lämnar Fia ifred och sluta bry er om henne och hennes vänner. Varför har ingen av er det minsta barnperspektiv överhuvudtaget?
Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Värderade noll och inget vare sig om bloggen eller dumpen och du är inte värd nåt klargörande om mina faktiska åsikter.
Vad dumpen gör är djupt djupt oetiskt och felaktigt. Om du inte förstår varför bör du definitivt inte jobba inom socialtjänsten.
Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Ang dumpen (om formen i sig kan jämföras) så har JK inte drivit någon förtalsfråga hittills. Utifrån ditt lilla brandtal borde det göra dig fullständigt förfärad.
Det är mycket märkligt. Det en alldeles uppenbart fall av den värsta sortens förtal. Vi har inte folkdomstolar i det här landet. Pedofiler ska dömas i vanliga domstolar, ingen annanstans. Allt annat är totalt oacceptabelt i ett demokratiskt samhälle och nej jag försvarar inte pedofiler. Det är inte vad det handlar om. Jag försvarar demokratin och jag är givetvis för betydligt hårdare straff för sexbrott mot barn. Det är ett skämt idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
BetteBoop
Tvivlar inte på att F kommer anmäla, hur det går lär visa sig.
Det hoppas jag att hon gör.