Citat:
Ja jag har oxå märkt det , varför stressa för. Är det så himla viktigt att sitta på sociala medier lägga upp bilder mm än att vara med sitt barn få en trygghet .
Kan bara hålla med dej tänkt samma sak många ggr kring J
Att det faktiskt var / är hon själv som ville ha barn men fick inga fler då satsar hon på N så hon kan vara delaktig och utesluta A helt
Kan bara hålla med dej tänkt samma sak många ggr kring J
Att det faktiskt var / är hon själv som ville ha barn men fick inga fler då satsar hon på N så hon kan vara delaktig och utesluta A helt
Citat:
Oj man kan inte tro det är sant det jag just läser !
Är skrämmande hur 2 människor hellre prioriterar jobb än sin dotter / barnbarn.
Detta med denna gåstol gör mig faktiskt upprörd / ledsen
Små barn visar så tydligt när dom ej orkar el vill längre .
Men här verkar man skita I det totalt och det skrämmer mig .
Min fråga är hur många timmar sitter hon där el är det 15 min ? Vi får aldrig veta men detta kan faktiskt skada ryggen på C då hon ej har musklerna för det att sitta långa stunder
Sjl upplever jag ofta att C nästa aldrig är på golvet så hon får utforska som krypa börja resa sig . Man ser att hon är på gång visa hon vid sängen
Ber om ursäkt om jag är helt ute och cyklar men detta är något jag tänkt på länge .
Håller med dig till 100% kan man ej ge sitt barn all den tid som barnet behöver alltså 24 timmar om dygnet dom 3 första åren så är man ej redo att vara förälder
Visst man kan växa in i det och mogna . Men tycker tyvärr N bevisar motsatsen
Är skrämmande hur 2 människor hellre prioriterar jobb än sin dotter / barnbarn.
Detta med denna gåstol gör mig faktiskt upprörd / ledsen
Små barn visar så tydligt när dom ej orkar el vill längre .
Men här verkar man skita I det totalt och det skrämmer mig .
Min fråga är hur många timmar sitter hon där el är det 15 min ? Vi får aldrig veta men detta kan faktiskt skada ryggen på C då hon ej har musklerna för det att sitta långa stunder
Sjl upplever jag ofta att C nästa aldrig är på golvet så hon får utforska som krypa börja resa sig . Man ser att hon är på gång visa hon vid sängen
Ber om ursäkt om jag är helt ute och cyklar men detta är något jag tänkt på länge .
Håller med dig till 100% kan man ej ge sitt barn all den tid som barnet behöver alltså 24 timmar om dygnet dom 3 första åren så är man ej redo att vara förälder
Visst man kan växa in i det och mogna . Men tycker tyvärr N bevisar motsatsen
Ja det känns ju lite så med tanke på hur lite N faktiskt tar hand om C.
Alla i min närhet har släppt sina gamla liv när dom fått barn, eller ja asså anpassat sina liv utefter barnen. Men här är det tvärtom. Som sagt ett barns första år är superviktiga & det finns en anledning till varför vi har rätt till att vara föräldralediga. Ser absolut ingen annan influenser som är borta / jobbar så mycket ifrån sitt/sina barn som hon gör.
Snart kommer en story om att C visst får va på golvet & upptäcka 🤪 nä men håller med. Det hämmar ju utvecklingen att inte få lov att utforska. Tragiskt