2024-08-27, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vilken toppenstream tattarkungen bjöd på igår kväll: han redogör flera gånger för hur arga både han och Linnea blev när polisen bistod KFM att utmäta en klocka på Arlanda. Tydligen hade det varit svårt att förklara för 4-åringen varför fyra poliser ville prata med pappa. "Det ska inte behöva vara så", haha...!

Ca 1h:45m in för er som inte orkar höra honom gapa mer än ett par minuter:
https://kick.com/video/7af32b9b-ff12-4a18-815c-cb8f85e05069

Blev de arga vid tillfället eller blev de arga senare?

Det är väl fan inget att bli arg för heller. Det är väl något de borde vara förberedda att det kan hända när man har skulder och har på sig en Rolex när man går genom en tull någonstans. Att förklara för barnet är väl bara att säga som det är utan att gå in på detaljer.
Citera
2024-08-27, 07:24
Medlem
Hör nu att de ställde till med en skrikscen på plats. Det var ju bra för lilla barnet. Idioter.

Chrippa säger att nästa gång ska han ha sex billiga klockor på sig. Hur många billiga klockor har han egentligen?

Varför skriker de kring barnet för?
Citera
2024-08-27, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu tar jag din mening ur kontext, men så är det ju.

Bara för att jag är emot Chrippas göromål, betyder det ju inte att jag är på de andra kreatörernas ”sida”, således heller ingen sektmedlem - vilket förövrigt är rent löjligt att kalla dem. Jag kan tänka själv och ibland råkar min tanke och tycke vara densamma som någon annans.

Instämmer med er. Jag har inte heller valt sida för det varken kan eller vill jag. Men jag kan tycka något om någons agerande och sättet att hantera andra människor och sanningar. I detta fallet Chrippa.
Det betyder inte att jag per automatik har tagit ställning.
Jag blir också satt på den sidan av staketet där det ska påpekas att jag minsann inte sa så innan. Det är sant. Jag ändrar mig ibland när helikopterperspektivet blir vidare i form ny information eller helt enkelt bara att jag lyfter blicken. Det betyder inte att jag har rätt utan att jag vill diskutera det. Men det är tydligen inte tillåtet att ha avvikande åsikt. Men det struntar jag i.

Det finns ett ordspråk.
Har du inte ändrat åsikt på 10 år. Ta tempen för du är kanske död.
Citera
2024-08-27, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hör nu att de ställde till med en skrikscen på plats. Det var ju bra för lilla barnet. Idioter.

Chrippa säger att nästa gång ska han ha sex billiga klockor på sig. Hur många billiga klockor har han egentligen?

Varför skriker de kring barnet för?

Det är mycket flickan får vara med om när det gäller arga vuxna kring henne. Vansinnigt sorgligt så jag inte finner orden jag vill skriva.
Citera
2024-08-27, 08:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är mycket flickan får vara med om när det gäller arga vuxna kring henne. Vansinnigt sorgligt så jag inte finner orden jag vill skriva.
Det lär inte ha varit någon större cirkus eftersom de fick ta med sig barnet och flyga.
Det var liksom poliser som hanterade situationer.
Citera
2024-08-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det lär inte ha varit någon större cirkus eftersom de fick ta med sig barnet och flyga.
Det var liksom poliser som hanterade situationer.

jag är inte alldeles säker på att en fyraåring reagerar på samma sätt som fyra poliser vid skrik och bråk från pappa och flickvännen.
Citera
2024-08-27, 09:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
jag är inte alldeles säker på att en fyraåring reagerar på samma sätt som fyra poliser vid skrik och bråk från pappa och flickvännen.
Nej, men poliserna reagerar på hur personer som skall flyga uppträder och på hur situationen ser ut för barnet.
Det har säkert varit tjafsat precis som han beskriver - men situationen har knappast spårat ur så det satt något stort trauma hos barnet.
Har det varit stor cirkus på Arlanda så lär det ju dyka upp film på det från andra på plats - så det är väl bara att avvakta så får man se vad som utspelades när de filmerna kommer fram.
Citera
2024-08-27, 09:12
Medlem
Citat:
Nyfiken??

Ja, det sjukt att anmäla ett offerlöst brott i ett land som Saudi bara för att djävlas.
Mycket sjukt.

Skulle stått orolig, inte nyfiken.

Vad spelar det för roll vilket land? Begår man brott och nån vet om det är det väl med all rätt att det anmäls?
Citera
2024-08-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Helt sjukt, kan inte vara lätt för en 4-åring att förstå varför det kommer så många poliser.

Undrar om han överhuvudtaget har några klockor som är värda så mycket?
Tycker allt är väldigt märkligt med både kläder, armband och klockor.
Citera
2024-08-27, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, det i Dubai var dumt av Chrippa. Vet han att han måste spela så får han ju åka till ett land där det är lagligt.
Jag tror Dubai polisen hade varit lugn om dem tagit honom framför lilla C, det hade nog varit chrippa själva som orsakat en scen som skulle kunna ha påverkat lilla C negativt att behöva se.

Samma sak på Arlanda nu då att han hetsade upp sig, han borde bara ta det lugnt när C är med.
Men dom kom ju iväg till slut iaf, dock kan jag tycka att båda föräldrarna gör det oroligt för barnet just nu.
Citera
2024-08-27, 09:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Skulle stått orolig, inte nyfiken.

Vad spelar det för roll vilket land? Begår man brott och nån vet om det är det väl med all rätt att det anmäls?
Jo, det spelar faktiskt roll, både vad det är personen gör och vilket land det är frågan om.
Man försöker inte skicka någon i fängelse i Dubai för något som är fullt lagligt här hemma och är helt offerlöst. Gör man det handlar det enbart om att försöka skada och inget annat.
Citera
2024-08-27, 10:05
Medlem
Citat:
Nej, men poliserna reagerar på hur personer som skall flyga uppträder och på hur situationen ser ut för barnet.
Det har säkert varit tjafsat precis som han beskriver - men situationen har knappast spårat ur så det satt något stort trauma hos barnet.
Har det varit stor cirkus på Arlanda så lär det ju dyka upp film på det från andra på plats - så det är väl bara att avvakta så får man se vad som utspelades när de filmerna kommer fram.

Varför lyssnar du inte på vad Chrippa säger om hur de betedde sig på flygplatsen? Bland annat det att Nea skrek till polisen att jag ska filma er era jävla råttor. Och skrek åt dem att de har inte rätt att ta något. Och hon skrek åt namn åt dem och allt. Hon var riktigt jävla förbannad säger Chrippa. Linnea vart förbannad så ini helvete. De skulle ha lagt sina resurser på annat, och det sa jag till dem.

Linnea sa att det finns andra kreatörer som ni ska ta, Linnea skrek bara rakt ut det finns en jävel ni ska ta.

Jag blev jävla imponerad, hon ställde upp för mig hon skrek att det att nu räcker det med den här jävla häxjakten.

Chrippa blev mest förbannad för att de gick fram när Chloe var med, det var så dåligt skött, jävla råtter alltså, jag hatar svensk polis.

Nästa gång ska de filma båda två och Chrippa som snart är 40 ska ha sex klockor på armen så det bara hänger. Han ska också ha en ryggsäck med en guldtacka i.

De här två är riktiga juveler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in