2024-08-28, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Någon som forskat i USA tidigare tydligen. Han flyttade förmodligen till Sverige i samband med att USA terroristklassade NMR.

Och jag som trodde på dig igår när du skrev att det var neandertalare i NMR. Men nu visar det alltså sig att det finns högutbildade där med? Min världsbild kastas omkull, vad ljuger du mer om? Kan det vara så att du inte vet någonting om NMR och att det är du som är neandertalaren?
Citera
2024-08-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationsofSweden
Spelar du dum nu eller har demensen vibrera sakteligen uppe i potatisen?

Det har sjungits på nästan varje s k festlighet bland judehögern efter deras död. Och det med glädje och förtjusning.

https://omni.se/mpolitiker-bar-troja...palme/a/RRaG4A

Det säger ändå något om dig. Att du väljer att leka dum kring sådana frågor eller i allmänhet apa runt på detta besynnerliga viset.

Snacka om att gripa efter halmstrån. Jag frågade efter en seriös källa. Inte efter en enskild händelse för 4 år sedan. Är alla dina sektmedlemmar lika efterblivna?
Citera
2024-08-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Och jag som trodde på dig igår när du skrev att det var neandertalare i NMR. Men nu visar det alltså sig att det finns högutbildade där med? Min världsbild kastas omkull, vad ljuger du mer om? Kan det vara så att du inte vet någonting om NMR och att det är du som är neandertalaren?

Den akademiska världen är ingalunda fri från sektmedlemmar från NMR.
Citera
2024-08-28, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Det är ganska simpelt att verkligen göra motstånd.

Plocka politiker
Plocka random invandrare
Plocka sympasitörer på twitter/instragram

Det är ENORMT svårt för polisen att lösa mord av intelligenta människor där man inte är närstående.

Sanningen är att NMR är en vuxen version av scouterna, där man tjurar ihop. Det är ok, det är en missnöjesorganisation.

Har aldrig varit något som någon tar på allvar, inte USA heller. NMR är kontrollerad opposition för att genomföra de förändringar man vill, en halmdocka som skrämmer de dumma.

Kan hålla med dig att dom borde plocka kriminella element. Det finns flera synnergivinster att hämta in där. Dock så får det aldrig leda till att priset på cannabis, tjack och kokain kan höjas. Tillgången på dessa livsviktiga medicum måste säkerställas för det svenska folket. Om de kriminella babbarna ska ha eloge för något så är det just att dom hållit priserna, utbud och kvalité på stabila nivåer och det i tider när inflationen skenar som bekant.

Men absolut inte politiker eller vanliga babbar. Det löser inget än spelar systemet i händerna. I synnerhet i detta prekära läget där dom bara väntar på minsta lilla snedsteg för att apa efter jänkarna utan att tappa masken fullständigt.

Dessutom reser vi frågetecken med stora bokstäver kring huruvida organisationen skulle mäkta med sådana relativt taffliga uppgifter i dagsläget. Kanske är det fel organisation vi vänder oss till?

Det betyder inte att just en sådan organisation sakteligen kan växa fram organiskt med tiden.
Citera
2024-08-28, 11:39
Medlem
Citat:
Medan Sverige plågas av ett land i förfall, har Aftonbladet valt att sätta strålkastarljuset på något mycket allvarligare: folk som vågar kritisera politikerna som har skapat denna tragiska utveckling.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...g-at-fel-hall/
Citera
2024-08-28, 16:05
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Var det en planerad aktion, så att dessa "vanliga svenskar" som kommenterade egentligen var medlemmar i NMR?

Citat:
Efter att ha publicerat sitt material, fick Aftonbladet snabbt se att många svenskar inte alls blev upprörda, utan snarare sympatiserade med dem som kritiserade politikerna. Här är några av kommentarerna som dök upp innan Aftonbladet i all hast raderade kommentarerna och stängde av kommentarsfältet:

Jag vill gå med i gruppen, hur gör man?

Personer som står upp för Sverige!

Delar och hoppas man får en invit.

Jo men det va klokt sagt!

Tror inte Aftonbladet förväntade sig dessa kommentarer.

Lyssnar man på vad de säger på gatan och deras podcasts så låter de väldigt vettiga och väldigt insatta i geopolitik och sociala frågor. De ljuger inte om sina åsikter och svänger inte som politiker.

Hör bara sunt förnuft!

Bra att några säger vad de tycker, då ingen annan vågar.

Så vad har Aftonbladet egentligen avslöjat? Kanske något mycket allvarligare än de själva hade tänkt: nämligen att en stor del av Sveriges befolkning är trött på att bli ignorerad och förlöjligad av den politiska och mediala eliten.

https://nordfront.se/aftonbladet-avs...ag-at-fel-hall

Visst finns det ett missnöje i samhället, jag har själv hört vanliga Svenssons uttrycka hat och uppmaningar till mord på allt från vanliga invandrare till politiker. En ganska lustig upplevelse var när jag diskuterade nutiden med en av dessa Svenssons som befann sig i en uppvaknandets fas och just hade börjat störa sig på sakernas tillstånd och få misstro till systemet. Efter att ha lyssnat på hans uttryckta missnöje tog han en tupplur, började svära i sömnen och gorma "Skjut de jävlarna!"

