2024-08-08, 02:50
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nej. Det är en teori att det en gång i vår mänskliga evolution spelade en roll för djupsömnen.

Och angående döden är det inte alls bevisat men en del tyder på det, främst på grund av hur lik en dmt-tripp är vad som rapporteras från nära döden-upplevelser.

Det finns jättemycket som är intressant och bra med dmt utan att man behöver hitta på.

Lol men trippen är ju fejk och kass.

Folk som röker dmt kommer inge närmare insikten.. att dom inte är sina kroppar.
Citera
2024-08-08, 02:58
Avstängd
KungPungPats avatar
vart tar ni dmt-rökare vägen när ni lämnar kroppen är den intressanta frågan.. för astralresor görs ju i denna dimension.. men ni som röker dmt hamnar ju inte ovanför sängen.. och ni hamnar definitivt inte i nå högre dimensioner.. men lägre dimensioner dock.. där hamnar ni säkert under trippen, och ni fattar inte så mycket mer av det.. men lite creepy lär det väl vara där?

Abyssen har man ju hört om.
Citera
2024-08-08, 06:26
Medlem
svartbergstops avatar
Frågar igen var ni som tillverkar eget får tag i erat råmaterial? finns det någon grön inrikesshop?
Citera
2024-08-08, 08:45
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
vart tar ni dmt-rökare vägen när ni lämnar kroppen är den intressanta frågan.. för astralresor görs ju i denna dimension.. men ni som röker dmt hamnar ju inte ovanför sängen.. och ni hamnar definitivt inte i nå högre dimensioner.. men lägre dimensioner dock.. där hamnar ni säkert under trippen, och ni fattar inte så mycket mer av det.. men lite creepy lär det väl vara där?

Abyssen har man ju hört om.

Tar vägen? du sitter kvar i din jävla bean bag i din haschstinkande lägenhet bara att din hjärna inte fungerar.
Citera
2024-08-08, 20:44
Medlem
Citat:
Det är vetenskap som visat att dmt är en signalsubstans som skapas i hjärnan när sömn eller döden inträffar.

Till och med detta knark-dmt som jag kallar fejk.. fungerar ju som signalsubstans , folks kroppar blir medvetslösa under dmt trippen, medans den som rökte hamnar i nån demondimension i 2 minuter.

Äkta dmt gör att man vaknar upp svävandes utanför kroppen.

Det två sorterna av dmt går ej att jämföra, förutom att dom är signalsubstansen dmt, båda två.
Vi hamnar inte i nån demondimension oftast nej, att dmt har med sömnen att göra finns ingenting som stödjer, jag tog en spruta förut som blockar dmt 100% i hjärnan och jag sov och drömde normalt varje natt
Citera
2024-08-08, 20:46
Medlem
Citat:
Lol men trippen är ju fejk och kass.

Folk som röker dmt kommer inge närmare insikten.. att dom inte är sina kroppar.
Jag kom till insikt att det finns andar som bryr sig om oss och en dimension av fullkomlig kärlek
Citera
2024-08-08, 21:15
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Tar vägen? du sitter kvar i din jävla bean bag i din haschstinkande lägenhet bara att din hjärna inte fungerar.

Kroppen sitter kvar ja.. men medvetandet hamnar på något annat ställe.
I drömmar rör du dig i nån helt annan verklighet, men kroppen ligger still i sängen.. vilket kan tyda på att du inte är kroppen.

Folk som röker dmt blir medvetslösa under en kort stund, rättare sagt så blir deras kroppar medvetslösa, under trippen till de konstiga dimensionerna.

DMT är inget rökbart knark. DMT är gudars och sköts av gudar..
så om man tar dmt från något annat och röker upp det, så är det självklart att man mixtrar med gudars prylar utan att ens veta varför dmt existerar i kroppen.
Citera
2024-08-08, 21:28
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Vi hamnar inte i nån demondimension oftast nej, att dmt har med sömnen att göra finns ingenting som stödjer, jag tog en spruta förut som blockar dmt 100% i hjärnan och jag sov och drömde normalt varje natt

Sömnen är kusin med döden sägs det ju.
DMT är en signalsubstans som säger till kroppen att den är i läge off, och det är dags att dra genom portalen och bli en medveten spirituell energikropp medans den fysiska kroppen laddar energi genom sömn.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Jag kom till insikt att det finns andar som bryr sig om oss och en dimension av fullkomlig kärlek

Nej fan, gudar skiter i er.
Dom skapade tallkottkörtlar som skapar dmt on demand när körteln är aktiverad.. så att vi kan träffa våra skapare på det viset..
men ni tog dmt ur plantor och/eller djur, och rökte upp det för en snabb titt in i nå demonisk helvete.. och gudar trodde ni inte på. LOL
Citera
2024-08-21, 19:58
Medlem
Zionistreport97s avatar
Citat:
Sömnen är kusin med döden sägs det ju.
DMT är en signalsubstans som säger till kroppen att den är i läge off, och det är dags att dra genom portalen och bli en medveten spirituell energikropp medans den fysiska kroppen laddar energi genom sömn.

Nej fan, gudar skiter i er.
Dom skapade tallkottkörtlar som skapar dmt on demand när körteln är aktiverad.. så att vi kan träffa våra skapare på det viset..
men ni tog dmt ur plantor och/eller djur, och rökte upp det för en snabb titt in i nå demonisk helvete.. och gudar trodde ni inte på. LOL
Mr.Lillgård sluta rök dmt vi behöver dig här på jobbet!
Citera
2024-08-21, 21:52
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Mr.Lillgård sluta rök dmt vi behöver dig här på jobbet!

Fullt upp med destillerat vatten som har visat sig vara extremt psykadeliskt och bra på att starta igång dmt fabriken som kallas tallkottkörreln.
Rök är för nybörjare.

Återkommer när jag landat igen.
Citera
2024-08-28, 19:57
Vad har DMT för samband med tallkottkörteln egentligen? Jag har aldrig varit intresserad av att röka DMT. Men en gång lånade jag ut min vejp till en vän som ville röka DMT. Sedan en tid efter hade jag glömt detta och skulle röka lite weed i min vejp. Det smakade ju skit efter DMT:t som hade rökts där men tänkte inte mer på det.

Efter en stund kände jag en känsla upp lite i mitten av pannan där det tredje ögat sitter enligt myter. Sedan såg jag svaga hallucinationer och någon gestalt som var inbjudande som stod ”utanför porten” så att säga. Även om hallucinationerna var svaga minns jag att tänkte hur jag kunde se på riktigt för första gången. Då har jag även tagit LSD och liknade innan.

Riktigt skumt, trodde det tredje ögat endast var spirituellt nonsens men verkar finnas något där att utforska för den som vågar.
Citera
2024-08-28, 22:05
Avstängd
KungPungPats avatar
Bill Donahue pratar om äkta DMT: https://youtu.be/yRYp5NNhgGo?feature=shared&t=1344
Senast redigerad av KungPungPat 2024-08-28 kl. 22:23.
Citera
dmt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in