2024-08-27, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vilken toppenstream tattarkungen bjöd på igår kväll: han redogör flera gånger för hur arga både han och Linnea blev när polisen bistod KFM att utmäta en klocka på Arlanda. Tydligen hade det varit svårt att förklara för 4-åringen varför fyra poliser ville prata med pappa. "Det ska inte behöva vara så", haha...!

Ca 1h:45m in för er som inte orkar höra honom gapa mer än ett par minuter:
https://kick.com/video/7af32b9b-ff12-4a18-815c-cb8f85e05069

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vart är det här saxat ifrån?
Varför denna uppståndelse om en klocka?

Se ovan. Klicka på den grå ramen med Chrippa på. Spola fram och lyssna en tjugo minuter eller så säger han att Linnea skrek allt det där och han var glad för det, kallar henne Queen.
Citera
2024-08-27, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är nog väldigt svårt för dig (och oss) att veta exakt vad som hände om du inte var på plats. Så tagga ner lite..

Men om det är så: Hur Linnea betedde sig enligt Chrippa själv är inte föredömligt för ett barn. Hur man ska bete sig i för poliser. Nej hon svor tydligen och skrek enligt Chrippa. Kolla hans stream från igår from 1h 45 min in så får du höra själv, då du tror på allt Chrippa säger bör du tro även på detta. Han säger även att han gjort intervju med Clue om det.

Sen erkänner han ju indirekt att han har fakeklockor (för att undvika att de blir tagna) och bara det vittnar ju om att han vill se rik ut, varför inte vara utan klocka istället. Så det betyder även att han vet hur man får tag i fake klockor.. så troligtvis kör han mycket fake lol.

Slår vad om att det kommer komma fram att allt han äger är fejk i stort sätt.
Han vill vara någon som han inte är.
Citera
2024-08-27, 11:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tidigare svarade du såhär:
Ja, jag anser att man får ha lite gränser när det gäller anmälan som inte fyller annat syfte än att tillfoga skada.
Ja, det är klart det är höjden av dumhet att åka till Dubai och skrika ut en sådan grej.

Jag ska förtydliga.
Jag tolkar din åsikt gällande dessa påstådda inringningar, som att det är ren djävulskap att anmäla någon för brott enbart för att skada den personen.
Och då är min fråga om din åsikt gäller enbart svenska medborgare som reser till Dubai och planerar att bryta mot lagen. Eller om din åsikt gäller oavsett vem och vart i världen, att man anmäler inte någon för ett eventuellt brott enbart orsaka skada.
Det gällde Chrippas situation - vilket jag klart uttalat.
Att enbart för att skada anmäla någon för ett helt offerlöst brott - som dessutom är en laglig handling i Sverige - i ett land med hårda straff.

Det handlar givetvis både om vilket brott man pratar om och vilket land det handlar om.
Citera
2024-08-27, 11:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Slår vad om att det kommer komma fram att allt han äger är fejk i stort sätt.
Han vill vara någon som han inte är.
I så fall har ju all denna avundsjuka som satt tonen i tråden varit helt bortkastad.
Citera
2024-08-27, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I så fall har ju all denna avundsjuka som satt tonen i tråden varit helt bortkastad.

Nej varför då? tror ingen vill leva hans jagade liv, och visar det sig att de han har är fejk så blir du ju han som får skämmas ögonen ur sig.
Citera
2024-08-27, 11:18
Medlem
Citat:
Det gällde Chrippas situation - vilket jag klart uttalat.
Att enbart för att skada anmäla någon för ett helt offerlöst brott - som dessutom är en laglig handling i Sverige - i ett land med hårda straff.

Det handlar givetvis både om vilket brott man pratar om och vilket land det handlar om.

Men vad spelar det för roll att det är lagligt i Sverige? Är han i Dubai, är det andra lagar att förhålla sig till, hur svårt kan det vara?
Citera
2024-08-27, 11:18
Medlem
Vem kan kräket syfta på som ska ha tipsat KFM om vilken flight som var aktuell för utresan..? Personen hade, enligt streamen, smsat på morgonen och önskat trevlig resa.
Citera
2024-08-27, 11:20
Avslutad
Citat:
Jag tror inte på allt Chrippa säger - och vet att han både överdriver ibland och kan vara högljudd.

Varför siktar du in dig på att Linnea betedde sig olämpligt? Det Chrippa beskriver är ju knappast att han var något föredöme i situationen.
Det är väl han som borde ha varit det eftersom det är han som har med sig sitt barn där.
Men du hoppar på Linnea.

Han erkänner inte "indirekt" att det var en fakeklocka. Han säger det tydligt och klart och att han använder fake när han tror att han kan riskera att förlora klockan - som t ex när han är på flygplatser.
Jag har inte en aning om hur mycket fake han kör - och bryr mig inte heller - jag tycker bara det blir jäkligt larvigt med folk som sitter och skriker "fake" utan att veta. Det luktar så mycket avundsjuka.

Hahahhaha du är rolig du med din avundsjuka anklagelser hela tiden 😅 Jag kan rikta in mig på Chrippa med, men nu nämde Chrippa själv JUST hur LINNEA betedde sig. Därav min kommentar.

Blir du inte trött i huvudet och stressad generellt av att hålla på och försvara dessa två hela tiden? Och normalisera deras beteende ?
Citera
2024-08-27, 11:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej varför då? tror ingen vill leva hans jagade liv, och visar det sig att de han har är fejk så blir du ju han som får skämmas ögonen ur sig.
Ja du har rätt - alla avundsjuka skulle bara känna sig väldigt nöjda då.
Att de varit avundsjuka på ingenting lär de inte inse

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hahahhaha du är rolig du med din avundsjuka anklagelser hela tiden 😅 Jag kan rikta in mig på Chrippa med, men nu nämde Chrippa själv JUST hur LINNEA betedde sig. Därav min kommentar.

Blir du inte trött i huvudet och stressad generellt av att hålla på och försvara dessa två hela tiden? Och normalisera deras beteende ?
Nej, varför skulle jag bli trött - du själv har ju tydligen massor av energi att leta fel och förstora upp skitsaker. Blir du trött av det?

Det var inte bara "just nu" du råkade nämna Linnea. Tvärtom - du verkar väldigt fixerad vid henne - därav min kommentar.
Citera
2024-08-27, 11:39
Medlem
Citat:
Ja, det spelar roll.

Men du kanske tillhör den där typen som rapporterar iranska kvinnors bilder utan slöja till iranska myndigheter också.
Det är OLAGLIGT gud bevars.

Varför skulle jag göra vare sig det ena eller andra?!

Du kommer inte ifrån att han ansvarar för sina handlingar, hur mycket du än maler på om att det är lagligt i Sverige.
Citera
2024-08-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ja du har rätt - alla avundsjuka skulle bara känna sig väldigt nöjda då.
Att de varit avundsjuka på ingenting lär de inte inse

Nej, varför skulle jag bli trött - du själv har ju tydligen massor av energi att leta fel och förstora upp skitsaker. Blir du trött av det?

Det var inte bara "just nu" du råkade nämna Linnea. Tvärtom - du verkar väldigt fixerad vid henne - därav min kommentar.

Men avundsjuka på vad? vad har han som man kan bli avundsjuk på?
Du är verkligen jätte konstig 🙄
Citera
2024-08-27, 11:43
Medlem
Citat:
Men avundsjuka på vad? vad har han som man kan bli avundsjuk på?
Du är verkligen jätte konstig 🙄

Kanske man ska vara avundsjuk på att man måste byta klocka så fort man ska vara på en flygplats? 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in