2024-08-21, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tb9191
Vet mycket väl vem hon är och blev inte förvånad när jag fick reda på att det var hon. Som de säger så har anmälningar gjorts för flera år sedan och jag TROR att några barn är placerade (hon har barn som är 20+ och de som fortfarande går på lågstadiet/mellanstadiet).
Det kommer nog tyvärr komma fram en hel del och skulle inte förvåna mig om svält är inblandat.

Störd är hon hon och har väll haft svårt att behålla ett jobb. Äkta wt och har väll 8-10 barn.
Av anmälan och personutredningen att döma verkar barnen utsatts för våld, förnedring och tvång att straffa varandra. Jag känner inte personen, kan endast gå på det som skrivits i anmälan. Som inte låter som en engångsföreteelse (som någon tyckte tidigare i tråden). Den sortens beteende tror jag är långvarigt och systematiskt. Det stod även att hon flyttar skuld från sig själv till andra faktorer.

Tillägg: på Facebook är det den typiska kärringprofilen med hundra likadana selfies, engelska citat om familjen och svek. Det ger ett väldigt lågbegåvat intryck, men det vet jag givetvis inte heller något om.
Citera
2024-08-21, 21:47
Medlem
Mindbusinesss avatar
En flerbarnsmamma är åtalad för att ha tryckt ner sin då 9-åriga dotter med ansiktet i hästbajs. Kvinnan utreds även för flera grova brott mot sina andra barn.
I väntan på rättegången har förvaltningsrätten beslutat att flickan ska bo hos sin mamma, som riskerar att dömas till fängelse.
I domen skriver rätten av det finns en viss oro för att placera flickan i det egna hemmet, men anser att mammans nya man och två äldre tonåringar som också bor där är skyddsfaktorer. Detta trots att mannen är vittne i rättsprocessen och tydligt ställt sig på sin hustrus sida.

https://www.dn.se/sverige/mamma-miss...rott-mot-barn/
Citera
2024-08-21, 22:35
Medlem
Hon har inte alla hästar hemma.
Har jobbat på skola Ljungby sedan älmhult.
Är kacix person och självgod
Citera
2024-08-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
En flerbarnsmamma är åtalad för att ha tryckt ner sin då 9-åriga dotter med ansiktet i hästbajs. Kvinnan utreds även för flera grova brott mot sina andra barn.
I väntan på rättegången har förvaltningsrätten beslutat att flickan ska bo hos sin mamma, som riskerar att dömas till fängelse.
I domen skriver rätten av det finns en viss oro för att placera flickan i det egna hemmet, men anser att mammans nya man och två äldre tonåringar som också bor där är skyddsfaktorer. Detta trots att mannen är vittne i rättsprocessen och tydligt ställt sig på sin hustrus sida.

https://www.dn.se/sverige/mamma-miss...rott-mot-barn/

Vilket jävla rättssamhälle, placera BO tillsammans med MGM, låter genomtänkt från myndigheterna
Citera
2024-08-22, 08:03
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Hon ser ut som 58, riktig kärring till utseendet.
Sedan vet jag inte, att flippa ut på sitt barn, kan också vara massa överdrifter, ungfan kanske strejkade och trotsade och gjorde massa skit som fick morsan att flippa ordentligt. Nu försvarar jag inte beteendet menar bara att det finns värre saker att fokusera på än en bajsrelaterad familjeincident utan ens stryk. Men i commie-sverige kan de nog blåsa upp det till något grovt, nästan som att hon slog ihjäl sin dotter eller något.

Man borde eventuellt fråga dottern, trivs du hemma? Ja/Nej. Och personligen tror jag att hon trivs hemma och att det var en engångsgrej.

Självklart är detta tusen ggr värre än lite aga lågpanna.

Nu kommer detta ut till allmän kännedom också så nu kommer dottern att stämplas för livet. Och på vad baserar du uppfattningen att dottern nog trivs hemma lågpanna?

Det här borde ge livstid bakom galler.
Citera
2024-08-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Så här ser horan ut: https://www.instagram.com/katja_teacher_

Dottern och vittnen går att hitta bland följarna.

https://www.smalanningen.se/2022-06-...back-antligen/
Bild på henne
Citera
2024-08-26, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassieqe
https://www.smalanningen.se/2022-06-...back-antligen/
Bild på henne

Fy fan, det va då inget att springa efter och ragga på
Citera
2024-08-26, 06:18
Medlem
Vilket freak. Varför skaffa barn om man ska kasta ner dom i koskit istället för att läsa läxor och fläta håret?
Citera
2024-08-27, 23:49
Medlem
nova68s avatar
Mamman jobbar just nu som lärare åt Tingsryds kommun.
Citera
2024-08-28, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Mamman jobbar just nu som lärare åt Tingsryds kommun.

Stackars elever i hennes klass, hur fan tänkte Tingsryds Kommun då
Citera
2024-08-28, 09:48
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Stackars elever i hennes klass, hur fan tänkte Tingsryds Kommun då

Dom tänkte inte alls, men är svårt få tag på utbildade lärare.
Sen vet man inte hur noga dom kollade mamman innan anställning.
Flyttat från BP och bor numera i Växjö med sin ”senaste” man.
Var alla barnen bor är lite oklart då en av hennes söner & hans son bor med dom.
Men ett av vittnena bor kvar hos sin pappa istället och de äldsta flyttat hemifrån.
Citera
2024-08-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Dom tänkte inte alls, men är svårt få tag på utbildade lärare.
Sen vet man inte hur noga dom kollade mamman innan anställning.
Flyttat från BP och bor numera i Växjö med sin ”senaste” man.
Var alla barnen bor är lite oklart då en av hennes söner & hans son bor med dom.
Men ett av vittnena bor kvar hos sin pappa istället och de äldsta flyttat hemifrån.

Denna kvinna måste väl tillhöra WT massa ungar med olika karlar, hoppar runt från ort till ort, inget stadigt arbete, dricker och pundar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in