2024-09-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Inte ens om man skulle bli påkommen med köpta streams? Verkar som det är det han sysslat med. Går man in via hans linktree kommer man in men så fort man klickar på en video så är det not found men det man ser från första sidan så är det mellan 500-1000 tittare och förra veckan var det mellan 100-300.

Tyvärr bara tekniskt fel, problemen har rapporterats internt och åtgärdas.
Citera
2024-09-11, 02:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Får Chloe lön? Hon måste ju ha nån sysselsättning när pappa inte sätter honom på förskola.
Lilla C är en hon
Citera
2024-09-11, 02:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lilla C är en hon

Ja, men likväl kallar Chrippa henne för lillen. Får han en son i framtiden borde han då för att uppnå symmetri, kalla honom för lillan.
Citera
2024-09-11, 02:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ja, men likväl kallar Chrippa henne för lillen. Får han en son i framtiden borde han då för att uppnå symmetri, kalla honom för lillan.
Jo, men inte ens Chrippa kallar lilla C för honom.
Citera
2024-09-11, 07:42
Medlem
Citat:
Jo, men inte ens Chrippa kallar lilla C för honom.

På ett sätt gör han det eftersom han säger lillen (en benämner han).
Lillan (an benämner hon)
Käre och kära är samma sak. Käre Mats eller kära Matilda.
Det är säkert flera som inte är insatta i denna cirkus som tror att det är en son just för att Chrippa inte har koll på att lillen betyder pojke.
Citera
2024-09-11, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag betalar inga skulder, har inte skulder eller lån.

Det verkar viktigt med pengar för sekten och Chrippa. 111-111 och du blir sekundärkränkta över att Chrippa tjänar mest pengar.

I den verkliga världen är framgång något helt annat än en kvarts mille i månadslön. Vem av avskummen behöver det egentligen? Ingen av avskrädena behövde den lönen, dom fick möjligheten att bygga en framtid för barnen men brände pengarna på skit och alla kommer snart sitta med varsina skuldberg.

Jocke och Jonna AB 24 kaniner
Chrippa 1,2 kanin
Anjo och lisen 0,7 kanin
Rask och Tessan 0,3 kanin

Tycker dom gör bra mycket mer som förälder en va chrippa gör för sitt barn, både när det gäller pengar och omsorg.
Du säger dig veta så mycket och det sticker verkligen i ögonen när man nämner något negativt om Chrippa, känns det personligt för dig?
Förresten hur är relationen med Jacke, Gustav och alla andra vänner?
Citera
2024-09-11, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag är också rätt säker på att han inte alls har de pengarna han skryter om.
Jag har dock inte hört någon som säger ordet pengar så ofta som han gör men det betyder inte att det finns pengar.
Tomma tunnor skramlar högst.

Det är exakt så det är, pengarna finns inte då hade kronofogden kunnat utmäta flera saker, han skulle kunna gjort sig skuldfri.
Han kan ju fortfarande inte använda tjänster från banken som bank id eller swich vilket han är öppen med (om han inte ljuger om de också)
Citera
2024-09-11, 08:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
På ett sätt gör han det eftersom han säger lillen (en benämner han).
Lillan (an benämner hon)
Käre och kära är samma sak. Käre Mats eller kära Matilda.
Det är säkert flera som inte är insatta i denna cirkus som tror att det är en son just för att Chrippa inte har koll på att lillen betyder pojke.
Eftersom användaren sa lilla Cs hela namn så borde ju användaren veta att lilla C är en tjej eftersom hon har ett tjej namn. Och därför blev det förvirrande vem användaren menade när användaren skrev lilla C och honom i samband med att man pratar om förskola.

Dock tog användare även upp barn och lön för det jobbet barnen gör på sina föräldrars sociala medier. Vet du om det i Sverge finns något krav på det? För vissa föräldrars hela content handlar ju om deras barn och då kan man ju tycka barnet ska ha rätt till lön/ersättning.
Citera
2024-09-11, 08:12
Medlem
Citat:
Eftersom användaren sa lilla Cs hela namn så borde ju användaren veta att lilla C är en tjej eftersom hon har ett tjej namn. Och därför blev det förvirrande vem användaren menade när användaren skrev lilla C och honom i samband med att man pratar om förskola.

Dock tog användare även upp barn och lön för det jobbet barnen gör på sina föräldrars sociala medier. Vet du om det i Sverge finns något krav på det? För vissa föräldrars hela content handlar ju om deras barn och då kan man ju tycka barnet ska ha rätt till lön/ersättning.

Eftersom jag vare sig orkar eller vill sätta mig in i deras liv så till den milda grad att jag skulle vilja veta allt så gör jag inte det.

Men jag vet att det är lätt att få intrycket av att C är en pojke eftersom han och även några här använder ordet lillen.

Jag vet inte hur det fungerar. Men barnskådespelare finns det ju och de får ju lön. Men det är nog inte applicerbart på det du menar tror jag.

I den familjen har ju både Jocke och Chrippa exponerat barnen. Rätt eller fel vet jag inte rent affärsmässigt.
Citera
2024-09-11, 08:30
Medlem
Skönt det är när man inte ser det där tjocka oproportionerliga zigenarhuvudet i flödet på Youtube. -1.8 mille och ofantligt ful. Det går bra nu!
Citera
2024-09-11, 10:40
Medlem
stickan888s avatar
Nu verkar dom vara på resande fot igen
Citera
2024-09-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Nu verkar dom vara på resande fot igen
De har rest mer än vad han och fläskkotletten gjorde på deras år. Han vill verkligen sudda ur henne så gott som det bara går! Hoppas på vloggar från Frankrike.

Tänkte på en kul sak förresten, blev inte fläskkotletten lovad en resa till Spanien i början av året. Hon är verkligen den mest dumpade och bortvalda i hela Sverige.

Nästa år har Linnea och Chrippa haft barnet lika lång tid som kotletten och chrippa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in