Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Det är nog väldigt svårt för dig (och oss) att veta exakt vad som hände om du inte var på plats. Så tagga ner lite..
Men om det är så: Hur Linnea betedde sig enligt Chrippa själv är inte föredömligt för ett barn. Hur man ska bete sig i för poliser. Nej hon sover tydligen och skrek enligt Chrippa. Kolla hans stream från igår from 1h 45 min in så får du höra själv, då du tror på allt Chrippa säger bör du tro även på detta.
Sen erkänner han ju indirekt att han har fakeklockor (för att undvika att de blir tagna) och bara det vittnar ju om att han vill se rik ut, varför inte vara utan klocka istället. Så det betyder även att han vet hur man får tag i fake klockor.. så troligtvis kör han mycket fake lol.
Jag tror inte på allt Chrippa säger - och vet att han både överdriver ibland och kan vara högljudd.
Varför siktar du in dig på att Linnea betedde sig olämpligt? Det Chrippa beskriver är ju knappast att han var något föredöme i situationen.
Det är väl han som borde ha varit det eftersom det är han som har med sig sitt barn där.
Men du hoppar på Linnea.
Han erkänner inte "indirekt" att det var en fakeklocka. Han säger det tydligt och klart och att han använder fake när han tror att han kan riskera att förlora klockan - som t ex när han är på flygplatser.
Jag har inte en aning om hur mycket fake han kör - och bryr mig inte heller - jag tycker bara det blir jäkligt larvigt med folk som sitter och skriker "fake" utan att veta. Det luktar så mycket avundsjuka.