Jag undrar dock om inte just de här kommentatorerna i själva verket står nära NMR och bara utgav sig för att vara vanliga svenssons.
Citera
2024-08-28, 19:31
Medlem
Citat:
Såklart dom inte skojar.

Vilka nidvisor? Kan du komma med en seriös källa till dina påståenden?
Det finns ta tex den Om Olof Palme dvs "Olof Palme gick på bio".

Den finns både på Youtube och Spotify fortfarande och det har sjungits mängder av andra hemmasnickrade versioner av diverse människor (speciellt ungdomar) inom den gamla alliansen om tex Gudrun Schyman, Mona Sahlin, Göran Persson osv.

Det mesta har inte varit lika brutalt dock utan typ skicka Gudrun Schyman till DDR osv.

Eddie Meduza som jag tror var helt opolitisk dvs inte röstade alls tyckte dock inte om Socialdemokrater av någon anledning och har ju tex gjort låten "Göran Pehrsson i mitt rövhål" och "Såssialdemokraterna" samt en massa annat som inte har varit jättesnällt där bla en påhittad Sosse får stryk i introt till en låt.

Går vi tillbaka väldigt långt i tiden så fanns det ju moderater som internt önskade livet ur Palme, folk som skjöt prick på måltavlor föreställandes Palme osv och många som firade den dagen han gick hädan och då pratar jag om folk inom vanliga riksdagspartier som tillhör högerblocket idag minus SD då som inte ens fanns 86.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-08-28 kl. 19:35.
Citera
2024-08-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84

Den finns både på Youtube och Spotify fortfarande och det har sjungits mängder av andra hemmasnickrade versioner av diverse människor (speciellt ungdomar) inom den gamla alliansen om tex Gudrun Schyman, Mona Sahlin, Göran Persson osv.

Det mesta har inte varit lika brutalt dock utan typ skicka Gudrun Schyman till DDR osv.

Eddie Meduza som jag tror var helt opolitisk dvs inte röstade alls tyckte dock inte om Socialdemokrater av någon anledning och har ju tex gjort låten "Göran Pehrsson i mitt rövhål" och "Såssialdemokraterna" samt en massa annat som inte har varit jättesnällt där bla en påhittad Sosse får stryk i introt till en låt.

Går vi tillbaka väldigt långt i tiden så fanns det ju moderater som internt önskade livet ur Palme, folk som skjöt prick på måltavlor föreställandes Palme osv och många som firade den dagen han gick hädan och då pratar jag om folk inom vanliga riksdagspartier som tillhör högerblocket idag minus SD då som inte ens fanns 86.
Den här
https://youtu.be/msAEPTUlN88?si=M3toc7t7EYBBp_8l
Citera
2024-08-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84

Och detta är alltså visor som du seriöst menar att gemene jude sjunger hemma till middagsbordet? 😅
Citera
2024-08-28, 21:51
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Guldtand: Alla krig handlar om att tjäna pengar.

Öberg: Jag håller med.

Citera
2024-08-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Den här
https://youtu.be/msAEPTUlN88?si=M3toc7t7EYBBp_8l
Ahh fast SD:s lilla allsång på Finlandsfärjan är bara en del av låten typ 2 rader. Sök på den på Spotify så får du upp hela.

Jag har den inte i min spellista men jag har hört den ett par gånger. Åttopjat tror jag att han kallar sig för som har spelat in den eller åtminstone den version som finns att tillgå där.

Sök på Olof Palme eller Olof Palme gick på bio så får du upp den, finns säkert på Youtube också om den inte har ansetts som för grov och plockats ner men som sagt Spotify har den.
Citera
2024-08-28, 22:33
Medlem
Citat:
Och detta är alltså visor som du seriöst menar att gemene jude sjunger hemma till middagsbordet? 😅
Nej varför skulle de göra det ? Det är inget jag har påstått.

Däremot så finns det en hel del gamla sånger, ramsor osv som förekom i en del nutida riksdagsparties ungdomsförbund på den sk högerkanten som var rätt så om inte grova så åtminstone elaka eller med en hel del svart humor som handlade om politiska motståndare eller andra partier.

Inget som sjöngs offentligt men absolut på privata fester. Har man umgåtts med folk från KDU, MUF och även SDU privat så har man hört en hel del som inte har varit riktigt rumsrent om än inga direkta mordhot men Olof Palme gick på bio verkade gå hem hos de flesta och är väl det närmsta. Det andra var väl mer satir eller svart humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in