2024-08-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
BankId har han berört många gånger, men jag misstänker att han har var ironisk om det. Däremot var BankId nog avstängt medan konkursen processades.

Ang konton har han själv påstått sig ha det på två olika banker i Spanien, han namngav t o m barkerna - en av dem var Santander.

Kan ha varit skitsnack, förstås.

Men han har inget bankkonto i Sverige va?

Det var någon live där någon skrev en kommentar om Swish och då svarade han med att han får inte ha varken Swish eller BankID. Men man vet ju inte om han bara säger så.

Jag är otroligt dålig på banker i andra länder 🙈
Citera
2024-08-28, 14:53
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
2600 kr till Tele2 - här har vi ett ekonomiskt geni...!

Undrar va mi*****säger nu. Största jävla muppen på Flashback som hela tiden ska backa äckliga clownen Chrippa.
Citera
2024-08-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Tar ställning? Ja, du kan ju lyssna på Chrippas egna historier eller varför inte filmerna L spelade in när Chrippa gick runt och skrek på henne när dom bråkade och lilla flickan fick uppleva allt det? Kärleksfullt..... Hur kan folk ens backa upp detta? Borde fan klassas som barnmisshandel.
Jomen precis.

Om något skulle ha förändrats sedan dess tar jag ställning då, liksom jag gjorde när allt begav sig.

De ser ut att ha det bra, dottern verkar glad och Chrippa verkar (utåt sett) ta tillvara på lilltjejen.

Jag tänker inte sitta här och spekulera och hitta på olika saker, bara för att.
Sådant får du roa dig med på egen hand.
Citera
2024-08-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men han har inget bankkonto i Sverige va?

Det var någon live där någon skrev en kommentar om Swish och då svarade han med att han får inte ha varken Swish eller BankID. Men man vet ju inte om han bara säger så.

Jag är otroligt dålig på banker i andra länder 🙈

Bizum är en motsvarighet till swish i Spanien. Funkar med Revolut, Santander m.fl.
Finns en hel del banker där man kan öppna bankkonto som icke-resident med pass och ett intyg att du är icke-resident som du fixar hos t.ex närmaste polisstation.
Citera
2024-08-28, 15:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja det kan ju vara där Linnea kommer in i bilden man använder hennes konton.
Sen i Dubai kan man väl handla kontant, eller?

Det måste ju vara flera här inne som har hört honom säga att hans BankID och konton är avstängda.

https://www.tiktok.com/@gossipcrippa?_t=8pFU294z1xQ&_r=1

Där kan man se allt samt på instagram med samma namn.
Den där sidan väcker ju en del frågor.
Angelica verkar ju inte gilla Julia direkt - och Julia verkar hussla pengar och sympati av alla hon kan bara för att sedan behandla dem som skit.

Så varför lånar Angelica ut pengar till henne?
Citera
2024-08-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Bizum är en motsvarighet till swish i Spanien. Funkar med Revolut, Santander m.fl.
Finns en hel del banker där man kan öppna bankkonto som icke-resident med pass och ett intyg att du är icke-resident som du fixar hos t.ex närmaste polisstation.

Jaha okej då förstår jag, då är det väl på de sättet han kan boka resor och dylikt.
Men undra hur många som är indragna i detta? Det har ju hållit en del förhör då & då med olika personer, sen verkade allt lugnt ett tag och nu händer det en hel del.
Citera
2024-08-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den där sidan väcker ju en del frågor.
Angelica verkar ju inte gilla Julia direkt - och Julia verkar hussla pengar och sympati av alla hon kan bara för att sedan behandla dem som skit.

Så varför lånar Angelica ut pengar till henne?

Jag tror Angelica tyckte om Julia som vän från början sen blev de för mycket lögner där vid Spanien resan och då tog Angelica avstånd.
Sen såg flera en förändring hos Julia (även jag) vilket man kan ifrågasätta nu men Angelica tog tillbaka Julia som vän om hon lovade att köra med öppna kort och det gick ju inte så bra.
Det är vad jag vet om deras relation.

Jag har inte sett att Angelica lånade ut pengar, jag kanske missade detta.
Utan det är Julia som fått låna pengar av en kille som heter wempa.
Senast redigerad av mutemute123 2024-08-28 kl. 15:25.
Citera
2024-08-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Undrar va mi*****säger nu. Största jävla muppen på Flashback som hela tiden ska backa äckliga clownen Chrippa.

Starstruck så snart lär man träffas på kåken. Det blir autografer och våt trosa!
Citera
2024-08-28, 15:23
Medlem
Citat:
2600 kr till Tele2 - här har vi ett ekonomiskt geni...!

Ja jösses det var ju en ganska saftig räkning måste jag säga.
Citera
2024-08-28, 15:24
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Jag tror Angelica tyckte om Julia som vän från början sen blev de för mycket lögner där vid Spanien resan och då tog Angelica avstånd.
Sen såg flera en förändring hos Julia (även jag) vilket man kan ifrågasätta nu men Angelica tog tillbaka Julia som vän om hon lovade att köra med öppna kort och det gick ju inte så bra.

Du har inte missat något för A har inte lånat ut några pengar till Julia.. dessa pengar kommer från wempa som jag tolkat det
Citera
2024-08-28, 15:25
Medlem
Citat:

Och då startar hon konton i syfte att hänga ut Julia?

Det är kanske är så man gör idag när vänskapen är avslutad 🤔
Citera
2024-08-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Och då startar hon konton i syfte att hänga ut Julia?

Det är kanske är så man gör idag när vänskapen är avslutad 🤔

Nej men Angelica har ju varit en instagramare så länge jag kan minnas hennes konto har ju inte uppkommit pga dramat hon har varit offentlig länge.

Däremot TikToken profilen jag delade är inte Angelica utan den startade med dramat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in