Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
👏🏽👏🏽
Kan inte förstå hur folk fortfarande väljer att se förbi detta. Och när man är ett par som inte gör de så blir man anklagad för att alla konton ska va samma person, förlåt men VEM orkar växla mellan olika konton hela tiden?
Jag hoppas att folk börjar inse fakta snart & slutar ge N det hon vill ha - mer följare.
Nessa pratade dessutom innan N började bli relevant igen (innan dom gick ut med grav) att folk gör vad som helst för följare & precis innan N gick ut med grav så hade hon lagt ut att alla influensers som vill vara relevanta skaffar barn utan att tänka sig för. Undrar nu i efterhand om det va en hint.
Sen vet jag inte om det stämmer men N försökte få samarbeten som var barnrelaterat & ansåg att A skulle göra samma sak men han ville inte det utan tyckte dom kunde köpa själva, där blev det oxå en stor diskussion (OM de nu stämmer).
Tycker allt med Ben är så sorgligt, vet själv hur det är men asså i den grabben finns verkligen inget ont & han blir så himla lätt utnyttjad..
Håller helt med dej mfl kan inte förstå att folk blundar för detta .
El är det så att vi överanalyserar allt ? Har väldigt svårt att tro att vi är så många som skulle göra det då !
Exakt är så less att jag bla är en av dom som blir anklagad för vissa.
Har oxå kommit på att det är när jag skrivit att man kanske är för nära sanningen.
För det är oxå något dom har hakat upp sig på
Vem vet vi kanske är närmre än vi tror .Och dom gör allt för att distrahera oss .
Man kan bara gå in på Js händelse där dom matar chiara och börja sjunga. Chiara sträcker sig för att komma upp tittar sig omkring ska nån ta upp mig. Blir så ledsen då jag ser att mormor försöker distrahera henne med att sjunga klappa händerna .
Visst Chiara skrattar till slut !
Men varför fortsätta för är det så himla viktigt att filma och lägga ut än att ta upp sitt lilla Barnbarn och ge den närhet & tryghet som dessa små verkligen behöver .
Ja detta med Ben gör så ont i mitt hjärta då jag sjl har fått uppleva det på nära håll. Som du säger finns inget ont i han alls även om N försökte svartmåla han precis som A
Får faktiskt riktigt ont i magen , då jag inte kan förstå hur dessa 2 J& N funkar man blir mörkrädd
Har nämnts även tidigare i tråden och jag får samma känsla sjl. Börjar mer & mer tro att J manipulerar systemet rätt så bra då hon kan alla termer och vet hur man ska säga och göra så N ligger hela tiden ett steg före
Men tror oxå nånstans att bubblan spricker snart el vill hoppas det och karman slår tillbaka
För som dom själva säger sanningen kommer ALLTID fram